Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Сря 23 фев 2011 16:02


Eто с какво се сдобих след дълго търсене.Оригинален бутон от Рено Лагуна 2003-та Валео:twisted:
Надписите светят в бяло и няма нищо общо със сегашния ми бутон :Mr Green Fun
Изображение
Изображение
А този франкенщайн сглобих за монтаж през пролетта,че сегашните ми релета са на топка под таблото и да не стане някое късо :horror:
Изображение
Изображение




stefan_gb1
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот stefan_gb1 » Вто 01 мар 2011 20:29


:D :D
Коегата е положил старание но някак ми се струва че още сме в 18 век с тия релета , добре че не правите малко по сложна логика че ще трябва цяла щаига с релета. :да:
Междодругото колега как се сдоби с този бутон и на каква цена?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Вто 01 мар 2011 23:26


Бутона си го купих от форума.Бях пуснал,че купувам и след 3-4 оферти с ненормални цени намерих каквото ми трябваше :да:
А относно релетата,на тях по им имам вяра отколкото на някоя електроника,дето утре може да ме остави на сред път.Те и сегашните бачкат,ама са на топка и реших да си ги направя по-подредени.
Добре,че не е нещо по-сложно,щото верно ще станат една щайга :lol:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот passatfen » Чет 03 мар 2011 13:37


мен ми е интересно има ли начин да речем след като дадеш на контакт и с 1 натискане да върти стартера докат пали и след това да изключи стартера автоматично да няма нищо общо с бутона...пак в тази ситуация трябва да се направи така че в момента който върти стартера с 1 натискане да спре иначе да речем колата не пали пак стартера върти докат се изтощи акумулатора mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 мар 2011 13:46


scare майтап няма,ама под таблото има толкова кабел,че и аз вече на знам кой за какво е :lol:
Иначе малко поизрезах рингчето на бутона,щото беше много голям.Сега съхне силикона с който съм го залепил от вътре.Надписите старт/стоп светят вече в синичко,както всички копчета по колата.А долното диодче светва червено,когато се отвори някоя врата,зада се вижда в тъмното къде да се натисне и гасне след около 30 сек.
Изображение
Всички кабелчета са привързани,както си трябва :wink:
Изображение


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот passatfen » Чет 03 мар 2011 13:53


passatfen написа:мен ми е интересно има ли начин да речем след като дадеш на контакт и с 1 натискане да върти стартера докат пали и след това да изключи стартера автоматично да няма нищо общо с бутона...пак в тази ситуация трябва да се направи така че в момента който върти стартера с 1 натискане да спре иначе да речем колата не пали пак стартера върти докат се изтощи акумулатора mhihi


SANDO да имаш някаква идея колега има ли начин да се направи това пак с релета ?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 мар 2011 14:05


Може разбира се,но трябва нова схема да се начертае.Но ми се струва малко сложно.Може след като си дал контакт веднага да тръгва стартера и да спира,като запали двигателя.Спирането ще става като се вземе + от тънкия кабел на алтернатора,но много сложно става според мен.И не може колата да стои само на контакт да речем,което по някога се изисква като я закачат за диагностика :012:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот passatfen » Чет 03 мар 2011 14:12


Сега ще ти кажа за какво мечтая но изглежда е мн сложно наистина...Така да речем давам на контакт през ключа и чак тогава идва ток на бутона (демек без контакт в никакъв случай няма да се върти стартера)след това натискаш веднъж и стартера върти докато пали...и пали ли веднъж ако не я загасиш колата няма шансове стартера пак да върти..но както казах по-горе да речем стартера върти пак колата неще да пали с едно натискане на бутона да спира стартера веднага..
Ако някой успее да направи една схема "разбираема" ще съм много благодарен mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 мар 2011 14:24


Е щом ще си остане контактния ключ ще е много по-лесно.Просто докато колата не запали по тънкия кабел на алтернатора няма +.Именно този + ще ти изключва релето което активира стартера,щот вече двг-то е запалил :да: Така докато не запали двигателя можеш да си натискаш стартера колкото искаш пъти.Но веднъж запалил,тръгва + от алтернатора и деактивира релето за стартера.И да го натискаш нищо не става.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот passatfen » Чет 03 мар 2011 14:28


обаче пак да кажа стартера искам да върти автоматично с едно натискане на бутона не да се задържа докат пали и например не пали колата натискаш още веднъж и стартера спира веднага
Ти можеш ли да начертаеш една схема в свободното си време ?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот policevidin » Чет 03 мар 2011 17:44


SANDO 1 написа:scare майтап няма,ама под таблото има толкова кабел,че и аз вече на знам кой за какво е :lol:
Иначе малко поизрезах рингчето на бутона,щото беше много голям.Сега съхне силикона с който съм го залепил от вътре.Надписите старт/стоп светят вече в синичко,както всички копчета по колата.А долното диодче светва червено,когато се отвори някоя врата,зада се вижда в тъмното къде да се натисне и гасне след около 30 сек.
Изображение
Всички кабелчета са привързани,както си трябва :wink:
Изображение

Цъкни накое ново клипче като го монтираш! :applause:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Чет 03 мар 2011 17:59


Ще цъкна.То пък на снимката излезнало много синкаво...на живо изглежда по-добре :P


Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Пет 01 юли 2011 17:20


здравейте колеги!
и аз съм се хванал да правя подобно нещо :D интересува ме обаче някой знае ли какъв ток преминава през контактния ключ когато стартера върти? 15А ,20А 40А? или повече? :) :) :) :) няма как да замеря


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пет 01 юли 2011 18:32


Незнам,но реле 40А държи без проблем. :да:


stefan_gb1
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот stefan_gb1 » Сря 06 юли 2011 21:16


LORD_OF_PAIN написа:здравейте колеги!
и аз съм се хванал да правя подобно нещо :D интересува ме обаче някой знае ли какъв ток преминава през контактния ключ когато стартера върти? 15А ,20А 40А? или повече? :) :) :) :) няма как да замеря


Може да се измери естествено, в първия момент когато се подаде напрежение на кл.50 консумацията е голяма защото работи дебелата намотка на включвателя /но това е само за част от секундата/ но след това остава да работи само тънката именно на нея трябва да се измери тока.Предполагам че консумацията на дебелата е около 20А а на тънката около 6-7 А тоест последната работи постоянно докато КК е в положение стартер.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта