


TDI в студа
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: TDI в студа
За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 26 дек 2010 10:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: TDI в студа
термостата емного важна част от която зависи работата и разхода на един двигател.всеки двигател има работна тампература която би тряубвало след стартирането му да достигне възможно най бързо и след това да подържа.така той работи пълноценно.а за спускане по наклон на скорост съм съгласен че температурата пада от нормалната това е нормално.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
при спускане защо да пада температурата нали въздуха в двигателя се сгъстява,има триене,а при триенето се отделя топлина
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: TDI в студа
tdi fen написа:при спускане защо да пада температурата нали въздуха в двигателя се сгъстява,има триене,а при триенето се отделя топлина
Защото при спускане на ППХ няма горене(на влиза гориво).Ако чакаш загряване от компресиране на въздух-не е много енергията.А относно затряване от триене

- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: TDI в студа
Аз си реших мъчното палене сутрин и след работа, когато колата е била на студа повече от 10 часа.Смених акумулатора, взех си Fiamm 74Am, сега пали от раз, преди се чудеше какво да прави, е не го дочаках да ме кара да бутам 

-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
Re: TDI в студа
didopoli написа:За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.
Аз съм го правил и стрелката не е мърдала от 90 градуса:wink: .
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: TDI в студа
Кога?Лятото ли?Ако е в по това време на годината много се съмнявам.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TDI в студа
didopoli написа:Кога?Лятото ли?Ако е в по това време на годината много се съмнявам.
Колега не си хаби нервите. Остави хората с филтрираните стрелкички да си мислят че двигателя им си седи на 90 градуса без значение как и къде си карат колата.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
drago86 написа:didopoli написа:За колегите с "неистиващите" коли мога да препоръчам да изкачат прохода Шипка и когато свърши спускането да споделят как са им били градусите-при спускането.
Аз съм го правил и стрелката не е мърдала от 90 градуса:wink: .
Сигурно и климатика си пускал през зимата , да се охладиш от силното парно ....

Re: TDI в студа
Няма как при спускане по голям наклон,температурата да не падне,след като няма горене в цилиндрите,аз съм с нов термостат и при спускането след тунела посока Пловдив,температурата пада до към 75-80гр.Работата с термостата е зле когато двигателя е в обороти,а температурата пада.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Горене няма в цилиндрите,ако извадиш контактния ключ!
Причината е друга,ама ....



Причината е друга,ама ....
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: TDI в студа
Как пък ще има горене при спускане на скорост. То, че си има има ама е съвсем слабо и не е да поддържа работата на двигателя(тъй като той е в ППХ), а има слабо горене колкото ако натиснеш съединителя при спускането двигателя да остане да работи, а не да угасне. Иначе и при изправен термостат е нормално при спускане на скорост да ти падат градусите. 

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
При спускане на скорост в цилиндрите горене НЯМА!!! И да натиснеш съединителя няма да угасне.На съединителя има датчик,и когато го натиснеш помпата пуска гориво.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: TDI в студа
santana1 написа:Горене няма в цилиндрите,ако извадиш контактния ключ!![]()
![]()
![]()
Причината е друга,ама ....
Моли се да не ти се къса оста на турбото че ще има да плачеш-"ъъъ извадих ключа но двигателя избухна от обороти"

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
5-та или 6-та скорост, спирачка и...те така!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта