
Гасите ли на светофар
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Гасите ли на светофар
та се чудя като влезете в едни хубави задръствания на едни от ония дългите червени светофари гасите ли си колата и по принцип това с гасенето по-добре ли е, спестява ли гориво, прецаква ли стартера и т.н. 

Ами доколкото се сещам, едно от най-ганите неща за двигателя е старта, поради това че маслената помпа не работи и маслото се оттича, както и това че темепратурата му спада => изхабяване на двигателя.
Да не говорим че ако се включат неща от типа на клапана за допълнително впръскване на горивото - къде ти е сметката?
Да не говорим че ако се включат неща от типа на клапана за допълнително впръскване на горивото - къде ти е сметката?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Повярвай ми по-добре разходи за бензин, отколкото поправка на стартер и скапване на акумулатора, който изобщо няма да може да зареди при такъв режим "старт - стоп" и на другата сутрин ще ползваш "БИО-СТАРТЕР".batmilko написа:Ми и аз не гася, ама се чудех, щото като тръгне колоната и отвсякъде се чува палене на коли, апа зимата си стават по-големи задръствания и разхода ми се качва доста та си се чудех

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
въпроса не опира до стартера а до мотора.
нали знаете че тировете карат по милион километри.
това е защото когато двигателя работи и всички системи работят нормално той влиза в един оптимален режим (температурен, мазане...) и така се износва много по малко отколкото ако се стартира и спира непрекъснато. има 1000 фактора ама най грубо казано е това....
затова колкото повече го гасиш и палиш-еле пък студен-толкова повече му съкращаваш живота.
нали знаете че тировете карат по милион километри.
това е защото когато двигателя работи и всички системи работят нормално той влиза в един оптимален режим (температурен, мазане...) и така се износва много по малко отколкото ако се стартира и спира непрекъснато. има 1000 фактора ама най грубо казано е това....
затова колкото повече го гасиш и палиш-еле пък студен-толкова повече му съкращаваш живота.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Васко така е.
Ще ти дам пример: майка ми си купи чисто ново Деу Рейсер през далечната 1994г. Имаме един познат който оттогава пък кара същото но такси.
Майка ми кара от вкъщи до работа (5км) и много рядко някъде другаде. Преди няколко месеца сменихме сигменти повдигачи и разпределителен вал + всички гарнитури на нашето Деу (65хил км).
Онова, таксито незнам вече на колко км е (и то вече не знае), но двигателя не е отварян никога.
Ще ти дам пример: майка ми си купи чисто ново Деу Рейсер през далечната 1994г. Имаме един познат който оттогава пък кара същото но такси.
Майка ми кара от вкъщи до работа (5км) и много рядко някъде другаде. Преди няколко месеца сменихме сигменти повдигачи и разпределителен вал + всички гарнитури на нашето Деу (65хил км).
Онова, таксито незнам вече на колко км е (и то вече не знае), но двигателя не е отварян никога.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта