Passat G60-Turbo conversion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 20 дек 2010 13:47


Малко на сняг :D:D


Изображение
Изображение




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Пон 20 дек 2010 14:26


Предните зимни задните летни на синхро?


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 20 дек 2010 14:30


Мне не съм сложил синхрото,нямам никакво време :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот leonardo_vd » Пон 20 дек 2010 14:50


S.Raikov написа:Мне не съм сложил синхрото,нямам никакво време :D

Ти сега ако не го сложиш ???? КОГА.
Ако не ти трябва да направим един бърз бартер. Моята кутия е 4-кова


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Stenly » Пон 20 дек 2010 16:20


Е то все едно се слага трудно кардана :D слагай го докато има сняг ...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот niks76 » Пон 20 дек 2010 16:28


S.Raikov написа:Давайте акъл как да вместя Китайски Кулер челно в средата на бронята,при мен е много гъч с тоя климатик,мисля да махам гредата зад бронята???Рових из нета и т.н никаде не видях някой пассатче с кулер така отпред,ако някои има снимки да пуска,Кулера който смятам да взимам ще е 550-140/65 или 550-180/65 , а имам и оферта за 550-200/65..

Изображение
само не знам дали ще ти върши работа -пасата е по нова модификация


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 20 дек 2010 18:00


leonardo_vd написа:
S.Raikov написа:Мне не съм сложил синхрото,нямам никакво време :D

Ти сега ако не го сложиш ???? КОГА.
Ако не ти трябва да направим един бърз бартер. Моята кутия е 4-кова



Даа и аз искам ама сега немога,иначе миналата година си беше готино :D:D


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Нед 02 яну 2011 11:03


Имам въпрос?!
Съеднител от 1.8t 20v мотор става ли за g60 syncro,искам това да знам, ако може да се потвърди на 100%,чудя се какво да слагам,дали от vr6 или ако става от 20v да търся такъв???
Чаках да минат прaзниците че не става иначе,kолата след 70-80км просто няма смисъл да се кара :|


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот golfmk1 » Нед 02 яну 2011 14:08


На 1.8т е демферен а на VR6 е обикновен :idea:


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Нед 02 яну 2011 17:01


Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 03 яну 2011 10:17


Добре в крайна сметка какво да слагам,от вр6 или 1.8т 20в,керамика не искам!


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот golfmk1 » Пон 03 яну 2011 10:19


S.Raikov написа:Добре в крайна сметка какво да слагам,от вр6 или 1.8т 20в,керамика не искам!

VR


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 03 яну 2011 10:42


:да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот pe6kata » Пон 03 яну 2011 13:30


при ВР-а демпферите на феродовия диск са доста по-дебели и притискателя е по-усилен от всичко останали 228мм.
Щом като колегите с дизели го ползват при ъпгрейт, а там нютоните са много... Знаеш че не конските сили, а нютоните са определящи за съединителя. С 350нм се справял спокойно.
гледай само да е истински- на лук, сакс...


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот golfmk1 » Пон 03 яну 2011 14:35


Притискателя е същия,като при ABF както и лагера :idea: Разликата е единствено във феродивия диск и маховика:mrgreen:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта