Здравейте. Става въпрос за Голф 2, 1,6D, 1985г. Колата отскоро е при мен и забелязах нещо което не ми е съвсем ясно като фунция. Прилича на жило за смукач(обогатител на сместа), намира се вляво от волана. А отпред в двигателя стига до ГНП-то от задната страна. Прилагам снимки на които е означено със стрелка.
Някой ще сподели ли какво е това?



Какво е това жило към ГНП?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: Какво е това жило към ГНП?
ми колега ти сам си си отговорил.това е обогатитела използва се при парво палене сутрин или като е студено за да запали по лесно колицата.примерно лятото не се използва ако си пали добре,но вси4ко си зависи от хавтомобила.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Младост
Re: Какво е това жило към ГНП?
Благодаря за отговора
. Наистина не знаех че и при дизелите има ръчен обогатител на сместа. Може би защото колицата е доста възрастна.

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Какво е това жило към ГНП?
Колега това се казва авансатор, а не обогатител.
За сведение при Голф 3 ТД също има такова нещо.
Идеята на туй чудо е при първо палене или при палене на студен двигател да увеличи предварението с 5 градуса и да вдигне оборотите с около 150(демек около 1050).
Препоръчвам ти да го дърпаш при всяко палене на студено, та дори и при загрял мотор защото пали много по-лесно.
И при другите предкамерни дизели има такова нещо, но на повечето са автоматични и затова собствениците дори и не подозират че има.
За сведение при Голф 3 ТД също има такова нещо.
Идеята на туй чудо е при първо палене или при палене на студен двигател да увеличи предварението с 5 градуса и да вдигне оборотите с около 150(демек около 1050).
Препоръчвам ти да го дърпаш при всяко палене на студено, та дори и при загрял мотор защото пали много по-лесно.
И при другите предкамерни дизели има такова нещо, но на повечето са автоматични и затова собствениците дори и не подозират че има.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Младост
Re: Какво е това жило към ГНП?
А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Какво е това жило към ГНП?
golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?
Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Какво е това жило към ГНП?
milenski_77 написа:golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?
Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.
Да , точно така е , само си мисля че намалява предварението при палене

При добре центрована помпа , и при здраво жило

При по-новите дизели е автоматично .
- joro^
- Мнения: 327
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоeвград
Re: Какво е това жило към ГНП?
milmar написа:milenski_77 написа:golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?
Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.
Да , точно така е , само си мисля че намалява предварението при палене.
При добре центрована помпа , и при здраво жило, трябва много явно и отчеливо да се забелязва действието му .
При по-новите дизели е автоматично .
Колега ще извиняваш но пак ще те поправя не го намалява увеличава предварението

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Какво е това жило към ГНП?
А и да го забравиш, няма да прецакаш нищо,дори няма да харчи повече...само малко няма да върви при по-високи обороти,абе ползвай го, не е нужно да тръскаш мотора сутрин
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Младост
Re: Какво е това жило към ГНП?
Та значи, тази сутрин пробвах палене с дръпнат авансатор. Като че ли имаше разлика - запали по-лесно от друг път. Но не усетих да държи по-високи обороти(оборотомер няма). Но и така ми харесва
Благодаря ви за мненията.

Благодаря ви за мненията.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Какво е това жило към ГНП?
joro^ написа:....
Колега ще извиняваш ...увеличава предварението
Прав си колега , извинен


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 78 госта