Надписите светят в бяло и няма нищо общо със сегашния ми бутон



А този франкенщайн сглобих за монтаж през пролетта,че сегашните ми релета са на топка под таблото и да не стане някое късо



passatfen написа:мен ми е интересно има ли начин да речем след като дадеш на контакт и с 1 натискане да върти стартера докат пали и след това да изключи стартера автоматично да няма нищо общо с бутона...пак в тази ситуация трябва да се направи така че в момента който върти стартера с 1 натискане да спре иначе да речем колата не пали пак стартера върти докат се изтощи акумулатора
SANDO 1 написа:scare майтап няма,ама под таблото има толкова кабел,че и аз вече на знам кой за какво е![]()
Иначе малко поизрезах рингчето на бутона,щото беше много голям.Сега съхне силикона с който съм го залепил от вътре.Надписите старт/стоп светят вече в синичко,както всички копчета по колата.А долното диодче светва червено,когато се отвори някоя врата,зада се вижда в тъмното къде да се натисне и гасне след около 30 сек.
Всички кабелчета са привързани,както си трябва![]()
LORD_OF_PAIN написа:здравейте колеги!
и аз съм се хванал да правя подобно нещоинтересува ме обаче някой знае ли какъв ток преминава през контактния ключ когато стартера върти? 15А ,20А 40А? или повече?
![]()
![]()
![]()
няма как да замеря
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта