АФН почистване на турбо
Re: Почистване на турбо АФН
Колеги,колко вриме ви отнема цялата работа. Защото на мен това ми е голям проблем
Последна промяна от megafon на Пет 25 юни 2010 12:55, променено общо 2 пъти.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Почистване на турбо АФН
Ами кажете как това онова,снимки...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо АФН
megafon написа:Колеги,колко вриме ви отнема цялата работа. Защото на мен това ми е голям проблем
Най добре е да си заделиш един ден ! Без да бързаш около 6 часа в които влиза и времето за доста цигари.

Re: Почистване на турбо АФН
То и без друго само толкова мога да му отделя
А някакъв по специален инструмен като изключвам разбирасе ЧуК и ТеЛ, защото без тях закъде

А някакъв по специален инструмен като изключвам разбирасе ЧуК и ТеЛ, защото без тях закъде

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо АФН
Едно гедоре пълен комплект ти стига ,плюс няколко ключа гаечни !
Re: Почистване на турбо АФН
е някакъв резултат има ли от това цялото почистване или е просто профилактично ?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Почистване на турбо АФН
Мисля,че последния въпрос е най-важен ! Будно ме интересува ефекта...защото усещам разлика,като карам седмица да речем в града до 2200 оборота,и като карам 10ина мин на 3800-4000 оборота,след това какво е !
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на турбо АФН
След като го изчистиш ще усетиш голяма разлика можеш да си сигурен. Моето беше толкова заплескано, че след като го изчистих и все едно се качих на самолет. 

- plamen_iv
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на турбо АФН
Айде и аз от днес съм с изчистена геометрия на турбото,егр клапан и смукателни колектори! Не е нещо особенно, само да се сматря какво разглабяш! 

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Почистване на турбо АФН
Че е нищо работа-нищо е!
Ама да знаеш къде да внимаваш!
При едно грешно поставяне на пластината движеща лопатките ще има едно пренадуване.........а уж всичко беше добре!!!
Ама да знаеш къде да внимаваш!
При едно грешно поставяне на пластината движеща лопатките ще има едно пренадуване.........а уж всичко беше добре!!!

- DJIGATA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив-Троян
- Контакти:
Re: Почистване на турбо АФН
Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм
Сглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после
Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това
Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де
Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли
Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм






Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо АФН
DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2ммСглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после
Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това
![]()
Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де
Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли
Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване
Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?
- DJIGATA
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив-Троян
- Контакти:
Re: Почистване на турбо АФН
achodemo написа:DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2ммСглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после
Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това
![]()
Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де
Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли
Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване
Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?
Лоста на актуатора не съм го пипал защото знам, че ще има проблеми, а маркучите ги закачих пак по същия начин, даже сложих и скоба а преди нямаше.Благодаря за идеята колега

- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Почистване на турбо АФН
DJIGATA написа:achodemo написа:DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2ммСглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после
Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това
![]()
Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де
Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли
Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване
Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?
Лоста на актуатора не съм го пипал защото знам, че ще има проблеми, а маркучите ги закачих пак по същия начин, даже сложих и скоба а преди нямаше.Благодаря за идеята колега
Предположение номер две , има ли вероятност усещането то за по-слаб вървеж да идва от факта ,че със блокирала геометрия преди си имал много бързо развъртане на турбината , още във съвсем ниски обороти ,а сега когато си работи както трябва ,получаваш максимален надув малко по късно след 2000об.

- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Почистване на турбо АФН
achodemo написа:Предположение номер две , има ли вероятност усещането то за по-слаб вървеж да идва от факта ,че със блокирала геометрия преди си имал много бързо развъртане на турбината , още във съвсем ниски обороти ,а сега когато си работи както трябва ,получаваш максимален надув малко по късно след 2000об.
Има да.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта