ВЪПРОС ЗА ХИДРАВЛИКАТА НА ВЕНТО 1.8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
l.atanasi4
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом

ВЪПРОС ЗА ХИДРАВЛИКАТА НА ВЕНТО 1.8 ААМ

Мнениеот l.atanasi4 » Чет 10 авг 2006 11:39


ЗАЩО ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА ВОЛАНА НА ЛЯВО ИЛИ НА ДЯСНО ДО КРАЙ СЕ ЧУВА СВИСТЕНЕ КАТО ОТ ХЛАБАВ РЕМЪК МАКАР ЧЕ РЕМЪКЪТ Е ОПЪНАТ .КОЛАТА Е ВЕНТО 1.8 БЕНЗИН




Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Чет 10 авг 2006 12:42


Mоже ремъка ти да е стар и да е корав от което да преплъзва!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 10 авг 2006 13:11


Един приятел на голфа го има същия проблем.. при пълен десен и пълен ляф се чува едно свистене което на мен не ми се стори нормално но той вика не ми прави проблеми и за това не съм ходил на майстор.. (глупаво звучи но е така)

Ако имате идей от какво може да е и аз съм заинтересован


Потребителски аватар
evgbg
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Бургас
Контакти:

Мнениеот evgbg » Чет 10 авг 2006 13:26


Това свистене ти е от хидравликата... Не е сташно но в последствие ще става по-зле:(.... Трябва да намериш добър майстор да ти я оправи (рецеклира) а иначе съм чувал че решаването на този проблем е единствено смяна на хидравлика... Е това е много крайно - все пак като за начало можеш да провериш ремъка и да смениш хидравличното масло. Значи при завъртане на волана до край, натоварването на помпата става много голямо и за да не избие от някой маркуч има едни клапанчета които се отварят и пропускат маслото... ако те са износени или спекли тогава започва да скърца (ако не е от ремъка).


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 10 авг 2006 18:08


Според мен е нормално да свисти хидравликата. Нали все пак при завиване се натоварва.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 10 авг 2006 18:20


провери си маслото на изгасен двигател. Мойто като беше на границата с минимума и при завой се получаваше това свистене. След доливане на 50-на грама всичко се оправи.


Потребителски аватар
bobkata
Мнения: 213
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 13:00
Автомобил: Seat leon 1p
Двигател: BXE 2008
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobkata » Чет 10 авг 2006 18:25


Аз си мисля че тва става само когато ремъка е мокар


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 12 авг 2006 15:05


Да колега като се намокри може да издаде звук ама нормално не трябва да се чува свирене а само леко да падат оборотите и то само при крайно положение на волана когато помпата е най-натоварена ,Странно аз си смених помпата и ремъка в последствие , на старата беше заминал лагера смених я направо цялата с втора злуоопотреба уж от кола 96-97 година .Отначало я сложих със стария ремък и веднага започна да цвили , сменям веднага нов ремък всичко е ок,радвам се яката и след 1 или 2 дена пак започна не мога да си обясня ,а ремъка не е хлабав определено дали нещо размера му не е този който трябва,нека запознатите да кажат тва оказва ли влияние ?


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 12 авг 2006 15:15


моя голф, на майка ми полото и на баща ми 190-ката при навит докрая волан правят същото.даже мерцедеса най-силно...и то си е така откакто сме ги взели...нормално е, чува се нещо като "жжжжж".не се шашкайте :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 14 авг 2006 2:07


Ludia написа:моя голф, на майка ми полото и на баща ми 190-ката при навит докрая волан правят същото.даже мерцедеса най-силно...и то си е така откакто сме ги взели...нормално е, чува се нещо като "жжжжж".не се шашкайте :wink:


:офф

да махаш тоз АФТ и да взимаш на тати колата че :smackbum :lol:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 14 авг 2006 15:53


Vizor написа::офф

да махаш тоз АФТ и да взимаш на тати колата че :smackbum :lol:


хаха айде нЕма нужда, кораби не ми се карат ;)


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 14 авг 2006 16:43


мойто серво не го мъча на място да въртя...ако се наложи пълен десен или ляв си я пускам леко да върви за да не се тормози хидравликата...


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 14 авг 2006 18:18


chefito написа:мойто серво не го мъча на място да въртя...ако се наложи пълен десен или ляв си я пускам леко да върви за да не се тормози хидравликата...

Не се заблуждавай, хидравликата пак си се тормози... Просто избягвай плътното навиване, когато ти е възможно.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 14 авг 2006 18:55


При навиване в крайно положение на волана се създава голямо налягане при което помпата се затормозява и е възможен лек спад на оборотите на мотора.ако ремъка не е опънат добре или е чао(заминал,станал на пластмаса,скоравил и т.н)започва едно свистене една музика че ти вади нервите :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пон 14 авг 2006 20:10


Що ли ми се струва че тва е от помпата на хидравликата ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта