


проблем с ВР-6 2.8 ааа
проблем с ВР-6 2.8 ааа
здравеите колеги имам едно питане карам голф 2 вр6 2.8 ааа.проблема е 4е като му дам тяга и някаде след 5000 оборота по4жа да преде и да забива муцуната като е на песто и му дажам постепенно гас не преде толко.колта няма Ламбда сонда и се 4удя дали е от нея но преди да по4не да го прави това не6то няма6е проблем сипах му 100 октана и се запо4на и направо нвзнам все едно работи на 5-6 цилиндара но све6тите и кабелите са нови.благодаря предварително
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
Моля ако някой може да преведе...



Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
Не познавам този мотор, но може би иска настройка към новия високооктанов бензин. Нещо като аванс да има?
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
мисля 4е аванс сам си дава ако трябва да се вътти делкото маи нестава за6тото то е стати4ко за бензина незнам дано не съм го скапал с тая помия 100 октана бил само с 95 тогава бе6е стрела
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
radotom написа:Моля ако някой може да преведе...![]()

По темата може да прекъсва от много неща но се съмнявам от бензина че е 100 октана. На широкото като му сложа 100-тачка и се държи доста добре. Пробвай с някоя друга бубина
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
VR6_12 написа:Здравейте колеги имам едно питане:карам Golf 3 VR6 2.8 мотор ААА.Проблема се състои в това че като ускорявам колата някъде около 5000 оборота започва да прекъсва и да забива муцуната.При работа на място и постепенно подаване на газ не прекъсва толкова осезаемо.Колата е със свалена Ламбда сонда и се чудя дали може да е от нея тъй като преди да се скапе работеше и горе долу и без сонда.Налях му бензин 100 октана,нещата се влошиха и започна да работи като на 5 цилиндъра.Сменени са кабели и свещи,благодаря предварително.
Колега недей да гнявиш хубавия автомобил с липсващи датчици по мотора-няма да стане.Купи си точно предписаната сонда,направи една хубава диагностика с мерене на компресия,налягане бензин,работа на запалителна система,датчици и т.н. за да разбереш от какво има нужда колата.Има хора и сервизи които ще ти помогнат да не хвърлиш пари на вятъра и да се радваш на хубавия звяр.
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
вземи луфтомера и намали разтоянието на свещите( о,7-0,8)
или пък може бенза да нети стига в тея обороти
или пък може бенза да нети стига в тея обороти

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа

От една страна - повечето свещи вече са няколко-електродни. При тях с луфтомер не може да се нагласи точно хлабината
Другото - не хлабината е същинския проблем на изхабените свещи, а умората на материала (керамиката).
Като се отчупи изолацията на централния електрод, като падне в цилиндъра - както е твърда керамика - какъв, мислите, ще е резултата?!
Едни нови, качествени свещи по каталог са 30-ина лева.
Е! При колегата ще са малко повече, защото и бройката е +2, ама... кой си има брада - трябва да си вземе и гребенче!


Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
колеги све6тите са нжк-р по каталог и са 2 електродни 4исто нови на 20 км макс карамго с помпата от стариями двигател а тя е бо6 при полойение 4е тои е бил 1.8 16в пл и помпата надува на 5 или 6 бара а тези дюзи са електри4ески и им трябва около 4 бара маи помпата е добра теса даже 2 една на 3 бара която пулни в едно казан4е и тази на 6 бара сумняжаме да не засмуква въздух или да е пробил кабел и утре 6те сменя марку4ите и 6те проверя кабелите за6тото колат вурве6в като полудяла а за сондата 6те видя и сте паржи за диагностиката.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
пиши по-грамотно, че много трудно се чете
ако щеш и 100бара помпа сложи все тая, горивния регулатор ще поддържа в системата 4 или 3 бара в зависимост от годината(обд1 или обд2). Трябва ти помпа с дебит, по-голямото налягане на помпата неможе да компенсисра липсата на и дебит в този случай!!! Във високите е възможно сместта да ти обеднява
а едни 100 октана на омв ямбол ми съсипаха помпата на абф-а преди време. Резервоара само го допълвах догоре(няма вариант да са се натрупали с времето, до този момент всичко беше ОК), заредих и дали минах и 20км и колата загуби мощност, покарах още малко и спря. Цедката на помпата беше затлачена с нещо като смола

ако щеш и 100бара помпа сложи все тая, горивния регулатор ще поддържа в системата 4 или 3 бара в зависимост от годината(обд1 или обд2). Трябва ти помпа с дебит, по-голямото налягане на помпата неможе да компенсисра липсата на и дебит в този случай!!! Във високите е възможно сместта да ти обеднява
а едни 100 октана на омв ямбол ми съсипаха помпата на абф-а преди време. Резервоара само го допълвах догоре(няма вариант да са се натрупали с времето, до този момент всичко беше ОК), заредих и дали минах и 20км и колата загуби мощност, покарах още малко и спря. Цедката на помпата беше затлачена с нещо като смола

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
колега опитвам се но компа ми е с някъв крив буг. еми ътре 6те я разголобя реголатора ми е на 4 бара
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
това е единствения датчик, без който колата неможе да запали.
Две последователно свързани бенз. помпи качват налягане, паралено свързани - дебит, т.е. никаква полза при теб че си с две! Преди да мислиш за каквото и да е, я вземи та си измери дебита. Хвани обратното гориво от рейката, маркуче и шише... запали и остави на празен ход.По този начин мериш дебита при 3.5 бара налягане в системата(толкова ти е на празен ход), докато ако няма налягане дебита е друг. Засечи за 1мин колко гориво ти дава. Оригинална помпа на вр6 дава около 2л/мин при 4бара
Две последователно свързани бенз. помпи качват налягане, паралено свързани - дебит, т.е. никаква полза при теб че си с две! Преди да мислиш за каквото и да е, я вземи та си измери дебита. Хвани обратното гориво от рейката, маркуче и шише... запали и остави на празен ход.По този начин мериш дебита при 3.5 бара налягане в системата(толкова ти е на празен ход), докато ако няма налягане дебита е друг. Засечи за 1мин колко гориво ти дава. Оригинална помпа на вр6 дава около 2л/мин при 4бара
Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
Най добре си смени помпите с една голяма,най вероятно проблемът е в дебита на старите помпи. Другото което се сещам е: с каква генерация си? Да не караш със заводските тръби на ПЛ-а случайно? Ламбда сондата определено не играе роля във високите обороти така ,че това че нямаш такава не е причината за забиването,има вероятност да ти се е прерцакал и дебитомера което си е гадно щото има 163 вида
и не се знае ти с кои точно си.

Re: проблем с ВР-6 2.8 ааа
VR6_12 написа:здравеите колеги имам едно питане карам голф 2 вр6 2.8 ааа.проблема е 4е като му дам тяга и някаде след 5000 оборота по4жа да преде и да забива муцуната като е на место и му давам постепенно гас не преде толко.колата няма Ламбда сонда и се 4удя дали е от нея но преди да по4не да го прави това не6то няма6е проблем сипах му 100 октана и се запо4на и направо нвзнам все едно работи на 5-6 цилиндара но све6тите и кабелите са нови.благодаря предварително
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта