Здравейте колеги...Пасата е 95 1.8моно седан.дойде зимата и го купих...в момента който застудя малко и започнаха проблемите.
I проблем : Сутрин когато го паля пали от веднъж и след това веднага гасне.Пали и гасне ... и така 10 20 пъти след което ако не ми е паднал акумулатора си пали нормално задържа обороти...Не знам дали има общо но и когато е загряла не работи перфектно...като се загледах отзад в ауспуха и видях че прекъсва изхвърлянето на газовете.Сменил съм свещите капачка палец въздушен филтър...нямам идея от какво е.
II проблем : На всичкото отгоре взех на доверие думите на продавача че колата е с антифриз и наистина така изглеждаше но уви вчера когато успях с 300 зора да я запаля изсвири няколко пъти водната помпа след известно време спря...най вероятно превъртя ... не знам... когато свалих радиатора размръзихме всичко сипах антифриз но колата нямаше парно.Радиатора е врял а датчика отчита под 90 градуса след което перката се включва и на датчика отчита 70 градуса.Допитах се тук там и ми казаха че ако не върти помпата се получава точно това.И не знам от помпата ли е ?
Моля пишете само ако имате някакво решение на проблемите... Не пишете излишни спамове и коментари...
Големи проблеми Пасат б4 ( Решени )
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Големи проблеми Пасат б4 ( Решени )
Последна промяна от rollride_venom на Сря 02 фев 2011 17:09, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
По първия проблем се насочи към имобилайзера. Пали, работи две три секунди и гасне от раз, може и да се изфорсирва. И така до забрава. Може и никога да не запали.
В ключът на колата като го отвориш трябва да има едно малко магнитче. Ако има значи е с имобилайзер. Така това е по лошият вариянт. Какво може да направиш. Сваляш (отваряш)блокчето от където включваш фаровете. То е отляво, нали и се вади цялото внимателно. Ще видиш отдолу една черна кутия (имобилайзер) в която влиза кабелче с букса. Вадиш леко от кутията кабелчето и с ВД 40 или контактен спрей пръскаш и внимателно връщаш. Неудобно е, но става. Огледай този кабел да не е осукан нещо около кормилото и да напъва някъде.
Ако ти прави пак размърдай ключа, извади го и вкарай няколко пъти. Не пали ли не я мъчи. Вадиш и пробваш. Може и от бобината да прави нещо. Ако не се оправи може да е и от алармата ако има. Може и от клеморедът да е.
По вторият проблем. Лошо си се подвел. Доста наивно. Но ти си го знаеш.
Ако е само водната помпа, добре. За мен няма логика да не работи и да държи 7о гр.
Парно нямаш, защото не работи помпата, радиаторчето е заминало, не е обезвъздушена системата (ако е от това като покараш ще се оправи само проверявай антифриза). За 70 гр. има вариянт и за термостат. Как са ти мъркучите (прочети как се проверява). Може да е от таблото(има писано). Включването на 70гр. на перката ме навежда за табло. Но може и да е от датчика за перките. При 90гр. не можеш да си задържиш ръката на маркучите повече от 2-3 сек.
Неравномерната работа може да е от много неща, ламбди, моторче на празен ход, запушен катализатор и т.н
Може да изпускам нещо. Не съм специалист. До тук проблемите не са за умиране според мен. Има форумни майстори иди най малкото за успокоение. Хората са доказани, и знаещи и можещи.
Ако продавача те е излъгал за антифриза значи има и още. Мисли за ремъци, че да не си купиш нова кола. 1.8 АБС мотор е класика, добър избор. Има много информация във форума, а и колегите са отзивчиви. Жив и здрав и няма се плашиш. Колата е желязна и ще ти се отплати.
В ключът на колата като го отвориш трябва да има едно малко магнитче. Ако има значи е с имобилайзер. Така това е по лошият вариянт. Какво може да направиш. Сваляш (отваряш)блокчето от където включваш фаровете. То е отляво, нали и се вади цялото внимателно. Ще видиш отдолу една черна кутия (имобилайзер) в която влиза кабелче с букса. Вадиш леко от кутията кабелчето и с ВД 40 или контактен спрей пръскаш и внимателно връщаш. Неудобно е, но става. Огледай този кабел да не е осукан нещо около кормилото и да напъва някъде.
Ако ти прави пак размърдай ключа, извади го и вкарай няколко пъти. Не пали ли не я мъчи. Вадиш и пробваш. Може и от бобината да прави нещо. Ако не се оправи може да е и от алармата ако има. Може и от клеморедът да е.

По вторият проблем. Лошо си се подвел. Доста наивно. Но ти си го знаеш.
Ако е само водната помпа, добре. За мен няма логика да не работи и да държи 7о гр.
Парно нямаш, защото не работи помпата, радиаторчето е заминало, не е обезвъздушена системата (ако е от това като покараш ще се оправи само проверявай антифриза). За 70 гр. има вариянт и за термостат. Как са ти мъркучите (прочети как се проверява). Може да е от таблото(има писано). Включването на 70гр. на перката ме навежда за табло. Но може и да е от датчика за перките. При 90гр. не можеш да си задържиш ръката на маркучите повече от 2-3 сек.

Неравномерната работа може да е от много неща, ламбди, моторче на празен ход, запушен катализатор и т.н
Може да изпускам нещо. Не съм специалист. До тук проблемите не са за умиране според мен. Има форумни майстори иди най малкото за успокоение. Хората са доказани, и знаещи и можещи.
Ако продавача те е излъгал за антифриза значи има и още. Мисли за ремъци, че да не си купиш нова кола. 1.8 АБС мотор е класика, добър избор. Има много информация във форума, а и колегите са отзивчиви. Жив и здрав и няма се плашиш. Колата е желязна и ще ти се отплати.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Големи проблеми Пасат б4
I проблем : Не съм уточнил че не пали само на студено ...след това няма никакъв проблем с паленето...колкото до имобилайзер НЯМА
II проблем : перката си включва нормално над 90 но след това температурата спада до към 70 80,което ме навежда на мисълта че водата не мърда от радиатора.До преди да се включи перката радиатора е врял даже пара излиза сега като е студено.А за парното предполагам че ако не върти помпата няма и как да се обезвъздуши и от там няма парно...Поправяйте ме ако греша някаде
II проблем : перката си включва нормално над 90 но след това температурата спада до към 70 80,което ме навежда на мисълта че водата не мърда от радиатора.До преди да се включи перката радиатора е врял даже пара излиза сега като е студено.А за парното предполагам че ако не върти помпата няма и как да се обезвъздуши и от там няма парно...Поправяйте ме ако греша някаде
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:...колкото до имобилайзер НЯМА
В ключа има вграден такъв. Затова един ключ струва около 100 лв. С неоригинален, колегата го е казал, колата пали и гасне веднага
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Големи проблеми Пасат б4
хора вие ме хвърлихте в джаза от всякаде ...ключа ми е обикновен след малко ще кача снимка... а и няма логика като е топла колата да пали...може преди да е имало имобилайзер ключ с чип и тн .Но когато аз я купих ми дадоха обикновен ключ без чип без нищо
ето днеска пак сумати време пали гасне пали гасне....и по едно време хоп и запали...следващото палене нямаше проблеми
ето днеска пак сумати време пали гасне пали гасне....и по едно време хоп и запали...следващото палене нямаше проблеми
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:ето днеска пак сумати време пали гасне пали гасне....и по едно време хоп и запали...следващото палене нямаше проблеми
същата история и при мен,след като направих процедурата която ти е написал колегата Гергин за сега нямам проблеми
за проблем 2: днес се прибирам от кафе и комшията човърка една Б3,ко направил човека
не сипал антифриз и водата почнала да замръзва,а той тръгнал сутринта да пали,е имал е късмет че е скъсал ремък,а не е прецакал помпата,та земи си свали помпата и виж как е тя и тогава търси други проблеми,че нали ти е ясно че таз течност няма кво да я върти и може да направиш още сто бели
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:... а и няма логика като е топла колата да пали..
Има огромна логика. Свързано е с топлинното разширение на материалите.
Четох по форумът за подобен проблем със спукана бобина. Не знам къде е темата. Но тоя имобилайзер, дето уж го няма, все ми се върти в главата.
Иначе това с антифриза и водата най малкото е помпата



Не се мъча да те убеждавам в това което казвам "rollride_venom". Искам да ти спестя около 5-6 часа ровене във форума и притеснението около новата кола. Защото съм минавал през него.
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:хора вие ме хвърлихте в джаза от всякаде ...ключа ми е обикновен след малко ще кача снимка... а и няма логика като е топла колата да пали...може преди да е имало имобилайзер ключ с чип и тн .Но когато аз я купих ми дадоха обикновен ключ без чип без нищо
аз съм с три ключа от който два са обикновени,но вътре са с чипчета

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Големи проблеми Пасат б4
е добре и какво да правя
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
vanko_VW написа:аз съм с три ключа от който два са обикновени,но вътре са с чипчета
E, ти си май по добре. Аз имам два такива


е добре и какво да правя
Аз май залуду писах толкова.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Големи проблеми Пасат б4
колега извинявай ама съм се ушашкал с тая кола...писна ми.... благодаря много за отговорите....сега 6те пробвам да отвора ключа да видим какво има 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:колега извинявай ама съм се ушашкал с тая кола...писна ми.... благодаря много за отговорите....сега 6те пробвам да отвора ключа да видим какво има
СТООООЙ

-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 17 авг 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Големи проблеми Пасат б4
е да ама не...ключа е празен и да е имало нещо или е махнато или не е било в тоя ключ...а за имобилайзер нз ако има би трябвало да е изключен
той си е обикновен ключ
той си е обикновен ключ
Последна промяна от gr_kanev на Нед 12 дек 2010 18:39, променено общо 1 път.
Причина: Моля, използвайте бутон "Промени" вместо "Нов отговор" ! Благодаря !
Причина: Моля, използвайте бутон "Промени" вместо "Нов отговор" ! Благодаря !
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Големи проблеми Пасат б4
Снимката ти е с много лошо качество!"Чипа" е малко правоъгълно тяло с черен цвят!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Големи проблеми Пасат б4
rollride_venom написа:е добре и какво да правя
На мен този номер с паленето и гасненето ми го правеше, когато ламбда сондата беше тръгнала да си заминава, но това е една от възможностите.
Не е задължително да си с имобилайзер и чип в ключа

Неприятно е колега,

viewtopic.php?f=13&t=29623
viewtopic.php?f=13&t=7096
viewtopic.php?f=13&t=44549
viewtopic.php?f=13&t=6022
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта