Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
kostadin_spasov
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище-Яамбол

Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот kostadin_spasov » Пон 11 окт 2010 8:46


Въпросът ми колеги е : Може ли "аджеба" на Голф 2 да се направи "вътрешен" кръг на отоплението/да върти и дърпа само от въздуха в купето/.Щото иде зима,детето е малко и до градината нема загряване,па и аз карам само на газ и по-бавно загрява , та ако може да дадете идеи може ли да направя така , че да дърпа въздух само от вътре - ще съм благодарен, ако някой ми даде линк за подобна идея-пак става :да: Благодаря предварително :да:




Потребителски аватар
Barovski_1
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Barovski_1 » Вто 12 окт 2010 15:49


И аз имам интерес към тва нещо. Карам дизел,но колкото по-бързо дойде парното - толкова по-добре. А идеите от едно време с кашон пред радиатоеа не ме кефи...


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот napster » Вто 12 окт 2010 17:05


Това с кашона е пълна глупост понеже големия кръг отваря когато колата загрее :D


Потребителски аватар
barona
Мнения: 171
Регистриран на: Съб 22 апр 2006 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Лозарево

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот barona » Сря 13 окт 2010 6:54


ако е вазможно потърси в моргите голф 2 с климатик по принцип имат ел.клапа за затваряне на притока на въздух от вън
имам 2ка с климатик и тя има такава клапа
ще се опитам да направя снимка да видиш за какво става въпрос


Потребителски аватар
kostadin_spasov
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище-Яамбол

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот kostadin_spasov » Чет 14 окт 2010 8:48


Да ама като "запуша" притока отвън, от къде ще "дърпа вътрешен кръг" . Некаква идея ми трябва за модел решетка с клапа /ако ще и ръчно да се обръща-тип вътре-вън/ , но трябва да е над перката и да е в купето - отвора :012: , и сега ми щракна да питам за идеи за допълнитени тръби/гофре/ което да опъна до задната част да духа топло и там,щото баба Джета е голям и студен хамбар зимата, а само саниране не върши работа :D . :beer


Потребителски аватар
ivan_nenchev
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 0:22
Автомобил: Pasat B4
Двигател: 1Z 1994
Местоположение: Карлово

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот ivan_nenchev » Чет 14 окт 2010 9:01


колега и аз давам малко шеговита идея http://www.zigifly.com/index.php?page=s ... 7&vmcchk=1 + http://www.kolko.bg/bg/diplomat-ht-8120 ... /p/1173272 mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Vento » Чет 14 окт 2010 12:12


В METRO има 12V вентилатор/отоплител за 12лв. Купуваш, включваш в запалката и зимата духа топло, а лятото е вентилатор. Върти се на 360 градуса. :idea:


Потребителски аватар
stoti
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 17 окт 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот stoti » Чет 14 окт 2010 16:13


вие май само се ебавате с човечеца нещо печки вентилатори ... тоя инверор не може да захрани 2 kw печка ако ще и да се пръсне . Според мен варианта е да запушиш по някакъв начин входа за студения въздух и да изрежеш отвор вътре в купето ще си ги запушваш ръчно незнам дали е възможно но като идея само това ми идва ... не съм с 2-ка да разгледам за какво става на въпрос и какво може да се измисли .




поздрави


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот Milanski » Чет 14 окт 2010 20:56


Ако колегата иска да направи , така че постоянно или само докато е студена колата въздуха да циркулира само на вътрешна циркулация , това въобще не е удачно . Карам кади 2005 година и си има копче за вътрешна циркулация на въздуха и е много полезно ако караш зад камион , който пуши и си пуснал парното ( вентилатора на купето ) . Миризма не влиза в купето , обаче ако го държиш копчето за вътрешна циркулация постоянно включено след минута ти се запотяват стъклата зверски , въпреки че духа топло парното . Дори и лятото , когато се кара на климатик не е препоръчително постоянно да се кара на вътрешна циркулация , а само от началото докато се охлади купето .


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот freestyler911 » Съб 16 окт 2010 19:43


ivan_nenchev написа:колега и аз давам малко шеговита идея http://www.zigifly.com/index.php?page=s ... 7&vmcchk=1 + http://www.kolko.bg/bg/diplomat-ht-8120 ... /p/1173272 mhihi


Идеята не е шеговита, но погледна ли че инвертора е 300 вата а печката е 2000 вата?

На мене ми се струва че наистина с една малка духаща печка много бързо ще се стопли гоуфо. А да не говорим че има и духащи печки за 12 волта.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот bobocamaro » Съб 16 окт 2010 19:48


Няма шанс това да стане в сезон есен/зима.С тая циркулация прозорците ти ще се запотят ужасно, далече преди да е загряло купето.Мисли за изправна охл.система, радиаторче и т.н.
Има вариант да прекараш "гофре" и да откраднеш топлия въздух от филтърната кутия.Ако обаче има пропуски или течове на масло по колектора ще се издушите в колата.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот freestyler911 » Съб 16 окт 2010 20:10


Няма ли да е най-ефективно да смуква въздух от около изходящия колектор ? Там най бързо загрява.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот bobocamaro » Съб 16 окт 2010 20:16


Това имах предвид, да забучи там шланг и да го прати на входа на вентилатора на парното.Тествал съм го на руска пляка-добро е при изправни ауспуси и никви запръжки по колектора.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот StS » Съб 16 окт 2010 20:17


Първо ще се изпотява - с клапа 100% не става.

Взимаш подгревни смещи и ги набиваш на 3ка май беше.. И след 2-3 мин парно. 80А виж си обаче колко ти е Алтелнатора да няма лошо после. :arrow:


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Вътрешен и външен кръг за отопление на G-2?

Мнениеот doaiena » Нед 17 окт 2010 19:38


freestyler911 написа:Няма ли да е най-ефективно да смуква въздух от около изходящия колектор ? Там най бързо загрява.


На времето когато карах ситроен, който беше със въздушно охлаждане точно от там взимаше топлина за парното, не бих казал, че е особено бързо! Ако охладителната система е обезвъздушена и радиаторчето на парното не е запушено, не знам как стоят нещата с клапите на г2 дали са като на г3 с дунапрен, мисля, че няма да има проблем да започне да духа топло в най големия студ след пет минути, другия вариант е след като преведеш в изряден вид тези неща по горе да си купиш една печака на дванадесет волта и да я пускаш докато загрее колата!

пп. Сетих се за бензиновите печки на по старите руски автомобили, които работят не зависимо от двигателя, те това чудо прави бяня за минути!
Поздрави!!!!!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта