Всеки път щом развия горната гайка и махна чашката,която е под нея,онази СПЕЦИАЛНАТА гайка се е разхлабила минимум с половин оборот!Щом я стегна - една - две седмици всичко е ок!После пак същото!Опитах да я залепя с такива лепила за болтове,против развиване,с лак за нокти,и не и не.На ръба съм,като я стегна да я капна с телоподаващото
Ама ако трябва да се развива,а то ще потрябва с тези перфектни пътища в БГ....Относно манипулацийте:Винаги съм я затягал в работно положение т.е. колата си е на гумите,само на ръка без гайковерти и други такива,внимателно съм държал контра на стеблото на аморт.както на тази,така и на горната гайка!Абсолютно съм сигурен(проверено от квалифицирани лица),че всичко е събрано в правилния ред пружина,тампон и т.н.Убеден съм,че нямам нищо друго разбито по предницата(и това е проверено НЕеднократно).
Обобщение:
След затягането на прословутата гайчица(сладурката тя),колата е перфектна!Макс.седмица - две и започва да тропа!Отново стягане,и отново седмица две ......и пак ,,,,и пак до + безкрайност!
Ако някой колега е имал подобен проблем и го е отстранил или има идея,моля да ме просветли
PS:Ако някой има нужда от стягане на тази сладурка(гайката б.а.)да се обажда!Гарантирам по 5мин.на амортесьор!
)

,и да не кажа всички,то почти всички имат този проблем!В интерес на истината най-безпроблемни в това отношение са AUDI!Странно,защото там анатомоята е същата.И най-лесното,особено за "майсторите"(повечето от които изобщо не подозират за този проблем)е "Амиииии,тампончетата са ти за смяна!Абеееее за 100тина левааа,ша си ок!СУПЕР!И те щастливи и ти доволен....ДА ама НЕ! На много колеги им е писнало от това и както казах по-горе,като си ги стегнат и ги капват с телоподаващо.Ама аз не смея щото при развиване....
!