

Mitara6ki написа:И аз това си помислих, колега, но съм доста незапознат с дизелите и затова реших да попитам. Другата седмица ще я закарам да я закачат към ваг-ком-а да видят защо го прави този номер, дотогава ако някой се сети друга евентуална причина нека сподели и дали е вредно за турбината да се кара така, защото не ми се дават пари за нова![]()
Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!
Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!