freestyler911 написа:Няма ли да е най-ефективно да смуква въздух от около изходящия колектор ? Там най бързо загрява.
На времето когато карах ситроен, който беше със въздушно охлаждане точно от там взимаше топлина за парното, не бих казал, че е особено бързо! Ако охладителната система е обезвъздушена и радиаторчето на парното не е запушено, не знам как стоят нещата с клапите на г2 дали са като на г3 с дунапрен, мисля, че няма да има проблем да започне да духа топло в най големия студ след пет минути, другия вариант е след като преведеш в изряден вид тези неща по горе да си купиш една печака на дванадесет волта и да я пускаш докато загрее колата!
пп. Сетих се за бензиновите печки на по старите руски автомобили, които работят не зависимо от двигателя, те това чудо прави бяня за минути!
Поздрави!!!!!