МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 26 фев 2011 18:18


:roll:
26022011300.jpg


малко не съм ги регулирал,но ... 8)




golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот golfmk1 » Съб 26 фев 2011 19:47


Като включиш дълги гаснат ли ти фаровете :wink:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 26 фев 2011 20:48


Принципно не съм стигнал до там,но понеже инсталацията е мешляк вр6 и мк2 и в момента не ми подава ток на късите и съм вързал на дългите ксенона,но сигурно ще гаснат но не съм стигнал още до тези дреболии :да: .


И да ви се похваля,че пак счупих съединителя днес :Mr Green Fun да повозя 1 пияница и от 2-ра да включа 3-та и не влезе,но подадох газ и усетих как ми пропадна педала,но поне не буксува.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот pe6kata » Съб 26 фев 2011 20:52


тъкмо ще сложиш новата кутия, да видим с оригиналните скорости дали ще ти хареса :lol:

надявам се това да е последното чупене на съединител :|


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 26 фев 2011 20:57


pe6kata написа:тъкмо ще сложиш новата кутия, да видим с оригиналните скорости дали ще ти хареса :lol:

надявам се това да е последното чупене на съединител :|


и аз се надявах да е последното,но :( вече се чудя дали не е от маховик или от скоростите,все пак е бил автомат и ??? дали нямат ламарина между блока и скоростите!? че дори и да натисна съединителя до край малко трудно включва и винаги на 1-ва ми треска нещо лекичко :?,а педала винаги е натиснат до долу


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот brabus » Съб 26 фев 2011 23:01


niks76 написа:4елото на коляновия вал при автоматика е два пъти по малко от такъв при ръ4ни скорости.когато се слага маховик ,той наполовина виси във въздуха и се крепи само на болтовете(това е при К.вал автоматик)при ръ4ни скорости маховика си ляга изцяло върху коляновия вал;отделно 4е централния отвор при вала за автомата е по голям с няколко мм от на ръ4ния к.вал
п.с идеята на темата беше 4е ако на някои му се прецака мотора и кара с автомати4ни скорости и сменя мотор,трябва да има предвид то4но тези дребни разлики.собствениците на автомобили обърнати от автомат на ръ4ка ,да не се 4удят ако понякога имат необясними вибрации


viewtopic.php?f=59&t=236396&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Не знам дали е това, но като прочетох в един твой отговор, че моторът е от кола автоматик се сетих за темата на niks76


G60

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот G60 » Съб 26 фев 2011 23:42


Моя мотор също беше автоматик но нямам проблеми със съединителя и не съм имаш странни шумове или вибраций.Единствения проблем при мен е че ми изчезнаха 1-ва и 2-ра скорост карах около 2 седмици от 3-та нагоре :lol: и 2-ра ми се появи сама :D 1-ва и досега я няма но това е проблем с кутията съединителя си е 6т.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот pe6kata » Нед 27 фев 2011 10:56


с адриан си писахме, ама...
много ме съмнява за вр6 да се правят два колянови вала- за автомат и ръчка...
ако някой има на възможност да снима/свали размер на фланец на коляновия вал на автомат, то аз имам свален вал от ръчка и ще ги сравним, не е проблем...


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот golfmk1 » Нед 27 фев 2011 11:12


В етка не пише ли, че в момента нямам под ръка :?: Силно ме съмнява да има разлика в ръчка и автоматик :wink:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот pe6kata » Нед 27 фев 2011 16:02


това е на ръчка:
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот tosho_vr6 » Нед 27 фев 2011 23:53


спора мога да го реша няма разлика във валовете
аз дори си купих колянав вал от автомат и съм го сложил във кола със ръчни скорости
такаче нямат разлика във коляновите валове
поздрави :)


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Dare_16V_9A » Пон 28 фев 2011 0:04


Уникална имах честта да я видя на живо! :bowdown


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 28 фев 2011 0:14


tosho_vr6 написа:спора мога да го реша няма разлика във валовете
аз дори си купих колянав вал от автомат и съм го сложил във кола със ръчни скорости
такаче нямат разлика във коляновите валове
поздрави :)


Мерси за потвърждението :beer вече съм доста сигурен за проблем в скоростите понеже са сглобка на продавача (от които купих мотора комплект)които и днес изтекоха на месечната среща "маркира си територията" mhihi :lol:
и благодарение на pe6kata съм се подсигурил предварително и се надявам да изчезне проблема за в бъдеще.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 06 мар 2011 7:23


Малко снимки за размисъл:
05032011021.jpg

и да попитам по принцип този водач дали се маха при ремонт(збирщайнстване) на кутия
05032011022.jpg

05032011028.jpg

05032011029.jpg


Този път Притискателя не бе счупен, :shock а симптомите бяха почти същите освен,че не буксуваше съединителя.
Симптомите бяха следните:
При натискане на съединител в високи обороти се чуваха адски звуци сеедно се пуска кафемелачка и ми пропада педала (педала пропадаше и при счупения притискател),но като си карам нормално(до 2-30000 оборота) се оправяше педала и нямаше шум :shock(освен от скоростите който останаха без масло :evil: ) което до момента не се беше случвало.
Да припомна,че всичко това се случи докато пълнех 2-ра предавка и слагах 3-та,но я изпуснах и за момент съм задържал педалите газ и съединител (части от секундата)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: NemesiS 1.8gti Swap VR6 Ready- Paint-ReadY-1st. Pics

Мнениеот pe6kata » Нед 06 мар 2011 8:55


Adrian-AAA написа:Малко снимки за размисъл:
download/file.php?id=117891&mode=view


да беше качил тази снимка още при първото чупене на съединител... :|

с невъоръжено око( :lol: ) се забелязва как амбреажната ос и водач ли, капачка ли... как да го кажа... там дето лежи аксиалния лагер няма съосие. Ако предположим че е водача, щото се вижда се как единия болт и му липсва(!), аксиалния лагер се движи накриво спрямо оста и натиска притискателя леко странично. От което следва не добро влизане на предавки, леко увличане и чупене на ламели... Това е според мен...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта