проблем с ВР-6 2.8 ааа

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Съб 01 май 2010 23:10


здравеите колеги имам едно питане карам голф 2 вр6 2.8 ааа.проблема е 4е като му дам тяга и някаде след 5000 оборота по4жа да преде и да забива муцуната като е на песто и му дажам постепенно гас не преде толко.колта няма Ламбда сонда и се 4удя дали е от нея но преди да по4не да го прави това не6то няма6е проблем сипах му 100 октана и се запо4на и направо нвзнам все едно работи на 5-6 цилиндара но све6тите и кабелите са нови.благодаря предварително




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот radotom » Съб 01 май 2010 23:40


Моля ако някой може да преведе... :No :woooow:


Zlobomir
Мнения: 991
Регистриран на: Сря 15 ное 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот Zlobomir » Нед 02 май 2010 0:04


Не познавам този мотор, но може би иска настройка към новия високооктанов бензин. Нещо като аванс да има?


VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Нед 02 май 2010 0:45


мисля 4е аванс сам си дава ако трябва да се вътти делкото маи нестава за6тото то е стати4ко за бензина незнам дано не съм го скапал с тая помия 100 октана бил само с 95 тогава бе6е стрела


Потребителски аватар
S.Nikolaev
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот S.Nikolaev » Нед 02 май 2010 8:33


radotom написа:Моля ако някой може да преведе... :No :woooow:

:shock
По темата може да прекъсва от много неща но се съмнявам от бензина че е 100 октана. На широкото като му сложа 100-тачка и се държи доста добре. Пробвай с някоя друга бубина


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот bobocamaro » Нед 02 май 2010 8:55


VR6_12 написа:Здравейте колеги имам едно питане:карам Golf 3 VR6 2.8 мотор ААА.Проблема се състои в това че като ускорявам колата някъде около 5000 оборота започва да прекъсва и да забива муцуната.При работа на място и постепенно подаване на газ не прекъсва толкова осезаемо.Колата е със свалена Ламбда сонда и се чудя дали може да е от нея тъй като преди да се скапе работеше и горе долу и без сонда.Налях му бензин 100 октана,нещата се влошиха и започна да работи като на 5 цилиндъра.Сменени са кабели и свещи,благодаря предварително.


Колега недей да гнявиш хубавия автомобил с липсващи датчици по мотора-няма да стане.Купи си точно предписаната сонда,направи една хубава диагностика с мерене на компресия,налягане бензин,работа на запалителна система,датчици и т.н. за да разбереш от какво има нужда колата.Има хора и сервизи които ще ти помогнат да не хвърлиш пари на вятъра и да се радваш на хубавия звяр.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот indjov_GTI » Нед 02 май 2010 15:35


вземи луфтомера и намали разтоянието на свещите( о,7-0,8)

или пък може бенза да нети стига в тея обороти ;)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот radotom » Нед 02 май 2010 19:00


:no-no Определено не го препоръчвам!
От една страна - повечето свещи вече са няколко-електродни. При тях с луфтомер не може да се нагласи точно хлабината
Другото - не хлабината е същинския проблем на изхабените свещи, а умората на материала (керамиката).
Като се отчупи изолацията на централния електрод, като падне в цилиндъра - както е твърда керамика - какъв, мислите, ще е резултата?!
Едни нови, качествени свещи по каталог са 30-ина лева.
Е! При колегата ще са малко повече, защото и бройката е +2, ама... кой си има брада - трябва да си вземе и гребенче! :lol: :lol:


VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Нед 02 май 2010 21:47


колеги све6тите са нжк-р по каталог и са 2 електродни 4исто нови на 20 км макс карамго с помпата от стариями двигател а тя е бо6 при полойение 4е тои е бил 1.8 16в пл и помпата надува на 5 или 6 бара а тези дюзи са електри4ески и им трябва около 4 бара маи помпата е добра теса даже 2 една на 3 бара която пулни в едно казан4е и тази на 6 бара сумняжаме да не засмуква въздух или да е пробил кабел и утре 6те сменя марку4ите и 6те проверя кабелите за6тото колат вурве6в като полудяла а за сондата 6те видя и сте паржи за диагностиката.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот pe6kata » Нед 02 май 2010 22:00


пиши по-грамотно, че много трудно се чете :beat_butt2
ако щеш и 100бара помпа сложи все тая, горивния регулатор ще поддържа в системата 4 или 3 бара в зависимост от годината(обд1 или обд2). Трябва ти помпа с дебит, по-голямото налягане на помпата неможе да компенсисра липсата на и дебит в този случай!!! Във високите е възможно сместта да ти обеднява

а едни 100 октана на омв ямбол ми съсипаха помпата на абф-а преди време. Резервоара само го допълвах догоре(няма вариант да са се натрупали с времето, до този момент всичко беше ОК), заредих и дали минах и 20км и колата загуби мощност, покарах още малко и спря. Цедката на помпата беше затлачена с нещо като смола :не:


VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Нед 02 май 2010 22:17


колега опитвам се но компа ми е с някъв крив буг. еми ътре 6те я разголобя реголатора ми е на 4 бара


VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Пон 03 май 2010 23:07


колеги имали на4ин да е дат4ика на коляновия вал????


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот pe6kata » Вто 04 май 2010 7:51


това е единствения датчик, без който колата неможе да запали.

Две последователно свързани бенз. помпи качват налягане, паралено свързани - дебит, т.е. никаква полза при теб че си с две! Преди да мислиш за каквото и да е, я вземи та си измери дебита. Хвани обратното гориво от рейката, маркуче и шише... запали и остави на празен ход.По този начин мериш дебита при 3.5 бара налягане в системата(толкова ти е на празен ход), докато ако няма налягане дебита е друг. Засечи за 1мин колко гориво ти дава. Оригинална помпа на вр6 дава около 2л/мин при 4бара


G60

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот G60 » Вто 04 май 2010 11:29


Най добре си смени помпите с една голяма,най вероятно проблемът е в дебита на старите помпи. Другото което се сещам е: с каква генерация си? Да не караш със заводските тръби на ПЛ-а случайно? Ламбда сондата определено не играе роля във високите обороти така ,че това че нямаш такава не е причината за забиването,има вероятност да ти се е прерцакал и дебитомера което си е гадно щото има 163 вида mhihi и не се знае ти с кои точно си.


VR6_12
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

Мнениеот VR6_12 » Чет 06 май 2010 0:58


VR6_12 написа:здравеите колеги имам едно питане карам голф 2 вр6 2.8 ааа.проблема е 4е като му дам тяга и някаде след 5000 оборота по4жа да преде и да забива муцуната като е на место и му давам постепенно гас не преде толко.колата няма Ламбда сонда и се 4удя дали е от нея но преди да по4не да го прави това не6то няма6е проблем сипах му 100 октана и се запо4на и направо нвзнам все едно работи на 5-6 цилиндара но све6тите и кабелите са нови.благодаря предварително



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта