Не е по климатика,доколкото виждам от положението на тръбите и типа на маркучите,освен ако не е някакъв насаждан,ама компресора е този,който си се ползва за тези коли заводски.По-скоро е от хидравликата,като го гледам така.
Ами това са маркучи на хидравликата на волана - така наричаното серво на волана. Може да тече от металните пръстенчета ( номерата 9 ),които оплътняват накрайника на маркуча към болта,може да тече и самата пресовка на маркуча.На картинката няма датчик,но като гледам при теб се мъдри някакъв.Най-добре измии всичко там,за да видиш откъде точно какво тече.
Интересно ,че в казанчето на хидравликата си има течност.Чудя се дали да го пипам ,да не стане по-зле.Каква течност трябва да ползвам за Г4 за да сменя старата.
И при мен имаше,но омасляването по маркучите ставаше все повече докато не погледнах течността(беше намаляла драстично). По мое мнение първо разбери от къде идва проблема и тогава сменяй маслото. Аз само долях за момента, но ще го гледам в най-скоро време. П.П. Ако го отстраниш, не забравяй да споделиш какъв е бил при теб проблема...
според мен наблюдавай течностите (хидравлично масло, двигателно и т.н.) и ако не забелязваш нещо да ти намалява осезаемо или не намираш някое прясно петънце сутрин под колата - изобщо не се занимавай...
Колега там има датчик за отчитането на налягането за хидравликата на волана.Най-вероетно датчика е протекъл,при проверката внимавай с натягането понеже резбата е 8мм а и целия датчик е от месинг и може да превърти резбата.Днес имаше тема точно по този въпрос,потърси я.
Дам верно ,че това отгоре е гофре за предпазване на кабела който е за датчика(интересно че на схемата дето я пусна колегата по-нагоре нищо такова няма).За сега смятам да понаблюдавам маслото малко - за сега не пада грам.Да не стане после от едно сълзене да ми разхвърлят цялата кола