ПРОБЛЕМ: Резервоара ми се сви като пластмасово шише!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 26 юли 2006 16:51


Ами колега chefito ако и ти имаш същия проблем като на driver и за теб се однася :wink: А за този филтър не мога да ви кажа нищо понеже не знам но знам само че е много скъп :roll:




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 26 юли 2006 17:06


...тука стана баси мазилката от неяснотийки...някой ако реши да отговори точно и ясно как да си "отпушим отдушника на резервоара"...да драсне иначе голямо СОРРИ на колегата драйвър че му нафлудих доста темата :oops:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 26 юли 2006 17:07


Капачката на резервоара ми не е оригиналната, а някаква евтенийка за 2 лв. от пазара на която няма никаква дупчица. До колкото съм запознат на оригиналната капачка има нещо като клапа точно с цел "проветрение".

Сега пробих една малка дупчица на капачката и така ще карам до утре, когато ще си закупя оригинална.

Въпросния филтър в предния десен калник го знам и преди малко махнах кутията на възд. филтър и гледах да не се е смачкало някое от мъркучетата които влизат в него но всичко си е ОК.

Евентуално как да го проверя дали не се е прецакал този филтър?


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Нед 30 юли 2006 21:25


Мисля, че проблема се реши.

Купих си нова капачка за резервоара - оригинална и до сега от както съм я сложил няма проблеми.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Нед 30 юли 2006 21:50


driver написа:Мисля, че проблема се реши.

Купих си нова капачка за резервоара - оригинална и до сега от както съм я сложил няма проблеми.
решил си си проблема-няма отдушник на резервоар който да стига отпред до ДВГ. Всички отдушници са в капачката/както и на разширителния съд за вода/ или до капачката на резервоара/във вид на тръбичка/ .


3.14
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 3.14 » Пон 31 юли 2006 19:19


колега по добре го отпуши .1е до моита обява /Купувам резервоар/ще бъде и твоита :lol:


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 01 авг 2006 0:37


Колега виж тука http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... c=7349&hl=
Ако не ти е ясно питай,моя го правих скоро :idea:
Не се залъгваи че е от капачката :twisted:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 01 авг 2006 16:14


Plarol написа:Колега виж тука http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... c=7349&hl=
Ако не ти е ясно питай,моя го правих скоро :idea:
Не се залъгваи че е от капачката :twisted:


До колкото разбирам проблема е във филтъра за парите. От снимките не ми стана ясно режи ли се филтъра или просто се отваря?

п.п
От както съм с оригиналната капачка на резервоара не е имало проблем. Като я отварям не съска както беше преди.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 08 авг 2006 19:00


Колега извинявай че се забавих с обяснението.
Та значи Германеца е измислил това нещто от екологична гледна точка , оцветеното в сивото на чертежа е активен въглен на гранули . Малко описание: значи отвор "А" е свързан с резервоара с маркуч който се явява отдушник , отвор "Б" е свързан със смукателния колектор през клапан , отвор "С" е свободен и през него трябва да минава въздух.Как деиства:Когато запалиш , клапана се отваря за известно време и в следствие на вакума , който се създава в колектора , двигатля засмуква въздух от "С" и бензиновите пари насъбрали се в адсорбера.Когато адсорбера е запушен при "С" , в резервоара се създава вакум , точно този вакум прави резервоара на "тараба" :D
Какво стана при мен: Много пъти преди да заредя,когато отвиех капачката се чуваше съскане,мислех че е от налягане,докато в един момент нивомера на горивото не се "побърка" взе да показва каквото си ще.Не се сетих веднага да погледна отдолу , а видях резервоара чак когато го отворих за да оправя нивомера :shock

Какво направих: Срязах го при черта "1", на около 8-9см от дъното, с ножовка като го рязах не през цяло за да не срежа сондата.Преди това вързах адсорбера като на снимката горе , защото пружината която е отдолу е доста силна и държи съдържимото пресовано.След като го срязах развързах внимателно и изсипах въглена .
Ако е останал на гранули и не се разпадне на прах след като изсъхне , можеш да го използваш отново.При мен беше мокър.
Но главната причина за запушването според мен е от филтрите (оцветените в червено) по точно долния при отвор "С" .При мен беше напоен с прах и вода и служеше не като филтър , а като клапа.
Разглобих адсорбера на части , измих го.Изпрах и много хубаво изсуших филтърчето което е отгоре на адсорбера , стана като ново.
За да го зглобя отново аз използвах три планки (2a,2b,2c) дълги около 3-4см с по две дупки в края D 4мм , разположени симетрично една спрямо друга , захванати с къси винтове за дърво D 4mm L 16mm.Предварително захванах планките към горната по-голямата част , след това обратно сложих вътре , първо филтъра после сондата с малкото филтърчето на нея.Взех долната час , сложих пружината и решетката .Следва хитрината как да задържиш пружината натегната докато зглобяваш адсорбера : Взех парче тел извита на буквата П промуших я през решетката , така че да я обхване , и двата края на телта изкарах през отвора "С" , сложих един пирон напряко на отвора м/у краищата на телта , с клещи хванах телта опънах я , така че пружината да се прибере навътре , и стегнах телта.
Върху решетката вместо стария филтър сложх марля сплатена от 2 и я залепих с малко лепило (за да не се размества)
След това събрах двете части стегнах винтовете , пробих отвор "3" с D 10mm и с малка фуния сипах вътре активния върлен , който бях взел от дихател на противогаз ,(от големите дето се носят в торба отстрани ) отидоха 2бр.
Когато го напълних , хубаво уплътних адсорбера. Използвах бишоп , навих го стегнато около планките и отвора за пълненето така че да ги покрие а за за щита на бишопа навих отгоре изолирбанд . На теб може да ти хрумне нещо друго. :idea:
Общо взето е това , ако някой има други идеи да сподели.

Чертежа:

Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта