



Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 23:01
- Автомобил: Passat b6_golf_mk4+mk5+mk6
- Двигател:
- Местоположение: Norway
Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Здравейте колеги, проблема ми е следния, от време на време, когато тръгна да паля лампата на подгревните свещи не светва, и пали сравнително по-трудно, сутрин като си подгряват и пред другото време пали от раз, но като не светне лампата пали трудно, като видя че не светне, връщам ключа и пак давам контакт и светва, тогава пали ехтра, но някога и няколко пъти да върна ключа не светва и наистина пали с повечко въртене дори като колата е карана и не е оставяна на място повече от 30-40мин., търсих подобен проблем във форума но не открих такава с точно решение, благодаря предварително 

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
И аз имах същата случка, като за мен проблема беше изцяло в контролния модул на подгрева и по-точно лош контакт на един от пиновете... Като цяло е въпрос на налучкване, няма как да ти помогна особено, но бих ти препоръчал среща с добър електричар 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
един страничен въпрос : колеги кога въртите ключа за да запалите :след като изгасне лампичката или след като изгасне и чуете релето ?
- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Danko87 написа:един страничен въпрос : колеги кога въртите ключа за да запалите :след като изгасне лампичката или след като изгасне и чуете релето ?
След като изгасне

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
а каква е разликата ? 

- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Аз мисля, че когато лампата изгасне, и релето спира да подгрява. 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
възможно е
а забелязал ли си разлика в двата начина , еднакво ли пали ?

Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Свещите спират да подгряват когато релето цъкне. Цъкането на релето е превключване на неговите контакти, които изключват напрежението към свещите. Лампата изгасва малко по-рано.
- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Това имах предид 

-
- Мнения: 125
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
и все пак кога е препоръчително да запалим ? 

- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Kогато изгасне лампата за подгрева ! 

Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
Аз съм за палене след като изгасне лампата за подгрева, преди да е цъкнало релето. Тогава свещите все още работят, работната им повърхност е нагрята до червено и по-лесно се възпламенява горивната смес. Като цъкне релето, свещите започват да изстиват и за възпламеняването на сместа се разчита саво на загрятия обем на цилиндъра. Това е лично мое мнение и не претендирам да го натрапвам на никого. Поразпитай и други колеги, те какво мислят по въпроса. От опита при мен съм забелязал, че по-лесно пали в интервала след изгасване на лампата преди цъкване на релето.
- smirkb0y
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 10 дек 2010 22:04
- Автомобил: Seat Leon FR
- Двигател: ARL+
- Местоположение: Велико Търново
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
rado_ev написа:Аз съм за палене след като изгасне лампата за подгрева, преди да е цъкнало релето. Тогава свещите все още работят, работната им повърхност е нагрята до червено и по-лесно се възпламенява горивната смес. Като цъкне релето, свещите започват да изстиват и за възпламеняването на сместа се разчита саво на загрятия обем на цилиндъра. Това е лично мое мнение и не претендирам да го натрапвам на никого. Поразпитай и други колеги, те какво мислят по въпроса. От опита при мен съм забелязал, че по-лесно пали в интервала след изгасване на лампата преди цъкване на релето.
+1
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
devilheart написа:Здравейте колеги, проблема ми е следния, от време на време, когато тръгна да паля лампата на подгревните свещи не светва, и пали сравнително по-трудно..........
Проблема ти е в реле 109!Смени го за проба с ново ако имаш възможност!
Re: Поло 1.9 Д 98' подгрев проблем!
До автора на темата. Подкрепям мнението на колегата Борислав Андреев. Пробвай с друго реле, но се убеди, че е изправно. Успех и пиши за резултата. Предните ми писания бяха насочени по-точно към колегата Danko87, който, надявам се, си е изяснил нещата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта