Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Bobby_ » Сря 20 апр 2011 0:19


ако трябва да съм честен ..... аз здрава глава на КР или ПЛ не съм виждал....всичките са спукни на тези места. кои повече кои по-малко... но пукнатините си ги има.




Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Сря 20 апр 2011 4:54


мдам...щом Ауди са си писали в сервизните документи че определени пукнатини са приемливи значи има ситуация...нещо по интересно ми беше обърнато внимание днес - следите от детонация - вижте как е набръздено леглото....някой ми се струва е карал с евтин бензин и е натискал здраво....лека и пръст на главата - от 7А двигател търся в момента (20кл без турбо)...пък тас може да я ползвам да тренирам порт и полиш :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот paco » Сря 20 апр 2011 8:34


Това не са следи от детонации а естествени образования в процеса на застиване на отливката. :)
Ако е имало детонации то неминуемо ще има следи и по буталата :idea:

Пример с бутало от Волво. Минато е с водна шкурка за да се онагледят по-ясно следите.

Изображение

РАСО

Последна промяна от paco на Сря 20 апр 2011 8:41, променено общо 1 път.


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 апр 2011 8:39


пукнатини от отвора за свещите към леглата на клапаните не са проблем .. аз карам така на Кордобата главата си е оригинална ( 1996 г , което малко оспорва теорията на пацо за материала ) . пукнатината между леглата на клапаните е проблем ( последната снимка ) .... трябва да се свалят леглата и да се види докъде е пукнатината . аз бих потърсил друга глава ....


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот paco » Сря 20 апр 2011 8:49


Ванка, твоята отливка е като на кр/пл а не като на АБФ :) Няма АБФ със спукана глава и няма и да има вероятно или поне не с тези характерни пукнатини. Имам анализ на сплавта м/у двете глави :wink: Все пак професионално се занимавам с почти всички видове NDT технологии.

РАСО


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 20 апр 2011 9:04


Сигурно си прав аз не споря :) :bowdown


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот paco » Сря 20 апр 2011 9:12


Cordoba16vt написа:Сигурно си прав аз не споря :) :bowdown


Виж, ще имам с какво да направим анализ на твоята средата на месец Май и ще сравним резултатите. Ако не си я взел от АБФ то залагам , че е друг материала.

РАСО


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Сря 20 апр 2011 22:38


дай да пратя и мойта....за едюкейшън цели ;)

хммм трябва да погледна дали има нещо по буталата...не съм се заглеждал по тях още...


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Съб 23 апр 2011 4:34


викам няма да оставим ситуацията с главата да забави прогреса :)

преди:
Изображение

какво можем да сложим тук за да оправим това недозавиване за което се притесняват всички?

ами суейбар от VW МК4 разбира се :)
Изображение

двата моста са идентични....скобите станаха 100%...
Изображение
Изображение

има разбира се малка разлика...болта който държи амортисиорите е доста по солиден на 80-ката от колкото на МК4ката...
Изображение

трябва да измисля какво да правя тук....
Изображение

ето и как се изравнява отстрани (със и без амортисиор)
Изображение
Изображение

и започнах да почиствам джантите...

преди:
Изображение
Изображение

утре ще ги довърша и ще сложа още снимки...


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Пон 25 апр 2011 2:53


тъй малко прогрес с джантите...

измити:
Изображение

готови за боя...
Изображение

първа ръка:
Изображение

и на колата:
Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот miro_hack » Вто 26 апр 2011 9:24


Моста не е ли малко зле на 3-та снимка,или така е излезнал?


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Вто 03 май 2011 1:11


за ръждата ли питаш? има...не е кат да няма...

изчистих малко части...

Преди:
Изображение
Изображение

След:
Изображение
Изображение

Двигателя са домъкна обратно в гаража:
Изображение
Изображение

завърших и останалите джанти...
Изображение

фиксирах предната броня...отстрани изглежда малко странно:
Изображение
Изображение

но отпред е на 6:
Изображение

следващата неделя съм на пистата с 2.0л двигател и след това влиза за принтване на дезайна...

измислих нещо за реактивната щанга...утре трябва да взема частите пък да видим дали ще стане...


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот NiTeC » Вто 10 май 2011 13:41


ето го и решението с реактивната щанга...

използвах преходник за да намаля размера на болта...всичко стана точно и бая здраво - само тестване ще покаже дали трябва да се променя нещо...

Изображение
Изображение
Изображение

щангата е малко по широка от колкото трябва и трябваше да направя малки спейсъри за да стане всичко...

Изображение
Изображение

ходих до пистата да тествам - задницата е много щастлива и все бърза да е първа...абсолютно никакво недозавиване - напротив точно обратното трябваше да си играя с гаста да държа задницата на място...колата се държи страхотно в завоите...направил съм филмче което ще кача довечера....

и още няколко неща в пощата...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

+ помагах с организацията на едно местно рали...така де - да видя конкуренцията :)




Потребителски аватар
mk1gti
Мнения: 216
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот mk1gti » Вто 10 май 2011 16:54


Успех с настройките колега, има какво да се иска от задния мост със сигурност :да:

И щом ще е за състезания пак си мисля lightweight front end, поне мое мнение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди 80 Авант - 2.0E -> 2.2T - започна се...

Мнениеот niikoo_1 » Вто 10 май 2011 19:14


Ти изкупи от на Джават онлайн магазина половината стока дето се предлага за петаци. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта