Почистване на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо

Мнениеот achodemo » Сря 23 юни 2010 17:10


Колега vas_gt не прави тази грешка да пръскаш вътре с каквото и да е !
И аз бях писъл по този въпрос виж
viewtopic.php?f=24&t=199058




Потребителски аватар
vas_gt
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL

Re: Почистване на турбо

Мнениеот vas_gt » Сря 23 юни 2010 20:54


Колеги на какво се дължи това зацапване на геометрията на турбото?


Потребителски аватар
GolfyIV
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на турбо

Мнениеот GolfyIV » Чет 24 юни 2010 10:41


Налепи от изгорелите газове!!!


Потребителски аватар
GolfyIV
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на турбо

Мнениеот GolfyIV » Чет 24 юни 2010 10:43


Friday spam


Потребителски аватар
vas_gt
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL

Re: Почистване на турбо

Мнениеот vas_gt » Пет 25 юни 2010 9:31


Колеги каква е последователността на сваляне от колата и разглобяване на турбината? Благодаря.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Почистване на турбо

Мнениеот dancing_niki » Пет 25 юни 2010 9:43


Аз лично бих ги свалил: вакуума, маслото ако има достъп до него и после цялата турбина от фланеца. Предполагам трика с маслената магистрала може и при свалено турбо да се свали, но... не съм поглеждал коло е дълъг, маркуч ли е какво е. Затова по-добре разкачи всичко и накрая да ти остане само фланеца на изходящия колектор.


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Почистване на турбо

Мнениеот rostislav1998 » Пет 25 юни 2010 11:15


GolfyIV написа:
vas_gt написа:Колега един майстор пипна едно лостче което влиза в турбото и ми каза че се движи съвсем малко, лостчето влиза във вакум с маркуче. Каза ми че е зацапана геометрията и трябва да се свали турбото и да се почисти.

Никога не раздвижвай геометрията на ръка!!!

Ако може да кажеш и защо?То е ясно ,че ефекта ще е временен ,но какви последствия може да се очакват от манипулацията. :wink:


Nostradamos_bg
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 03 авг 2009 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Почистване на турбо

Мнениеот Nostradamos_bg » Пет 25 юни 2010 12:19


значи колега и аз имах същия проблем.Иди на майстор който разбира да ти свали сички въздушни пътища,като започне от колекторните тръби да махне нагара към 100 лв,геометрията на турбото към 120 лв,220 лв работа но ще видиш разликата как ще се отпуши колата за да свалиш турбото има бая играчка то е под колекторните тръби зад двигателя


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо

Мнениеот achodemo » Пет 25 юни 2010 13:10


Играчка е вярно ,но ако не са ти вързани ръцете и имаш условия ,където да го направиш си спестяваш парите одма !


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на турбо

Мнениеот mili 75 » Пет 25 юни 2010 15:42


Колеги,наравете 150-200 км. на магистрала като се стремите да карате колкото се може по-дълго време с пълна газ на пета предавка и ако не започне да се движи добре лостчето на актуатора, тогава скачайте на сваляне на турбината.


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на турбо

Мнениеот sukito » Пет 25 юни 2010 18:19


mili 75 написа:Колеги,наравете 150-200 км. на магистрала като се стремите да карате колкото се може по-дълго време с пълна газ на пета предавка и ако не започне да се движи добре лостчето на актуатора, тогава скачайте на сваляне на турбината.

Аз мисля, че и това е временно решение. Поне при мен се получава така!


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на турбо

Мнениеот vaskog » Съб 26 юни 2010 9:29


Направо си е временно решение - няма особено голям смисъл майката му е само чистене ;)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Почистване на турбо

Мнениеот Zinoto » Съб 26 юни 2010 10:36


Ако е хваната на време, че почва да се задънва не е временно решение, повечко изпреварвания трябват, а на магистралата трябва да не се пада под 120. Мойта изкара почти година без да е виждала магистрала докато почне пак да се движи трудно геометрията.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на турбо

Мнениеот mili 75 » Пон 28 юни 2010 15:40


И аз съм на мнението на Зиното, колата трябва да се следи и когато започне да се движи трудно актуатора да се дръпне една магистрала и всичко си идва на мястото.Сега като говоря за магистралата не казвам да се закове на 120 и да се кара така постоянно, важното е на пета да се правят ускорения с пълна газ, после да се отпуска и пак пълна газ, много подходящи за това са баирите, защото можеш да натискаш да дупка и да държиш дълго време.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Почистване на турбо

Мнениеот Zinoto » Пон 28 юни 2010 20:14


Това с баирите и на 4-та става, на ВАГ-КОМ в режим измервания на 11 канал се вижда перфектно всичко, обаче това раздвижване не е достатъчно да се почисти хубаво от нагарите и след няколко дни пак почва да задържа. Затова трябва яко газ на магистрала поне 80 километра без падане под 120. За жалост са ни малко магистралите, ето покрай мен няма изобщо и скоро май ще си правя разходка щото иначе трябва да разглобявам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Angel_, Google [Bot], ssssl и 44 госта