Бууст пин ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Бууст пин ?

Мнениеот passatfen » Сря 06 юли 2011 0:38


Колеги може ли някой да ми обясни точно за какво служи въпросният пин :shock
гледам из нета има доста интересни снимки и видео клипове и стигам до извода че дига малко коне
Изображение




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Сря 06 юли 2011 1:15


Този бууст пин е ограничителя на горивото.Когато дадеш педала на газта центробежния регулатор дава всичко от себе си да изравни натиснатия педал с оборотите на помпата и пуска гориво спрямо въздуха постъпващ в бууст коректора на помпата ... колкото е по издялкан толкова повече скача ограничителя ...ето го и моя бууст пин .... Искам само да споделя ,че с интеркуулер + 1.3 бар + права генерация + този бууст пин пасат 5 АФН с чип 143 коня и почти 300 въртящ момент ме изпреварва на 160 като сме тръгна ли заедно от 0 ! Личен резултат 0 - 100 8.5 сек . Бууст пина е нещо голямо :)


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бууст пин ?

Мнениеот passatfen » Сря 06 юли 2011 1:29


а как си го правиш точно по този начин? правиш някакви изчисления или просто си го моднал по този начин ?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Сря 06 юли 2011 1:35


постарах се да запазя същият турболаг ,който имам с цел икономия.Постарах се по оригинала да го направя ...Оригиналния на 1.9 ТД е скосен стъпаловидно с 1 на брой стъпало.Аз направих така изпилих на шмиргел бууст пина така ,че ако карам до 1800 оборота да ми е същото горивото и при натиснат педал до долу ,а след това става димна завеса до към 2600 оборота и турбото направи ли 1.3 и дима пооочто свършва mhihi .Видях го в сайтове как е скосено и на око от първият път го доизкарах :)


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бууст пин ?

Мнениеот passatfen » Сря 06 юли 2011 1:52


запали ме и мен :Mr Green Fun имам разглобена помпа от ааз с неговия пин ще се опитам но може ли да ми снимаш твоя пин от по-близо да ми е по ясно :beer


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Сря 06 юли 2011 1:55


Разбира се.Аз дори си имам схема начертана на един лист с милиметри и него ще ти снимам или нарисувам на пейнт.Ще се наложи освен шмиргел и един добър шублер иначе няма да направиш нищо.Тука 1 милиметър е много :)


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бууст пин ?

Мнениеот passatfen » Сря 06 юли 2011 2:23


шублер имам обаче шмиргел малко сложна работа но ти като ми покажеш чертежа аз ще намеря начин да го направя било то със или без шмиргел mhihi


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бууст пин ?

Мнениеот веселин » Сря 06 юли 2011 9:26


на 1,6 D - какъв ще е ефекта от цялата галимация ???? :shock :?: :?: :?:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Сря 06 юли 2011 11:35


колега ,ако е само 1.6 Д , а не 1.6 ТД никакъв ,защото няма бууст пин :)


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: Бууст пин ?

Мнениеот blajetoo » Пет 08 юли 2011 20:36


Това нещо можели да се напрфави и на Голф 4 АХФ :?: :?:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Бууст пин ?

Мнениеот passatfen » Пет 08 юли 2011 20:38


не само механичните помпи имат бууст пин при голф 4 всички печки са със електронна помпа :wink:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бууст пин ?

Мнениеот mili 75 » Съб 09 юли 2011 7:15


blajetoo написа:Това нещо можели да се напрфави и на Голф 4 АХФ :?: :?:
Този ефект тук се постига с power box, за мене много добро нещо, предлагат се с копче за включване и изключване.Като ти потрябва повече мощност, примерно при изпреварване го включваш правиш маневрата и после си го изключваш.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бууст пин ?

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 09 юли 2011 9:54


mili 75 написа:
blajetoo написа:Това нещо можели да се напрфави и на Голф 4 АХФ :?: :?:
Този ефект тук се постига с power box, за мене много добро нещо, предлагат се с копче за включване и изключване.Като ти потрябва повече мощност, примерно при изпреварване го включваш правиш маневрата и после си го изключваш.



Чип си е най-добре.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Съб 09 юли 2011 13:53


Power box-а лично за мен не струва.Най -добре си е с чип ,защото се обработват почти всички карти и става много коректно.Лично мое мнение :)


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Бууст пин ?

Мнениеот ventotdi » Нед 10 юли 2011 14:10


Размерите на boost pin-а ,които аз сам си измислих да подчертая.100 % не са коректни но просто нямам информация какви милиметри трябва да е наклона.Да споделя ,че налягането на турбината е важно.Колкото по-вече е то толкова по-вече ще слиза пина на долу и ще пуска гориво центробежния регулатор.Аз съм с 1.3 и ме страх от повече ;). 1-ва , 2-ра , 3-та , 4-та държи на 1.3 но на 5-та пренадува докато свършат оборотите около 1.7 ...явно не смогва да разтоварва газовете и при максимално отворен клапан!
Прикачени файлове
Boost pin 1.9.JPG



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта