Когато включа климатика , той работи около 1-2 минути и започва постоянно да изключва и да включва , все едно си играеш с копчето. Смених релето , но проблемът остава. Когато се изключва и се включва се чува щракане.
Проблем с климатика на Polo AEF
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Проблем с климатика на Polo AEF
Проблемът се появи от няколко дни и се изразява в следното:
Когато включа климатика , той работи около 1-2 минути и започва постоянно да изключва и да включва , все едно си играеш с копчето. Смених релето , но проблемът остава. Когато се изключва и се включва се чува щракане.
Когато включа климатика , той работи около 1-2 минути и започва постоянно да изключва и да включва , все едно си играеш с копчето. Смених релето , но проблемът остава. Когато се изключва и се включва се чува щракане.
- Boian
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 06 окт 2008 9:32
- Автомобил: Поло
- Двигател: AEF Дизел 1998
- Местоположение: София
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Колега, много е неприятно аз имам в момента също проблем с климатика! Моя не включва компресора и перката на радиатора не се върти. Куцо са ги направили тия климатици
Има много проблеми с тях защото са слагани допълнително. А за конкретно твоя проблем не ми се е случвало на мен подобно нещо! Виж копчето да не се е бугнало нещо, защото имах подобен проблем, с ел. пакета
Днес ще ходя на сервиз да видят и моя проблем. Но ако ти неможеш да се справиш най-добре на сервиз я закарай 
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Nesh написа:Проблемът се появи от няколко дни и се изразява в следното:
Когато включа климатика , той работи около 1-2 минути и започва постоянно да изключва и да включва , все едно си играеш с копчето. Смених релето , но проблемът остава. Когато се изключва и се включва се чува щракане.
Недостатъчно количество фреон във системата и пресостата за ниско налягане изключва компресора. Ако не си го зареждал скоро, ще минеш тънко. Ако си , търси от де шурти.
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Благодаря за отговорите . Странното е , че като се покара повече се оправя. Чувал съм , че някакъв датчик прави номера ?
- todor radev
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 18:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Системата няма вакуум или недостатъчно фреон.
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Изстудява си както трябва . Но просто онзи бендикс , които върти компресора си захапва когато иска. Сигурно от него е проблема , но незнам на какъв принцип е . Развивам гайката , но не иска да излезе.
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Проблемът е решен. Оказа се , че перката за охлаждането на радиатора не работи заради някакво съпротивление с една пружинка (незнам за какво са сложили съпротивление там) и за това и климатика не работи .
Общо взето с един куршум два заека.
Общо взето с един куршум два заека.
- Jores
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 0:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Съпротивлението е за да има ниски обороти на охлаждащата перка, а при по-висока температура не минава през съпротивление и перката е на максимални обороти. Проблемът с климатика се получава от защита в него. При недостатъчно охлаждане от перката, налягането в компресора стига 20-25 атмосфери и повече, дори може да пръсне системата отнякъде. Тогава се включва и защитата и спира климатика. Като свали налягане пак се пуска. А в движение го няма толкова тоя проблем, тъй като радиатора се охлажда от въздушната струя почти сам без развалената в твоя случай перка.
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
Благодаря за информацията . И аз стигнах до сходен извод , след като разбрах къде е проблема. Само незнам защо са го сложили толкова малко съпротивление (под 1 ом). 
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
При мен проблема е следния.Пускам климатика и компресора цъква.След малко се пуска перката.След 15сек.перката спира,от компресора не чува нищо.Май не изключва.Итака постоянно.Спира се и се пуска през 15сек.А иначе си духа студено постоянно.Дали е това съпротивление на перката?Къде се намира да го прегледам?
-
milenski_77
- Мнения: 588
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с климатика на Polo AEF
martom написа:При мен проблема е следния.Пускам климатика и компресора цъква.След малко се пуска перката.След 15сек.перката спира,от компресора не чува нищо.Май не изключва.Итака постоянно.Спира се и се пуска през 15сек.А иначе си духа студено постоянно.Дали е това съпротивление на перката?Къде се намира да го прегледам?
По принцип перката се включва при определено налягане на фреона, а именно около 15 бара.
След като се включи перката и охлади радиатора налягането пада и тя се изключва.
После пак се вдига налягането и тя пак включва и така докато не изключи компресора.
Ако си в движение и радиатора се обдухва добре перката изобщо няма да се включи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта