Trimontcium написа:Дайте някакъв ориентир къде да търся буксата... Хванах се за главата от тези снопове... освен да следя къде излиза 14-ти бушон???
Ето още една снимка колега, това е от моя Пасат В4
Айде успех с намирането

Trimontcium написа:Дайте някакъв ориентир къде да търся буксата... Хванах се за главата от тези снопове... освен да следя къде излиза 14-ти бушон???
mafiacartel написа:Имам едно запитване към Вас колеги. На мотор "2.0/115-AGG" има ли опция за темпомат и може ли тя да се активира през "Vag-Com"?
Благодаря за вниманието !
g.enchev написа:mafiacartel написа:Имам едно запитване към Вас колеги. На мотор "2.0/115-AGG" има ли опция за темпомат и може ли тя да се активира през "Vag-Com"?
Благодаря за вниманието !
Може, но на съвсем друг принцип. В твоя случай не си с е-гас педал. Много голяма и сложна интервенция би било ако започнеш да си го монтираш. Още по-трудно ще бъде намирането му
g.enchev написа:Разбира се че го има, но е рядкост ( при по-старите )
Ето един комплект
http://www.yatego.com/cum-cartec/p,47fb ... --benziner
Ето и упътването
http://eleanor.tool-base.de/tuning/gra.htm
bobbyggx написа:След умуване реших, че проблема идва от това, че ECU-то мисли, че съединителя е постоянно натиснат. Във Ваг-Ком няма никакви грешки обаче, но в полето Brake Pedal е винаги 1 0 0, а в полето Cruise Control (CL/BR/RE/AC/ON/ON) 1 0 0 0 1 1 (като последните две единици са когато е включен темпомата от прекъсвача), първия бит индикира натиснат съединител, както и първия бит на Brake Pedal колоната.
Някакви идеи колеги, или някой друг с AFN, който да може да изкара стойностите от 006 група?
bobbyggx написа:Темпомата проработи![]()
Проблема беше в машинката на съединителя и по-точно това, че буксата беше изключена
Trimontcium написа:Направих всичко, но не работи и на cruise presence стои 0.0 не е 1.0 ??? идеи Съединителя ми стой малко надолу и не притиска бутона....
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта