Трудно пали и гасне

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Трудно пали и гасне

Мнениеот mely » Вто 24 авг 2010 15:40


но понякага.Паса Б3 1.6 моно 90г.Изрязва се без проблем но понякока на кръстовище или намаляне на скороста придърпва и гасне.След което след 2-3 въртенета пали и е пушка.Когато си иска и при студено палене -пали от 3-4 ти път.Държи обороти без проблем.При студен двигател /не напълно /като извадя буксата на червения датчик си сваля оборотите.

Колата е на бензин.
Има доста подобни теми ама.....баш с такъм кахър




angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот angel1223 » Вто 24 авг 2010 18:55


степ мотор, темп. датчик,ТPS,


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот mely » Вто 24 авг 2010 19:23


angel1223 написа: :shock


:shock :shock :shock какво е TPS


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот angel1223 » Вто 24 авг 2010 20:33


Датчик на дроселната клапа .Според данните на темп.датчик компа дава команда на датчика на дроселната клапа колко да отвори , ако се е...а TPS компа колкото и да му казва няма кой да го чу и от там това е една от причините дзверо да ти създава ядове.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот mely » Вто 24 авг 2010 21:30


Къде е той ,как се оправя.Ако може снимка :oops:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот Winner25 » Вто 24 авг 2010 23:57


Според мен първо е желателно да се проверят температурните датчици - тези които са на пластмасовия фланец на главата и този който е до дюзата.
Нисля че има теми в които пише при каква температура коло трябва да е съпротивлението :)
И след това да се гледа тпс-а. А за него си има много добра тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=174901
Мотора ако е 1,6 не е 90к.с. но в случая това не е от особенно значение :да:


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот mely » Сря 25 авг 2010 8:40


Winner25 написа:Според мен първо е желателно да се проверят температурните датчици - тези които са на пластмасовия фланец на главата и този който е до дюзата.
Нисля че има теми в които пише при каква температура коло трябва да е съпротивлението :)
И след това да се гледа тпс-а. А за него си има много добра тема
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=174901
Мотора ако е 1,6 не е 90к.с. но в случая това не е от особенно значение :да:


Забележи ,че не съм писал коне а /г/-година :Mr Green Fun :Mr Green Fun
Къде е този на дюзата -датчика


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот Winner25 » Сря 25 авг 2010 10:27


mely написа:Къде е този на дюзата -датчика

1f.jpg

На буксата за дюзата се мери съпротивлението между пин 1 и 4


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали и гасне

Мнениеот mely » Чет 26 авг 2010 16:44


казаха помпа :shock :shock :shock



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 76 госта