Колеги имам следния проблем.Вчера оправях СД-то на колата,че нещо при неравност единият говорител при неравност спираше.Не се справих това и го свалих.Оголените кабели изолирах с изолирбанд.Опитах да запаля колата ,но стартера не работеше.При завъртане на ключа лампичките на таблото гаснеха.Помолих познат да ме бутни и така запали двигателя.След като го загасих опитах отново да го запаля,но отново стартера не завъртя мотора.Възможно ли е аз да съм повредил запалването .Съсед автомонтьор ме посъветва да взема нов акумулатор.Този FIAM го взех на 1-ви май тази година,беше още в гаранция.Така и направих,върнах гаранционния акумулатор и сложих нов .И с него стартера не завъртя.Тогава подадох с кабел от акумулатора ток директно на стартера и той завъртя.Явно от контактния ключ не се подава ток за да запали двигателя.Колата има централно и аларма.Възможно е да има и имобилайзер ,който да пречи на запалването.Алармата работи.Ако имобилайзерът спира запалването на двигателя ,къде се намира в колата,какво представлява и как да си реша проблема с запалването .
Посъветвайте ме какво да направя,къде да търся повредата и причината?
Пасата не пали
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Пасата не пали
Най - добре си спомни хубаво какво си пипал и кои кабели и си прегледай бушоните...И уточни къв пасат за да могат колегите да допълнят 

- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Пасата не пали
Вероятно и запалката не ти работи???
Запалката,касетофона и запалването са на един бушон....Сигурно си дал на късо докато си майсторил по кабелите и бушона е заминал.
На мен ми се случи същото със едно менте зарядно за телефон-като го бутнах във запалката даде на късо и шах с пешката
Провери бушоните!!!
Това е за Б3!!!
Запалката,касетофона и запалването са на един бушон....Сигурно си дал на късо докато си майсторил по кабелите и бушона е заминал.
На мен ми се случи същото със едно менте зарядно за телефон-като го бутнах във запалката даде на късо и шах с пешката

Провери бушоните!!!
Това е за Б3!!!
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали
kristianatanasov написа:Вероятно и запалката не ти работи???
Запалката,касетофона и запалването са на един бушон....Сигурно си дал на късо докато си майсторил по кабелите и бушона е заминал.
На мен ми се случи същото със едно менте зарядно за телефон-като го бутнах във запалката даде на късо и шах с пешката
Провери бушоните!!!
Това е за Б3!!!
Колега че при моя Б3 бушона на касетофона ми е изгарял поне 3-4 пъти и никога не е влиаело на запалването ... Краен десен бушон е при мен

Re: Пасата не пали
Съсед автомонтьор ме посъветва да взема нов акумулатор
На първо време зареди твоя.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Пасата не пали
И на мен ми се е случвало то ва на служебната кола! Оказа се стопен бушон!!!
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Пасата не пали
altanivan написа:Колега че при моя Б3 бушона на касетофона ми е изгарял поне 3-4 пъти
Да... за касетофона съм сгрешил(той е на съседния),знам че бяха доста работи на един бушон-

Re: Пасата не пали
Пасата е 1.8 АВС 90 к.с. от 1995 г.
Предпазителя е сменен ,но проблема остава.Посъветваха ме да проверя масата на акумулатора и масата към двигателя.Сега това ще направя.
Предпазителя е сменен ,но проблема остава.Посъветваха ме да проверя масата на акумулатора и масата към двигателя.Сега това ще направя.
Re: Пасата не пали
Повредата намерена,смяна на клемореда на контактния ключ.
Въпросът е как си сменя.Купих нов,но не знам трябвали да се демонтира волана?
Обяснете ми как става смяната на стар с нов клеморед?Нужна ли е някакво специално оборудване?Може ли в домашни условия да стане тази манипулация?
Предварително благодаря на форума.
Въпросът е как си сменя.Купих нов,но не знам трябвали да се демонтира волана?
Обяснете ми как става смяната на стар с нов клеморед?Нужна ли е някакво специално оборудване?Може ли в домашни условия да стане тази манипулация?
Предварително благодаря на форума.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата не пали
Ако имаш малка скоба за лагери -да!
Сваля се волана, със скобата се вади бронзовата фтулка и се вади и клемореда.
Преди това трябва да развиеш пластмасите около волана, за да разкачиш буксите на лостчетата за мигачите и чистачките. Съответно - и лостчетата се вадят
Сваля се волана, със скобата се вади бронзовата фтулка и се вади и клемореда.
Преди това трябва да развиеш пластмасите около волана, за да разкачиш буксите на лостчетата за мигачите и чистачките. Съответно - и лостчетата се вадят

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта