Колега vas_gt не прави тази грешка да пръскаш вътре с каквото и да е !
И аз бях писъл по този въпрос виж
viewtopic.php?f=24&t=199058



Почистване на турбо
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колеги на какво се дължи това зацапване на геометрията на турбото?
- vas_gt
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 22:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Golf ІV 1.6 101 hp AKL
Re: Почистване на турбо
Колеги каква е последователността на сваляне от колата и разглобяване на турбината? Благодаря.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Почистване на турбо
Аз лично бих ги свалил: вакуума, маслото ако има достъп до него и после цялата турбина от фланеца. Предполагам трика с маслената магистрала може и при свалено турбо да се свали, но... не съм поглеждал коло е дълъг, маркуч ли е какво е. Затова по-добре разкачи всичко и накрая да ти остане само фланеца на изходящия колектор.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Почистване на турбо
GolfyIV написа:vas_gt написа:Колега един майстор пипна едно лостче което влиза в турбото и ми каза че се движи съвсем малко, лостчето влиза във вакум с маркуче. Каза ми че е зацапана геометрията и трябва да се свали турбото и да се почисти.
Никога не раздвижвай геометрията на ръка!!!
Ако може да кажеш и защо?То е ясно ,че ефекта ще е временен ,но какви последствия може да се очакват от манипулацията.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 03 авг 2009 0:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Почистване на турбо
значи колега и аз имах същия проблем.Иди на майстор който разбира да ти свали сички въздушни пътища,като започне от колекторните тръби да махне нагара към 100 лв,геометрията на турбото към 120 лв,220 лв работа но ще видиш разликата как ще се отпуши колата за да свалиш турбото има бая играчка то е под колекторните тръби зад двигателя
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо
Играчка е вярно ,но ако не са ти вързани ръцете и имаш условия ,където да го направиш си спестяваш парите одма !
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на турбо
Колеги,наравете 150-200 км. на магистрала като се стремите да карате колкото се може по-дълго време с пълна газ на пета предавка и ако не започне да се движи добре лостчето на актуатора, тогава скачайте на сваляне на турбината.
- sukito
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
- Автомобил: Golf mk4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на турбо
mili 75 написа:Колеги,наравете 150-200 км. на магистрала като се стремите да карате колкото се може по-дълго време с пълна газ на пета предавка и ако не започне да се движи добре лостчето на актуатора, тогава скачайте на сваляне на турбината.
Аз мисля, че и това е временно решение. Поне при мен се получава така!
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на турбо
Направо си е временно решение - няма особено голям смисъл майката му е само чистене 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на турбо
Ако е хваната на време, че почва да се задънва не е временно решение, повечко изпреварвания трябват, а на магистралата трябва да не се пада под 120. Мойта изкара почти година без да е виждала магистрала докато почне пак да се движи трудно геометрията.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на турбо
И аз съм на мнението на Зиното, колата трябва да се следи и когато започне да се движи трудно актуатора да се дръпне една магистрала и всичко си идва на мястото.Сега като говоря за магистралата не казвам да се закове на 120 и да се кара така постоянно, важното е на пета да се правят ускорения с пълна газ, после да се отпуска и пак пълна газ, много подходящи за това са баирите, защото можеш да натискаш да дупка и да държиш дълго време.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на турбо
Това с баирите и на 4-та става, на ВАГ-КОМ в режим измервания на 11 канал се вижда перфектно всичко, обаче това раздвижване не е достатъчно да се почисти хубаво от нагарите и след няколко дни пак почва да задържа. Затова трябва яко газ на магистрала поне 80 километра без падане под 120. За жалост са ни малко магистралите, ето покрай мен няма изобщо и скоро май ще си правя разходка щото иначе трябва да разглобявам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 50 госта