


allfena написа:само да попитам за тези клучета рових из сайта но не намерих работещ линк, къде мога да поръчам такива микро ключета
allfena написа:Принципно когато нямаш гориво в резервоара ти святка лампичката с_колонката и издава звуков сигнал ведъж.
Ако и течността в чистачките също е намаляла пак изписква или ако ти светят и двете лампички два_пъти ще ти изписка.
Пък_относно това, че не пискат може нещо отзад където е зумера да се е откачило и по дупките да се отхлабва и да не работи. Няма нищо свързано с ключетата !!!
принципно когато нямаш гориво в резервоара ти святка лампичката сколонката и издава звуков сиглан ведъж
ако и течноста в чистачките също е нямаляла пак изписква или ако ти светят и двете лампички фвапати ще ти изписка.
пъкотносто за това че не пискат можи нещо от заде кадето е зумера да се е откачило и по дупките да се итхлабва и да не работи няма нищо свързано с клучетата !!!
Rumen написа:Същия проблем имаше колегата от офиса преди около година, та днес изровихме детайла, който ти прави проблем. Този е точно от лявата (шофьорската) врата. Опитал съм се да го снимам от всички възможни и полезни (носещи някаква информация и представа) страни
Както виждаш на по-долната снимка микрошката е в долната част, което преполага и по-голямо замърсяване. Най-интересното е че е хваната с топла спойка и не ми се мисли какво ще стане ако тая плстмаса, която с течение на времето старее, се отчупи...
А ето тук съм показал микрошката и ексцентрика, който я притиска:
Заводски там са сложили смазка/грес, която с течение на времето се беше превърнала в някакъв налеп дето се рони и предполагам че от това настъпва основното замърсяване. Без да се разглобява вратата микрошката може да се достигне с почистващ спрей с поставена сламка (от тези дето се нанизват на пръскалото), но трябва с отверка да се бутне заключващия зъб (все едно вратата е затворена). После със сламката под зъба и струята ще попадне точно по микрошката. Днес ще ходя да търся Contox или нещо от сорта и ще Ви кажа какво съм постигнал. Явно и това им е слабо място на тия Passat-и, щом освен на и на мен и на колегата от офиса се случва и при други. Между другото партидния номер 3B1 837 015A (за лявата врата) е абсолютно един и същ и за Шкода октавия 2001-2003. Проверих в моя ETOS едно към едно, едни и същи партидни номера. Въпроса е дали цената в Еуратек е по различна от тази на SakarAuto/Unitrade след като детайла в крайна сметка е един и същ.
И още нещо - детайла не е чак толкова монолитен - има си болчета и пласмасови щипки и съм сигурен че ако се подхванем ще го разглобим, сглобим, па може и да проработи
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта