АФН почистване на турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
megafon
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот megafon » Пет 25 юни 2010 12:18


Колеги,колко вриме ви отнема цялата работа. Защото на мен това ми е голям проблем

Последна промяна от megafon на Пет 25 юни 2010 12:55, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот feikot » Пет 25 юни 2010 12:48


Ами кажете как това онова,снимки...


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот achodemo » Пет 25 юни 2010 13:16


megafon написа:Колеги,колко вриме ви отнема цялата работа. Защото на мен това ми е голям проблем

Най добре е да си заделиш един ден ! Без да бързаш около 6 часа в които влиза и времето за доста цигари. :D


Потребителски аватар
megafon
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 15:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот megafon » Пет 25 юни 2010 13:23


То и без друго само толкова мога да му отделя :mrgreen:
А някакъв по специален инструмен като изключвам разбирасе ЧуК и ТеЛ, защото без тях закъде :beer


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот achodemo » Пет 25 юни 2010 13:39


Едно гедоре пълен комплект ти стига ,плюс няколко ключа гаечни !


Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот stoti » Пет 25 юни 2010 18:33


е някакъв резултат има ли от това цялото почистване или е просто профилактично ?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот feikot » Пет 25 юни 2010 22:14


Мисля,че последния въпрос е най-важен ! Будно ме интересува ефекта...защото усещам разлика,като карам седмица да речем в града до 2200 оборота,и като карам 10ина мин на 3800-4000 оборота,след това какво е !


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот vaskog » Пон 28 юни 2010 17:09


След като го изчистиш ще усетиш голяма разлика можеш да си сигурен. Моето беше толкова заплескано, че след като го изчистих и все едно се качих на самолет. :beer


Потребителски аватар
plamen_iv
Мнения: 87
Регистриран на: Нед 25 май 2008 16:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот plamen_iv » Вто 22 фев 2011 15:33


Айде и аз от днес съм с изчистена геометрия на турбото,егр клапан и смукателни колектори! Не е нещо особенно, само да се сматря какво разглабяш! :D


Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот BRUKLLIN » Вто 22 фев 2011 15:48


Че е нищо работа-нищо е!
Ама да знаеш къде да внимаваш!
При едно грешно поставяне на пластината движеща лопатките ще има едно пренадуване.........а уж всичко беше добре!!! scare


Потребителски аватар
DJIGATA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Троян
Контакти:

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот DJIGATA » Чет 12 май 2011 21:10


Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм :shock Сглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после :) Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това :horror: scare Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де :? Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли :?: Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване :|


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот achodemo » Чет 12 май 2011 22:11


DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм :shock Сглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после :) Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това :horror: scare Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де :? Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли :?: Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване :|


Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?


Потребителски аватар
DJIGATA
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 12 авг 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив-Троян
Контакти:

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот DJIGATA » Чет 12 май 2011 22:45


achodemo написа:
DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм :shock Сглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после :) Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това :horror: scare Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де :? Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли :?: Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване :|


Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?

Лоста на актуатора не съм го пипал защото знам, че ще има проблеми, а маркучите ги закачих пак по същия начин, даже сложих и скоба а преди нямаше.Благодаря за идеята колега :да:


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот achodemo » Чет 12 май 2011 22:55


DJIGATA написа:
achodemo написа:
DJIGATA написа:Здравейте, не знам дали нова тема трябваше да пусна, но реших да продължа тази.
Проблема беше, че при над 3000 оборота турбото на колата влизаше в авариен режим, тя е /пасаат б5 AFN/, и е с ЧИП. Свалих турбото и ЕГР-ра, изчистих ги, геометрията на турбото беше яко зацапала, от 13мм. ход, имаше 2мм :shock Сглобих турбото, като преди това си го снимах да не объркам нещо после :) Специално обърнах внимание на плочката и т.н.т.Събрах всичко и дългочакания момент за теста настъпи.Натиснах колата на 4-та,5-та с 4хл.об.и не забиваше, обаче колата не върви като преди това :horror: scare Върви точно като преди чипа който сложихме, както оригинално. А сега де :? Дали е възможно като турбото сега дава можеби различни стойности и нещо да бърка чипа, знам ли :?: Взеха ми книжката скоро, и при първа възможност ще я закарам в Пазарджик при човека който ми прави чипа да я закачи на компа.
Ако някой има на предположения какво може да е нека помага, че сън няма да ме хване :|


Ами ето ти едно предположение от мен , да си развъртял и разместил лоста на актуатора , и закачи ли добре и правилно вакуум маркуча към актуатора ?

Лоста на актуатора не съм го пипал защото знам, че ще има проблеми, а маркучите ги закачих пак по същия начин, даже сложих и скоба а преди нямаше.Благодаря за идеята колега :да:



Предположение номер две , има ли вероятност усещането то за по-слаб вървеж да идва от факта ,че със блокирала геометрия преди си имал много бързо развъртане на турбината , още във съвсем ниски обороти ,а сега когато си работи както трябва ,получаваш максимален надув малко по късно след 2000об. :gruebel


Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Почистване на турбо АФН

Мнениеот snoopcar » Чет 12 май 2011 22:59


achodemo написа:Предположение номер две , има ли вероятност усещането то за по-слаб вървеж да идва от факта ,че със блокирала геометрия преди си имал много бързо развъртане на турбината , още във съвсем ниски обороти ,а сега когато си работи както трябва ,получаваш максимален надув малко по късно след 2000об. :gruebel


Има да.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: CekoBen@ и 56 госта