
Passat G60-Turbo conversion
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Предните зимни задните летни на синхро?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:Мне не съм сложил синхрото,нямам никакво време
Ти сега ако не го сложиш ???? КОГА.
Ако не ти трябва да направим един бърз бартер. Моята кутия е 4-кова
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Е то все едно се слага трудно кардана
слагай го докато има сняг ...

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:Давайте акъл как да вместя Китайски Кулер челно в средата на бронята,при мен е много гъч с тоя климатик,мисля да махам гредата зад бронята???Рових из нета и т.н никаде не видях някой пассатче с кулер така отпред,ако някои има снимки да пуска,Кулера който смятам да взимам ще е 550-140/65 или 550-180/65 , а имам и оферта за 550-200/65..
само не знам дали ще ти върши работа -пасата е по нова модификация
Re: Passat G60-Turbo conversion
leonardo_vd написа:S.Raikov написа:Мне не съм сложил синхрото,нямам никакво време
Ти сега ако не го сложиш ???? КОГА.
Ако не ти трябва да направим един бърз бартер. Моята кутия е 4-кова
Даа и аз искам ама сега немога,иначе миналата година си беше готино

Re: Passat G60-Turbo conversion
Имам въпрос?!
Съеднител от 1.8t 20v мотор става ли за g60 syncro,искам това да знам, ако може да се потвърди на 100%,чудя се какво да слагам,дали от vr6 или ако става от 20v да търся такъв???
Чаках да минат прaзниците че не става иначе,kолата след 70-80км просто няма смисъл да се кара
Съеднител от 1.8t 20v мотор става ли за g60 syncro,искам това да знам, ако може да се потвърди на 100%,чудя се какво да слагам,дали от vr6 или ако става от 20v да търся такъв???
Чаках да минат прaзниците че не става иначе,kолата след 70-80км просто няма смисъл да се кара

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Passat G60-Turbo conversion
На 1.8т е демферен а на VR6 е обикновен 

Re: Passat G60-Turbo conversion
Добре в крайна сметка какво да слагам,от вр6 или 1.8т 20в,керамика не искам!
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:Добре в крайна сметка какво да слагам,от вр6 или 1.8т 20в,керамика не искам!
VR
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat G60-Turbo conversion
при ВР-а демпферите на феродовия диск са доста по-дебели и притискателя е по-усилен от всичко останали 228мм.
Щом като колегите с дизели го ползват при ъпгрейт, а там нютоните са много... Знаеш че не конските сили, а нютоните са определящи за съединителя. С 350нм се справял спокойно.
гледай само да е истински- на лук, сакс...
Щом като колегите с дизели го ползват при ъпгрейт, а там нютоните са много... Знаеш че не конските сили, а нютоните са определящи за съединителя. С 350нм се справял спокойно.
гледай само да е истински- на лук, сакс...
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Passat G60-Turbo conversion
Притискателя е същия,като при ABF както и лагера
Разликата е единствено във феродивия диск и маховика:mrgreen:

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта