ПРОБЛЕМ: Резервоара ми се сви като пластмасово шише!?
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Капачката на резервоара ми не е оригиналната, а някаква евтенийка за 2 лв. от пазара на която няма никаква дупчица. До колкото съм запознат на оригиналната капачка има нещо като клапа точно с цел "проветрение".
Сега пробих една малка дупчица на капачката и така ще карам до утре, когато ще си закупя оригинална.
Въпросния филтър в предния десен калник го знам и преди малко махнах кутията на възд. филтър и гледах да не се е смачкало някое от мъркучетата които влизат в него но всичко си е ОК.
Евентуално как да го проверя дали не се е прецакал този филтър?
Сега пробих една малка дупчица на капачката и така ще карам до утре, когато ще си закупя оригинална.
Въпросния филтър в предния десен калник го знам и преди малко махнах кутията на възд. филтър и гледах да не се е смачкало някое от мъркучетата които влизат в него но всичко си е ОК.
Евентуално как да го проверя дали не се е прецакал този филтър?
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
решил си си проблема-няма отдушник на резервоар който да стига отпред до ДВГ. Всички отдушници са в капачката/както и на разширителния съд за вода/ или до капачката на резервоара/във вид на тръбичка/ .driver написа:Мисля, че проблема се реши.
Купих си нова капачка за резервоара - оригинална и до сега от както съм я сложил няма проблеми.
- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
Колега виж тука http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... c=7349&hl=
Ако не ти е ясно питай,моя го правих скоро
Не се залъгваи че е от капачката
Ако не ти е ясно питай,моя го правих скоро
Не се залъгваи че е от капачката
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Plarol написа:Колега виж тука http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... c=7349&hl=
Ако не ти е ясно питай,моя го правих скоро
Не се залъгваи че е от капачката
До колкото разбирам проблема е във филтъра за парите. От снимките не ми стана ясно режи ли се филтъра или просто се отваря?
п.п
От както съм с оригиналната капачка на резервоара не е имало проблем. Като я отварям не съска както беше преди.
- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
Колега извинявай че се забавих с обяснението.
Та значи Германеца е измислил това нещто от екологична гледна точка , оцветеното в сивото на чертежа е активен въглен на гранули . Малко описание: значи отвор "А" е свързан с резервоара с маркуч който се явява отдушник , отвор "Б" е свързан със смукателния колектор през клапан , отвор "С" е свободен и през него трябва да минава въздух.Как деиства:Когато запалиш , клапана се отваря за известно време и в следствие на вакума , който се създава в колектора , двигатля засмуква въздух от "С" и бензиновите пари насъбрали се в адсорбера.Когато адсорбера е запушен при "С" , в резервоара се създава вакум , точно този вакум прави резервоара на "тараба"
Какво стана при мен: Много пъти преди да заредя,когато отвиех капачката се чуваше съскане,мислех че е от налягане,докато в един момент нивомера на горивото не се "побърка" взе да показва каквото си ще.Не се сетих веднага да погледна отдолу , а видях резервоара чак когато го отворих за да оправя нивомера
Какво направих: Срязах го при черта "1", на около 8-9см от дъното, с ножовка като го рязах не през цяло за да не срежа сондата.Преди това вързах адсорбера като на снимката горе , защото пружината която е отдолу е доста силна и държи съдържимото пресовано.След като го срязах развързах внимателно и изсипах въглена .
Ако е останал на гранули и не се разпадне на прах след като изсъхне , можеш да го използваш отново.При мен беше мокър.
Но главната причина за запушването според мен е от филтрите (оцветените в червено) по точно долния при отвор "С" .При мен беше напоен с прах и вода и служеше не като филтър , а като клапа.
Разглобих адсорбера на части , измих го.Изпрах и много хубаво изсуших филтърчето което е отгоре на адсорбера , стана като ново.
За да го зглобя отново аз използвах три планки (2a,2b,2c) дълги около 3-4см с по две дупки в края D 4мм , разположени симетрично една спрямо друга , захванати с къси винтове за дърво D 4mm L 16mm.Предварително захванах планките към горната по-голямата част , след това обратно сложих вътре , първо филтъра после сондата с малкото филтърчето на нея.Взех долната час , сложих пружината и решетката .Следва хитрината как да задържиш пружината натегната докато зглобяваш адсорбера : Взех парче тел извита на буквата П промуших я през решетката , така че да я обхване , и двата края на телта изкарах през отвора "С" , сложих един пирон напряко на отвора м/у краищата на телта , с клещи хванах телта опънах я , така че пружината да се прибере навътре , и стегнах телта.
Върху решетката вместо стария филтър сложх марля сплатена от 2 и я залепих с малко лепило (за да не се размества)
След това събрах двете части стегнах винтовете , пробих отвор "3" с D 10mm и с малка фуния сипах вътре активния върлен , който бях взел от дихател на противогаз ,(от големите дето се носят в торба отстрани ) отидоха 2бр.
Когато го напълних , хубаво уплътних адсорбера. Използвах бишоп , навих го стегнато около планките и отвора за пълненето така че да ги покрие а за за щита на бишопа навих отгоре изолирбанд . На теб може да ти хрумне нещо друго.
Общо взето е това , ако някой има други идеи да сподели.
Чертежа:

Та значи Германеца е измислил това нещто от екологична гледна точка , оцветеното в сивото на чертежа е активен въглен на гранули . Малко описание: значи отвор "А" е свързан с резервоара с маркуч който се явява отдушник , отвор "Б" е свързан със смукателния колектор през клапан , отвор "С" е свободен и през него трябва да минава въздух.Как деиства:Когато запалиш , клапана се отваря за известно време и в следствие на вакума , който се създава в колектора , двигатля засмуква въздух от "С" и бензиновите пари насъбрали се в адсорбера.Когато адсорбера е запушен при "С" , в резервоара се създава вакум , точно този вакум прави резервоара на "тараба"
Какво стана при мен: Много пъти преди да заредя,когато отвиех капачката се чуваше съскане,мислех че е от налягане,докато в един момент нивомера на горивото не се "побърка" взе да показва каквото си ще.Не се сетих веднага да погледна отдолу , а видях резервоара чак когато го отворих за да оправя нивомера
Какво направих: Срязах го при черта "1", на около 8-9см от дъното, с ножовка като го рязах не през цяло за да не срежа сондата.Преди това вързах адсорбера като на снимката горе , защото пружината която е отдолу е доста силна и държи съдържимото пресовано.След като го срязах развързах внимателно и изсипах въглена .
Ако е останал на гранули и не се разпадне на прах след като изсъхне , можеш да го използваш отново.При мен беше мокър.
Но главната причина за запушването според мен е от филтрите (оцветените в червено) по точно долния при отвор "С" .При мен беше напоен с прах и вода и служеше не като филтър , а като клапа.
Разглобих адсорбера на части , измих го.Изпрах и много хубаво изсуших филтърчето което е отгоре на адсорбера , стана като ново.
За да го зглобя отново аз използвах три планки (2a,2b,2c) дълги около 3-4см с по две дупки в края D 4мм , разположени симетрично една спрямо друга , захванати с къси винтове за дърво D 4mm L 16mm.Предварително захванах планките към горната по-голямата част , след това обратно сложих вътре , първо филтъра после сондата с малкото филтърчето на нея.Взех долната час , сложих пружината и решетката .Следва хитрината как да задържиш пружината натегната докато зглобяваш адсорбера : Взех парче тел извита на буквата П промуших я през решетката , така че да я обхване , и двата края на телта изкарах през отвора "С" , сложих един пирон напряко на отвора м/у краищата на телта , с клещи хванах телта опънах я , така че пружината да се прибере навътре , и стегнах телта.
Върху решетката вместо стария филтър сложх марля сплатена от 2 и я залепих с малко лепило (за да не се размества)
След това събрах двете части стегнах винтовете , пробих отвор "3" с D 10mm и с малка фуния сипах вътре активния върлен , който бях взел от дихател на противогаз ,(от големите дето се носят в торба отстрани ) отидоха 2бр.
Когато го напълних , хубаво уплътних адсорбера. Използвах бишоп , навих го стегнато около планките и отвора за пълненето така че да ги покрие а за за щита на бишопа навих отгоре изолирбанд . На теб може да ти хрумне нещо друго.
Общо взето е това , ако някой има други идеи да сподели.
Чертежа:

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта
