Golf MK3 проблем с парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: Re:

Мнениеот zdravko555 » Нед 05 сеп 2010 9:38


ivanbl написа:
emo-gar написа:
Remus написа:някой може ли да каже къде се намира тая клапа на парното ?


колеги нещо не схванах... тази планка с дупките ли е клапата? и дупките ли са запушени с дунапрен фабрично? и ако са били с дунапрен фабрично за кво ги запушвате плътно... знам 4е ще си отговоря на въпросите кат си разглобя мойто... ама кат си работи защо да го барам... просто ми стана интересно...

да тази подцинкованата ламарина е клапата!
точно в този вид са и другите клапи на парното на "решетка", после се облицоват фабрично с слой дунапрен, от който след 15 г упореба нищо не остава на мястото.
решението е всичко долу и да се облицоват клапите, след това събираш обратно и става супер :да:
облицовкана няма значение може ламаринка да се занити, може с топлоустоичиво тиксо (сиво едно такова) или такова като алуминиево(много драво лепи) , може и с парчи плат :да:
аз лично го направих от един стар вълнен балтон, лепен с лепило + отворчета по каищата който заших с хирургичен конец. като си има в предвид как е било оригинално, си мисля да дам на мойта дорабитка гаранция поне 20г mhihi
имам снимки но сега не мога да ги кача,за което съжалявам :banghead:




Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот ivanbl » Нед 05 сеп 2010 11:49


е то убаво е било с дунапренчета фабрично, явно има някаква умисъл да е така... ама защо вие си ги запушвате с непропускливи материали?... и каква е идеята да е било с дунапрен? то ако трябваше да е плътно, то нямаше да си играят да дупчат тая ламаринка в завода.... :012:


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот zdravko555 » Нед 05 сеп 2010 13:49


ivanbl написа:е то убаво е било с дунапренчета фабрично, явно има някаква умисъл да е така... ама защо вие си ги запушвате с непропускливи материали?... и каква е идеята да е било с дунапрен? то ако трябваше да е плътно, то нямаше да си играят да дупчат тая ламаринка в завода.... :012:

ами колегато да изолация на шума и вибрациите :idea: всички клапи и въдуховоди се правят така и не само на колите, навсякаде. освен това и така се уплътнява ръба на клапата.
при промишлени климатични системи пак е така, навякаде се облицова с вата. има един черен дунапрен около 2см дебел с лепящ и направо с него :wink: . тунелите ги увиват сата най-често каменна и така


zacksi
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 5:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот zacksi » Нед 05 сеп 2010 17:53


Аз успях да приключа процедурата, но напразно. Единственото, което не успях да сложа обратно е една от 6-те щипки(отзад-отгоре). Удивително, дунапрена се оказа на място, но парното отново ми е слабо(духа хладно а не топло). Всичко това се получи след като ми смениха предния радиатор. Следващото, в което се съмнявам е термоста или системата да не е обезвъздушена добре.
Други идеи?

П.С Забравих да спомена- въпреки че температурата на таблото ми е около -8 градуса в разлика, колата ми загрява много бавно спрямо преди. Трябва да минат поне 20 мин каране, че да стигне нормална работна температура.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот zfa159 » Нед 05 сеп 2010 18:13


Термостат.Незнам каква е причината да се сменя водния радиатор отпред,но по принцип след прегряване на колата,термостата вече не работи по същия начин. Същото,незнам поради каква причина се наблюдава и ако,както е горещ антифриза го източиш и термостата остане на сухо.
Пробвай да смениш термостата и вероятно проблема ще изчезне.


VW GOLF3
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 10:42
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот VW GOLF3 » Пон 06 сеп 2010 14:06


Днес и аз се заех с тази процедура , но като махнах всичко което сте описали ( жабка, барчето под нея , въздухоотвода ) и стигнах единствено и само до клапата която регулира топло и студено , а при мен парно си има , т.е. духа си топло , да не казвам и горещо , но проблема е , че не духа в краката и затова се захванах днес с това , но ето , че нищо не направих :banghead: , къде трябва да ги търся тези клапи , които регулират посоките на въздуха ( стъкло , крака и т.н. ) :roll:


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот golf_III_2e » Пон 06 сеп 2010 14:46


В 4ерната кутия са клапите кадето е тази за топло и студено... така по лесния на4ин няма да стане сваляи таблото наи-добре.проблема ти може и да е в някое жило което се е отка4ило и да не мърда клапата ,а ако си с климатроник е твърде възможно някое от мотор4етете да е.Но ако до сеха не са правени клапите 99% им е изхвър4ал дунапрена.


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот golf_III_2e » Пон 06 сеп 2010 14:52


zacksi написа:Аз успях да приключа процедурата, но напразно. Единственото, което не успях да сложа обратно е една от 6-те щипки(отзад-отгоре). Удивително, дунапрена се оказа на място, но парното отново ми е слабо(духа хладно а не топло). Всичко това се получи след като ми смениха предния радиатор. Следващото, в което се съмнявам е термоста или системата да не е обезвъздушена добре.
Други идеи?

П.С Забравих да спомена- въпреки че температурата на таблото ми е около -8 градуса в разлика, колата ми загрява много бавно спрямо преди. Трябва да минат поне 20 мин каране, че да стигне нормална работна температура.


Колега аз термостата го пробвам дали е на ред като по някое продължително надолни6те вклиу4вам на 5-та и я оставям да върви без гас ...запо4не ли да пада температурата под нормалната работата е ясна .


VW GOLF3
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 10:42
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот VW GOLF3 » Пон 06 сеп 2010 16:10


Ами миналата есен мисля , че беше ако не се лъжа , и аз така като някои колеги нямах парно , занесох колата на майстор и ми каза да я оставя за един ден при него , защото причината ще е в клапата за топло/студено ( преди това като пусках парното и хвърчеше дунапрен ) , и в края на работния ден отидох и парното си беше супер , но не помня колко време след това обърнах внимание и усетих , че в краката топлото го нямааа :roll: . Колата е 1.4 ABD ( тъй като някой колега беше споменал нещо за климатроник , не няма ) , и затова ме интересуваше какво трябва да направя , как да стигна до клапите (или клапата незнам колко са) за да поправя повредата и да си имам и аз топло в краката :oops: :roll:


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот zdravko555 » Пон 06 сеп 2010 17:59


значи клапата която търсите и е разпределението на въздуха е другата клапа, която се намира вътре в кутията и е малко в страни от тая за топло/струдено (по-назад от към вас.
Тая е по-малко по размер и не е видима от никаде, т.е трябва да свалите и разглобите кутията.
Има и още една по-малка клапа която е специално за духалките за самото предно съкло. Тя с изцяло плътна и пластмасова, но също създава проблеми, пециално при мен се беше повредило задвижването а клапата си беше ок.
Ще приложа снимките на колегата bobcho . дано няма нищо против. :да:
Прикачени файлове
004778924.jpg
004778934.jpg
004778936.jpg


ivo_1984
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 30 юни 2010 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот ivo_1984 » Чет 28 окт 2010 13:13


kolegi az nqma da moga dase sprava s razglabqneto na parnoto nqkoi ako ima jelanie dami pomogne 6te si platq vsi4ko koeto e neobhodimo blagodarq predvaritelno

Последна промяна от Snejoky на Сря 08 дек 2010 20:40, променено общо 1 път.
Причина: В този форум кирилицата е задължителна, а не пожелателна!


Потребителски аватар
zl0star
Мнения: 28
Регистриран на: Чет 10 май 2007 21:52
Автомобил: VW Bora TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Варна

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот zl0star » Вто 02 ное 2010 1:47


ivo_1984 написа:kolegi az nqma da moga dase sprava s razglabqneto na parnoto nqkoi ako ima jelanie dami pomogne 6te si platq vsi4ko koeto e neobhodimo blagodarq predvaritelno

Здравей ivo_1984 ,
Ще ти дам един по-добър съвет!
Махни двата маркуча на радиаторчето на парното.
Намери пароструйка или водоструйка (нещо което може ,да ти направи голямо налягане).
Набутваш дулото в някое от чучурчетата на радиаторчето и натискаш спусъка (на водоструйката). Ако тръгне да тече вода от другото чучурче значи ще можеш още да караш със същото радиаторче и смяна не се налага !
Няколко пъти пусни водата през едната и през другата тръбичка....докато започне да излиза бистра вода от радиаторчето.
След това закачаш отново маркучите и си спестил 150лв за смяната (в един автосервиз толкова ми искаха).
Ако нямаш в къщи такава водоструйка ,отиди на някоя автомивка. Може предварително ,да си свалиш маркучите и да ги свържеш един към друг. Така антифриза няма да влиза изобщо във парното и ще можеш ,да отидеш готов за промивка ,до мястото с водоструйката.
Повярвай...изпробвано е и работи.
Внимавай само като махаш маркучите ,защото накрайниците на радиаторчето са пластмасови и с годините стават много крехки. Ако скобите там са фабричните (тези които са като щипка а не с винт),най-лесно и безопасно се свалят с "трета ръка".
Ако си направил тази процедура и пак ти лъха хладък въздух ,а не топъл...тогава запретни ръкави и си уплътни клапата. В темата подробно е обяснено каква е процедурата.
Повярвай ми това е възможно най-лекия ремонт ,който можеш да направиш по парното.
Наистина е елементарно !
При мен това се оказа главната причина. Облепих клапата с гафер (сребристото армирано тиксо) и сега не се диша в колата....става ,като баня.
Последната процедура се прави за около час.
Направи това ,което те посъветвах и ще си спестиш много мъки ,време и пари.
Ако имаш още въпроси ,можеш да ми пишеш и на e-mail "zl0star@abv.bg" .
Мога да ти дам още по-подробни обяснения + да ти пратя някоя друга детаилна снимка ,за повече яснота.
Успех...и задължително пиши ,за да споделиш какъв е резултата при теб.


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот dontaskdontsay » Вто 02 ное 2010 11:48


zl0star написа:
ivo_1984 написа:След това закачаш отново маркучите и си спестил 150лв за смяната


Леле тия не си поплюват :screwy
В моя град цените варират от 50 до 70 лв за работата, и отделно ти си купуваш радиатора които е 16 или 19лв. За 1 ден и е готова ;)


Потребителски аватар
kcars
Мнения: 245
Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот kcars » Вто 02 ное 2010 19:40


100 процента клапи благодарности за всички,които са го обеснили с подробности :applause:


Потребителски аватар
bojo82
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: проблем с парното на голф 3

Мнениеот bojo82 » Сря 08 дек 2010 16:34


zl0star написа:
ivo_1984 написа:kolegi az nqma da moga dase sprava s razglabqneto na parnoto nqkoi ako ima jelanie dami pomogne 6te si platq vsi4ko koeto e neobhodimo blagodarq predvaritelno

Здравей ivo_1984 ,
Ще ти дам един по-добър съвет!
Махни двата маркуча на радиаторчето на парното.
Намери пароструйка или водоструйка (нещо което може ,да ти направи голямо налягане).
Набутваш дулото в някое от чучурчетата на радиаторчето и натискаш спусъка (на водоструйката). Ако тръгне да тече вода от другото чучурче значи ще можеш още да караш със същото радиаторче и смяна не се налага !
Няколко пъти пусни водата през едната и през другата тръбичка....докато започне да излиза бистра вода от радиаторчето.
След това закачаш отново маркучите и си спестил 150лв за смяната (в един автосервиз толкова ми искаха).
Ако нямаш в къщи такава водоструйка ,отиди на някоя автомивка. Може предварително ,да си свалиш маркучите и да ги свържеш един към друг. Така антифриза няма да влиза изобщо във парното и ще можеш ,да отидеш готов за промивка ,до мястото с водоструйката.
Повярвай...изпробвано е и работи.
Внимавай само като махаш маркучите ,защото накрайниците на радиаторчето са пластмасови и с годините стават много крехки. Ако скобите там са фабричните (тези които са като щипка а не с винт),най-лесно и безопасно се свалят с "трета ръка".
Ако си направил тази процедура и пак ти лъха хладък въздух ,а не топъл...тогава запретни ръкави и си уплътни клапата. В темата подробно е обяснено каква е процедурата.
Повярвай ми това е възможно най-лекия ремонт ,който можеш да направиш по парното.
Наистина е елементарно !
При мен това се оказа главната причина. Облепих клапата с гафер (сребристото армирано тиксо) и сега не се диша в колата....става ,като баня.
Последната процедура се прави за около час.
Направи това ,което те посъветвах и ще си спестиш много мъки ,време и пари.
Ако имаш още въпроси ,можеш да ми пишеш и на e-mail "zl0star@abv.bg" .
Мога да ти дам още по-подробни обяснения + да ти пратя някоя друга детаилна снимка ,за повече яснота.
Успех...и задължително пиши ,за да споделиш какъв е резултата при теб.

мерси колега, днес направих тази процедура и сега имам перфектно парно :) :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта