При смяна гарнитура на капака на клапаните заради теч се оказа че имам и семеринг за смяна. Правеше като я оставя някъде топла 5-6 сантиметрово петънце масло и тъй като дърпах към морето оставих семеринга за след това и реших че ще доливам(както досега). Наложи се обаче да милото да си суши косата и след 15 минутна работа на парното на мах температурата се вдигна до 95 градуса при нормални 80 !!! и се появи странен шум от двигателя- едно прескърцване-като леко претракване откъм страната на ремъка. Изгасих я, оставих я 15-тина минути да изстине и при проверка на маслото се оказа че е 2-3 мм под минимума. Долях го с надежда
Странен шум от двигателя на празен ход
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
Странен шум от двигателя на празен ход
Така, да започна отначало
При смяна гарнитура на капака на клапаните заради теч се оказа че имам и семеринг за смяна. Правеше като я оставя някъде топла 5-6 сантиметрово петънце масло и тъй като дърпах към морето оставих семеринга за след това и реших че ще доливам(както досега). Наложи се обаче да милото да си суши косата и след 15 минутна работа на парното на мах температурата се вдигна до 95 градуса при нормални 80 !!! и се появи странен шум от двигателя- едно прескърцване-като леко претракване откъм страната на ремъка. Изгасих я, оставих я 15-тина минути да изстине и при проверка на маслото се оказа че е 2-3 мм под минимума. Долях го с надежда
, но след това щума отново се появи след 5-10 мин работа
Това го прави и на бенз, и на газ, когато колата работи на празен ход- като е на скорост си карам без да загрява, но оставя ли я за 5-10 минути на празен ход и загрява. Дали шума е от семеринга(а дано) или работата ще стане дебела, че утре ми свършва отпуската и ще се прибирам в Д-град, а сега съм в Приморско 
При смяна гарнитура на капака на клапаните заради теч се оказа че имам и семеринг за смяна. Правеше като я оставя някъде топла 5-6 сантиметрово петънце масло и тъй като дърпах към морето оставих семеринга за след това и реших че ще доливам(както досега). Наложи се обаче да милото да си суши косата и след 15 минутна работа на парното на мах температурата се вдигна до 95 градуса при нормални 80 !!! и се появи странен шум от двигателя- едно прескърцване-като леко претракване откъм страната на ремъка. Изгасих я, оставих я 15-тина минути да изстине и при проверка на маслото се оказа че е 2-3 мм под минимума. Долях го с надежда
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 21:09, променено общо 1 път.
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
Прибрах се
Тръгнах в 02:00 и в 05:00 си бях в Д-град. Карах средно с 90 км/ч и гледах по възможност двигателя да не работи на празен ход. Мотора си държеше 80 градуса http://snimka.com/tekion. Такаа, сега въпроса е: какво не му е наред, защото като го оставя 5 мин. на празен ход и почва да загрява и странния шум се появява.
Тръгнах в 02:00 и в 05:00 си бях в Д-град. Карах средно с 90 км/ч и гледах по възможност двигателя да не работи на празен ход. Мотора си държеше 80 градуса http://snimka.com/tekion. Такаа, сега въпроса е: какво не му е наред, защото като го оставя 5 мин. на празен ход и почва да загрява и странния шум се появява.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта
