Надписите светят в бяло и няма нищо общо със сегашния ми бутон


А този франкенщайн сглобих за монтаж през пролетта,че сегашните ми релета са на топка под таблото и да не стане някое късо








майтап няма,ама под таблото има толкова кабел,че и аз вече на знам кой за какво е 

passatfen написа:мен ми е интересно има ли начин да речем след като дадеш на контакт и с 1 натискане да върти стартера докат пали и след това да изключи стартера автоматично да няма нищо общо с бутона...пак в тази ситуация трябва да се направи така че в момента който върти стартера с 1 натискане да спре иначе да речем колата не пали пак стартера върти докат се изтощи акумулатора


Така докато не запали двигателя можеш да си натискаш стартера колкото искаш пъти.Но веднъж запалил,тръгва + от алтернатора и деактивира релето за стартера.И да го натискаш нищо не става.SANDO 1 написа:scare майтап няма,ама под таблото има толкова кабел,че и аз вече на знам кой за какво е![]()
Иначе малко поизрезах рингчето на бутона,щото беше много голям.Сега съхне силикона с който съм го залепил от вътре.Надписите старт/стоп светят вече в синичко,както всички копчета по колата.А долното диодче светва червено,когато се отвори някоя врата,зада се вижда в тъмното къде да се натисне и гасне след около 30 сек.
Всички кабелчета са привързани,както си трябва![]()


LORD_OF_PAIN написа:здравейте колеги!
и аз съм се хванал да правя подобно нещоинтересува ме обаче някой знае ли какъв ток преминава през контактния ключ когато стартера върти? 15А ,20А 40А? или повече?
![]()
![]()
![]()
няма как да замеря
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта