Ей хора дадоха ми 1-ВОТО ЛОГИЧНО ОБЯСНЕНИЕ ТОКУЩО.
Турбото има някаде пукнатина сега се сещам че и оттам сълзеше масло.когато развърти хубаво турбината демек мойте 1-ва и 2-раскорост вкарва масло във въздуха и го разпрашава демек готова горивна смес (АМА НЕ ТАЯ ДЕТО НИ ТРЯБВА) и го вкарва директно през колектора в цилиндъра човека е имал същия проблем и е сменил турбото и блока разбирасе и нещата са се оправили!!!
Но и при него е имало криви биели и згорели бутала.Ако се окаже че е така обещавам да пиша за да можем да помогнем на някой друг с този проблем!!!



Повтаряш се проблем с чупене на двигател
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Много логично няма що
нали каза че си рециклирал турбото ква пукнатина кви 5 лева ако няма масло в кулера значи не е от него.

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Имаше 20-30 гр масло в кулера а и всички маркучи са в масло,това не е ли логично?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Не друг майстор който се е сблъскал със същия проблем
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Batmylen написа:Не друг майстор който се е сблъскал със същия проблем
Мисля че ifidik може да каже най-точно...
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Batmylen написа:Имаше 20-30 гр масло в кулера а и всички маркучи са в масло,това не е ли логично?
Покажи ми кола дизелова и по точно тди която няма масло по маркучите след турбото

пп ти като скъса оста на турбото смъква ли кулера да го чистиш?Или сега след като се скапа мотора пак тогава го смъкна?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Аз колега неразбирам поне преди неразбирах но сега ми се наложи шото си мислех че сички ме мамят .Сега го смъкнахмедоколкото разбирам турбото набива около 15-20 атмосфери въздух ,при това налягане не е никакъв проблем маслото да мине с въздъха през кулера и да се натресе в горивната камера под формата на прах и това да предизвика това топене на бутала , ти как мислиш?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Batmylen написа: турбото набива около 15-20 атмосфери?
Не се обърквай,1.5-2.0 бара са и пак ми се струват много.Колкото и да не ти се занимава трябва да провериш дали няма "пикаеща дюза" и да "надуеш" главата за пукнатини и течове.Само антифриз или много нафта в камерата могат така да съсипят двигателя.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
bobocamaro написа:Batmylen написа: турбото набива около 15-20 атмосфери?
Не се обърквай,1.5-2.0 бара са и пак ми се струват много.Колкото и да не ти се занимава трябва да провериш дали няма "пикаеща дюза" и да "надуеш" главата за пукнатини и течове.Само антифриз или много нафта могат така да съсипят двигателя.
Надувахме главата немърда ,а и все пак трябява да има 3 пикаещи дюзи защото 1-2-3 биели са криви???
Незнам търся отвсякъде съвет?
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
кой ти зарежда колата ? възможно е да са сипали бензин ?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
tdi fen написа:кой ти зарежда колата ? възможно е да са сипали бензин ?
Не е бензин нафта е аз лично си сипвам а и пробвахме да я палиме в една чаша неще!!!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
Имал съм ядове с японски дизел-повече антифриз сипвах ,отколкото нафта,4-ти цилиндър блокираше стартера(пълен с вода след престой,нощем),но някак не виждам как антифриза ще вдигне температурата на горене.В моя случай бяха кородирали стените и клапаните,буталото е здраво(колкото си е здраво за 21 години ,де).Но сместа нафта и масло...си е сериозно гориво,особено след добро загряване на камерата
Мерихте ли стойности на компресия след ремонта?
Мерихте ли стойности на компресия след ремонта?
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 24 апр 2010 22:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
emo-gar написа:Имал съм ядове с японски дизел-повече антифриз сипвах ,отколкото нафта,4-ти цилиндър блокираше стартера(пълен с вода след престой,нощем),но някак не виждам как антифриза ще вдигне температурата на горене.В моя случай бяха кородирали стените и клапаните,буталото е здраво(колкото си е здраво за 21 години ,де).Но сместа нафта и масло...си е сериозно гориво,особено след добро загряване на камерата
Мерихте ли стойности на компресия след ремонта?
Несме но утре ще го мерим като затвориме,благодаря за съвета
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Повтаряш се проблем с чупене на двигател
да не би колата да има чип тунинг ? проверете
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта