

znainainai написа:Не се джафкайте отговорът е:
Не е препоръчително тъй като моторът рязко се преохлажда което може да е фатално за него. Всички са чували че пукат глави моторите на VW да пукат от неправилна експолатация
stefan4o написа:fox_vt написа:
Не точно така -може да си натиснал газта наполовината ход на педала ама ако оборотомера ти показва примерно 4000 об пак ще си на ППХ.Или накратко компа следи положението на педала на газта в проценти и спрямо всеки един процент има точно определени обороти на мотора,което значи че ако педала е натиснат толкова че да си на 2000 об а ти си на 3000 примерно ще си в режим на ППХ.Също не се бъркайте от това че разхода при ППХ винаги трябва да е 0 няма такова нещо -при слаб наклон и леко натисната газ колкото да поддържате движението моментния разход може да показва само 1-2 литра!Иначе на въпроса нищо няма да и стане на колата ако се спускаш по инерция но реално няма смисъл-мина времето на жигулките и москалите да ги къткаме по инерция че и на загасен двг и после палене на скорост
В голяма грешка си, че ако си с натиснат педал на газта е ППХ. Изобщо не е така![]()
Относно удебеленото - аз като съм с карбуратор или ако дизелът е с мех. помпа, тогава къде го компа да следи? Малко не ти се връзват нещата ми се струва.
fox_vt написа:hooligan_sk написа:Значиии ефекта от тоя ППХ се изпарява в момента в който пипнеш газта... можеш да го ползваш само като скускаш Рожен примерно и други полу отвесни места... във всеки друг случай инерцията е по-добра, много по-добре е да минеш 600 метра на нулева отколкото 300 метра на ппх и после да дадеш газ щот си спрял
Не точно така -може да си натиснал газта наполовината ход на педала ама ако оборотомера ти показва примерно 4000 об пак ще си на ППХ.Или накратко компа следи положението на педала на газта в проценти и спрямо всеки един процент има точно определени обороти на мотора,което значи че ако педала е натиснат толкова че да си на 2000 об а ти си на 3000 примерно ще си в режим на ППХ.Също не се бъркайте от това че разхода при ППХ винаги трябва да е 0 няма такова нещо -при слаб наклон и леко натисната газ колкото да поддържате движението моментния разход може да показва само 1-2 литра!Иначе на въпроса нищо няма да и стане на колата ако се спускаш по инерция но реално няма смисъл-мина времето на жигулките и москалите да ги къткаме по инерция че и на загасен двг и после палене на скорост
sam_boha написа:Аз нещо не схванах мисълта за изстиването... Ако пуснеш по инерция ще се охлади по-бързо? По-логично ми се вижда, ако пуснеш на скорост да се охлади повече, все пак оборотите на водната помпа зависят от тези на двигателя и ако на свободна оборотите са 900, а на скорост 2000, скоростта на циркулиращата охладителна течност е различна. ....
hooligan_sk написа:Значиии ефекта от тоя ППХ се изпарява в момента в който пипнеш газта... можеш да го ползваш само като скускаш Рожен примерно и други полу отвесни места... във всеки друг случай инерцията е по-добра, много по-добре е да минеш 600 метра на нулева отколкото 300 метра на ппх и после да дадеш газ щот си спрял
dragozow написа:hooligan_sk написа:Значиии ефекта от тоя ППХ се изпарява в момента в който пипнеш газта... можеш да го ползваш само като скускаш Рожен примерно и други полу отвесни места... във всеки друг случай инерцията е по-добра, много по-добре е да минеш 600 метра на нулева отколкото 300 метра на ппх и после да дадеш газ щот си спрял
Ако искаш да не спреш спускаш на предавка която е подходяща. Аз например на една стръмна улица в Княжево си спускам на 1-ва и не спира, даже се засилва. Ползвам двигателя вместо да запаля спирачките. По Витиня има един участък преди първия тунел по който карам в продължение на 5 км без газ на 6-та скорост. В различните участъци колата върви със 100-120 км/ч.
nebeto написа:...не е било хубаво дизолова кола да се пуска по енерция на свободна скорост с работещ двигател....
achodemo написа:dragozow написа:hooligan_sk написа:
Ако искаш да не спреш спускаш на предавка която е подходяща. Аз например на една стръмна улица в Княжево си спускам на 1-ва и не спира, даже се засилва. Ползвам двигателя вместо да запаля спирачките. По Витиня има един участък преди първия тунел по който карам в продължение на 5 км без газ на 6-та скорост. В различните участъци колата върви със 100-120 км/ч.
Аве колеги как да спре ?!И да угасиш двигателя пак няма да спре !
nebeto написа:Благодаря за отговорите ви.Идеята ми беше примерно на някакъв малък наклон щом отпусна гаста започва да намалява да я пусна по енерция,че да не давам гас,а иначе когато наклона е голям е по добре да съм на скорост без гас хем за да не се налага често натискане на спирачка,хем колата да си е на обороти,а при такъв когато колата е на скорост без гас си гори толкова колкото на 900-1000 оборота,щом не пречи на колата ще я пускам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта