Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Сря 20 юли 2011 2:12


Въпреки че не съм фен на високите скорости, днес най-накрая реших да пробвам, колко му е макса на голфчето и с учудване установих, че на 160 точно все едно ми свършва горивото и умира буквално и колкото и да помпам, дори намалявам включвам по-ниска предавка давам газ и все едно турбото го няма, трябва да спра да я изгася и се оправя и пак почва да върви. мотора е AHF, 110 коня, колата е на доказани километри, всичко му е сменено - масло, филтри, ролки, ремъци, водна помпа! Имате ли представа защо забива така на 160? Да знам дали трябва да я вкарам в сервиз сега, за да не ми даде някакъв проблем по-късно, затова ми е, а не че не мога да вдигам повече от 160. :) Или направо да ми предложите добър майстор, който да я закачи и да се види от какво е? Благодаря предварително на отзовалите се колеги. :)




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот ventotdi » Сря 20 юли 2011 10:23


Колега като прочетох ,че когато изгасиш и запалиш и се оправя веднага се сетих за "авариен режим" и първата мисъл ми е ,че пренадува турбината ...


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Сря 20 юли 2011 19:31


И аз това си помислих, колега, но съм доста незапознат с дизелите и затова реших да попитам. Другата седмица ще я закарам да я закачат към ваг-ком-а да видят защо го прави този номер, дотогава ако някой се сети друга евентуална причина нека сподели и дали е вредно за турбината да се кара така, защото не ми се дават пари за нова :? :)


Потребителски аватар
marchev
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 30 юни 2011 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот marchev » Сря 20 юли 2011 21:03


Колега докато е закараш за проверка, не я карай във високи обороти, че ако пренадува докато влезе в сервизен режим може да счупиш турбината :012: . Ако я караш само в града, най-вероятно е зацапала геометрията. Поздрави и успех.


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот PabloEscobar » Сря 20 юли 2011 22:22


Mitara6ki написа:И аз това си помислих, колега, но съм доста незапознат с дизелите и затова реших да попитам. Другата седмица ще я закарам да я закачат към ваг-ком-а да видят защо го прави този номер, дотогава ако някой се сети друга евентуална причина нека сподели и дали е вредно за турбината да се кара така, защото не ми се дават пари за нова :? :)


1) зацапана геометрия на турбото - почиства се?
2) спукан маркуч на турбото - сменя се?
3) управляващия клапан н75 е за смяна?
4) мап сензор?

Вземи я закачи и тръгни по метода на изключване. Огледай си и маркучите и актуатора :да:


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Сря 20 юли 2011 23:24


Благодаря ви много за отговорите, ще я галя малко повече докато я оправя и ще пиша после каква е развръзката :)


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Чет 21 юли 2011 0:21


Класическия симптом на дебитомер.Това е.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Пет 22 юли 2011 15:12


Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот santana1 » Пет 22 юли 2011 15:35




the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот the_tupan » Пет 22 юли 2011 15:35


Пълни глупости са ти наговорили!
П.С. Тая кола масло гори ли?


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Пет 22 юли 2011 15:53


Не знам дали гори масло, колега, защото колата я купих преди две седмици и миналата го смених и довечера ще проверя пръчката, че сега е топла още.
@santana1 - благодаря за помощта! При първа възможност я карам там :)


Потребителски аватар
marchev
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 30 юни 2011 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот marchev » Пет 22 юли 2011 16:40


Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!

Спорад мен са ти говорили пълни глупости. Не сабирай пари за никаква турбина, а отиди при няной кадърен майстор да я види по подробно. Няма как от износена турбина да влиза в авариен режим. Най-вероятно пренадува и трябва да се търси пречината за това. Те много хитри тея, деректно 500лв. :screwy . Ако беше от Варна знам кум кой да те насоча, ама за София колегите да помагат.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Пет 22 юли 2011 18:56


Ама не разбрах,вдига ли над 160 км/ч или спира на тях и повече не може ?


Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Svetlioman » Пет 22 юли 2011 19:06


по темата моя пасат е афн,миналата година реших да видя колко ще дигне и опа 170 и до там ,неиска и неиска повече, ами палеше и малко трудно,отидох на проверка на центровката и се оказа мраднала помпа (гнп) нагласия пича на ваг ком, а не на око ,качихмесе с момчето , закачи и лаптопа и пеи сарце 190 и малко и колата заспа.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот BuRnInGSouL » Пет 22 юли 2011 19:11


Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!


Колега моето ауди като го купих пак 1.9ТДИ забиваше на 120, по късни започна и към 100 да забива, закарах я при такъв измислин майстор, каза 600 лв сваляне носене в София правене качване. Обаче аз отидох при Тошко в Мало Конаре за 200 лв(не си спомням) свали турбото изчисти го качи го настрой ми я, и ми даде 1 година гаранция на турбото !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта