но понякага.Паса Б3 1.6 моно 90г.Изрязва се без проблем но понякока на кръстовище или намаляне на скороста придърпва и гасне.След което след 2-3 въртенета пали и е пушка.Когато си иска и при студено палене -пали от 3-4 ти път.Държи обороти без проблем.При студен двигател /не напълно /като извадя буксата на червения датчик си сваля оборотите.
Колата е на бензин.
Има доста подобни теми ама.....баш с такъм кахър
Трудно пали и гасне
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Трудно пали и гасне
степ мотор, темп. датчик,ТPS,
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали и гасне
angel1223 написа:![]()



-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Трудно пали и гасне
Датчик на дроселната клапа .Според данните на темп.датчик компа дава команда на датчика на дроселната клапа колко да отвори , ако се е...а TPS компа колкото и да му казва няма кой да го чу и от там това е една от причините дзверо да ти създава ядове.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали и гасне
Къде е той ,как се оправя.Ако може снимка 

- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Трудно пали и гасне
Според мен първо е желателно да се проверят температурните датчици - тези които са на пластмасовия фланец на главата и този който е до дюзата.
Нисля че има теми в които пише при каква температура коло трябва да е съпротивлението
И след това да се гледа тпс-а. А за него си има много добра тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=174901
Мотора ако е 1,6 не е 90к.с. но в случая това не е от особенно значение
Нисля че има теми в които пише при каква температура коло трябва да е съпротивлението

И след това да се гледа тпс-а. А за него си има много добра тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=174901
Мотора ако е 1,6 не е 90к.с. но в случая това не е от особенно значение

- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали и гасне
Winner25 написа:Според мен първо е желателно да се проверят температурните датчици - тези които са на пластмасовия фланец на главата и този който е до дюзата.
Нисля че има теми в които пише при каква температура коло трябва да е съпротивлението![]()
И след това да се гледа тпс-а. А за него си има много добра тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=174901
Мотора ако е 1,6 не е 90к.с. но в случая това не е от особенно значение
Забележи ,че не съм писал коне а /г/-година


Къде е този на дюзата -датчика
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Трудно пали и гасне
mely написа:Къде е този на дюзата -датчика
На буксата за дюзата се мери съпротивлението между пин 1 и 4
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали и гасне
казаха помпа




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 78 госта