Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 13:56


Ей хора дадоха ми 1-ВОТО ЛОГИЧНО ОБЯСНЕНИЕ ТОКУЩО.
Турбото има някаде пукнатина сега се сещам че и оттам сълзеше масло.когато развърти хубаво турбината демек мойте 1-ва и 2-раскорост вкарва масло във въздуха и го разпрашава демек готова горивна смес (АМА НЕ ТАЯ ДЕТО НИ ТРЯБВА) и го вкарва директно през колектора в цилиндъра човека е имал същия проблем и е сменил турбото и блока разбирасе и нещата са се оправили!!!
Но и при него е имало криви биели и згорели бутала.Ако се окаже че е така обещавам да пиша за да можем да помогнем на някой друг с този проблем!!!




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот fox_vt » Нед 25 апр 2010 14:05


Много логично няма що mhihi нали каза че си рециклирал турбото ква пукнатина кви 5 лева ако няма масло в кулера значи не е от него.


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот joro09 » Нед 25 апр 2010 14:07


Майсторите които правят колата ли ти казаха това?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 14:08


Имаше 20-30 гр масло в кулера а и всички маркучи са в масло,това не е ли логично?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 14:09


Не друг майстор който се е сблъскал със същия проблем


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот joro09 » Нед 25 апр 2010 14:22


Batmylen написа:Не друг майстор който се е сблъскал със същия проблем

Мисля че ifidik може да каже най-точно...


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот fox_vt » Нед 25 апр 2010 14:53


Batmylen написа:Имаше 20-30 гр масло в кулера а и всички маркучи са в масло,това не е ли логично?


Покажи ми кола дизелова и по точно тди която няма масло по маркучите след турбото mhihi
пп ти като скъса оста на турбото смъква ли кулера да го чистиш?Или сега след като се скапа мотора пак тогава го смъкна?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 14:56


Аз колега неразбирам поне преди неразбирах но сега ми се наложи шото си мислех че сички ме мамят .Сега го смъкнахмедоколкото разбирам турбото набива около 15-20 атмосфери въздух ,при това налягане не е никакъв проблем маслото да мине с въздъха през кулера и да се натресе в горивната камера под формата на прах и това да предизвика това топене на бутала , ти как мислиш?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот bobocamaro » Нед 25 апр 2010 15:06


Batmylen написа: турбото набива около 15-20 атмосфери?

Не се обърквай,1.5-2.0 бара са и пак ми се струват много.Колкото и да не ти се занимава трябва да провериш дали няма "пикаеща дюза" и да "надуеш" главата за пукнатини и течове.Само антифриз или много нафта в камерата могат така да съсипят двигателя.


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 15:12


bobocamaro написа:
Batmylen написа: турбото набива около 15-20 атмосфери?

Не се обърквай,1.5-2.0 бара са и пак ми се струват много.Колкото и да не ти се занимава трябва да провериш дали няма "пикаеща дюза" и да "надуеш" главата за пукнатини и течове.Само антифриз или много нафта могат така да съсипят двигателя.

Надувахме главата немърда ,а и все пак трябява да има 3 пикаещи дюзи защото 1-2-3 биели са криви???
Незнам търся отвсякъде съвет?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот tdi fen » Нед 25 апр 2010 15:35


кой ти зарежда колата ? възможно е да са сипали бензин ?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 15:37


tdi fen написа:кой ти зарежда колата ? възможно е да са сипали бензин ?

Не е бензин нафта е аз лично си сипвам а и пробвахме да я палиме в една чаша неще!!!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот emo-gar » Нед 25 апр 2010 17:24


Имал съм ядове с японски дизел-повече антифриз сипвах ,отколкото нафта,4-ти цилиндър блокираше стартера(пълен с вода след престой,нощем),но някак не виждам как антифриза ще вдигне температурата на горене.В моя случай бяха кородирали стените и клапаните,буталото е здраво(колкото си е здраво за 21 години ,де).Но сместа нафта и масло...си е сериозно гориво,особено след добро загряване на камерата
Мерихте ли стойности на компресия след ремонта?


Batmylen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот Batmylen » Нед 25 апр 2010 17:41


emo-gar написа:Имал съм ядове с японски дизел-повече антифриз сипвах ,отколкото нафта,4-ти цилиндър блокираше стартера(пълен с вода след престой,нощем),но някак не виждам как антифриза ще вдигне температурата на горене.В моя случай бяха кородирали стените и клапаните,буталото е здраво(колкото си е здраво за 21 години ,де).Но сместа нафта и масло...си е сериозно гориво,особено след добро загряване на камерата
Мерихте ли стойности на компресия след ремонта?

Несме но утре ще го мерим като затвориме,благодаря за съвета


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател

Мнениеот tdi fen » Нед 25 апр 2010 17:43


да не би колата да има чип тунинг ? проверете



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33, vladob3 и 63 госта