TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот didopoli » Нед 26 дек 2010 18:10


За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.




desislavdonev
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 26 дек 2010 10:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: TDI в студа

Мнениеот desislavdonev » Нед 26 дек 2010 18:14


термостата емного важна част от която зависи работата и разхода на един двигател.всеки двигател има работна тампература която би тряубвало след стартирането му да достигне възможно най бързо и след това да подържа.така той работи пълноценно.а за спускане по наклон на скорост съм съгласен че температурата пада от нормалната това е нормално.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот tdi fen » Нед 26 дек 2010 18:56


при спускане защо да пада температурата нали въздуха в двигателя се сгъстява,има триене,а при триенето се отделя топлина


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: TDI в студа

Мнениеот gancho » Пон 03 яну 2011 18:56


tdi fen написа:при спускане защо да пада температурата нали въздуха в двигателя се сгъстява,има триене,а при триенето се отделя топлина

Защото при спускане на ППХ няма горене(на влиза гориво).Ако чакаш загряване от компресиране на въздух-не е много енергията.А относно затряване от триене :screwy -нали има мазане от маслото,чиято основна задача е да сведе триенето до минимум,отделно и то има охлаждане.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот pacoboy » Пон 03 яну 2011 19:09


Аз си реших мъчното палене сутрин и след работа, когато колата е била на студа повече от 10 часа.Смених акумулатора, взех си Fiamm 74Am, сега пали от раз, преди се чудеше какво да прави, е не го дочаках да ме кара да бутам 8)


drago86
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
Автомобил: Сеат Ибиза
Двигател: AGR
Местоположение: Стара Загора

Re: TDI в студа

Мнениеот drago86 » Пон 03 яну 2011 22:05


didopoli написа:За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.

Аз съм го правил и стрелката не е мърдала от 90 градуса:wink: .


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот didopoli » Пон 03 яну 2011 22:15


Кога?Лятото ли?Ако е в по това време на годината много се съмнявам.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Ivelin » Пон 03 яну 2011 22:23


didopoli написа:Кога?Лятото ли?Ако е в по това време на годината много се съмнявам.

Колега не си хаби нервите. Остави хората с филтрираните стрелкички да си мислят че двигателя им си седи на 90 градуса без значение как и къде си карат колата.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Вто 04 яну 2011 0:40


drago86 написа:
didopoli написа:За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.

Аз съм го правил и стрелката не е мърдала от 90 градуса:wink: .

Сигурно и климатика си пускал през зимата , да се охладиш от силното парно ....
mhihi


tromba
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sliven

Re: TDI в студа

Мнениеот tromba » Вто 04 яну 2011 14:07


Няма как при спускане по голям наклон,температурата да не падне,след като няма горене в цилиндрите,аз съм с нов термостат и при спускането след тунела посока Пловдив,температурата пада до към 75-80гр.Работата с термостата е зле когато двигателя е в обороти,а температурата пада.


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот santana1 » Вто 04 яну 2011 15:30


Горене няма в цилиндрите,ако извадиш контактния ключ! :shock :screwy mhihi
Причината е друга,ама ....


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: TDI в студа

Мнениеот ludiq1918 » Вто 04 яну 2011 15:52


Как пък ще има горене при спускане на скорост. То, че си има има ама е съвсем слабо и не е да поддържа работата на двигателя(тъй като той е в ППХ), а има слабо горене колкото ако натиснеш съединителя при спускането двигателя да остане да работи, а не да угасне. Иначе и при изправен термостат е нормално при спускане на скорост да ти падат градусите. :wink:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 04 яну 2011 16:18


При спускане на скорост в цилиндрите горене НЯМА!!! И да натиснеш съединителя няма да угасне.На съединителя има датчик,и когато го натиснеш помпата пуска гориво.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: TDI в студа

Мнениеот fox_vt » Вто 04 яну 2011 17:25


santana1 написа:Горене няма в цилиндрите,ако извадиш контактния ключ! :shock :screwy mhihi
Причината е друга,ама ....


Моли се да не ти се къса оста на турбото че ще има да плачеш-"ъъъ извадих ключа но двигателя избухна от обороти" mhihi


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот neon » Вто 04 яну 2011 23:29


5-та или 6-та скорост, спирачка и...те така!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта