Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Въпреки че не съм фен на високите скорости, днес най-накрая реших да пробвам, колко му е макса на голфчето и с учудване установих, че на 160 точно все едно ми свършва горивото и умира буквално и колкото и да помпам, дори намалявам включвам по-ниска предавка давам газ и все едно турбото го няма, трябва да спра да я изгася и се оправя и пак почва да върви. мотора е AHF, 110 коня, колата е на доказани километри, всичко му е сменено - масло, филтри, ролки, ремъци, водна помпа! Имате ли представа защо забива така на 160? Да знам дали трябва да я вкарам в сервиз сега, за да не ми даде някакъв проблем по-късно, затова ми е, а не че не мога да вдигам повече от 160.
Или направо да ми предложите добър майстор, който да я закачи и да се види от какво е? Благодаря предварително на отзовалите се колеги. 
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Колега като прочетох ,че когато изгасиш и запалиш и се оправя веднага се сетих за "авариен режим" и първата мисъл ми е ,че пренадува турбината ...
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
И аз това си помислих, колега, но съм доста незапознат с дизелите и затова реших да попитам. Другата седмица ще я закарам да я закачат към ваг-ком-а да видят защо го прави този номер, дотогава ако някой се сети друга евентуална причина нека сподели и дали е вредно за турбината да се кара така, защото не ми се дават пари за нова

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Колега докато е закараш за проверка, не я карай във високи обороти, че ако пренадува докато влезе в сервизен режим може да счупиш турбината
. Ако я караш само в града, най-вероятно е зацапала геометрията. Поздрави и успех.
. Ако я караш само в града, най-вероятно е зацапала геометрията. Поздрави и успех.- PabloEscobar
- Мнения: 704
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57D30O2
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Mitara6ki написа:И аз това си помислих, колега, но съм доста незапознат с дизелите и затова реших да попитам. Другата седмица ще я закарам да я закачат към ваг-ком-а да видят защо го прави този номер, дотогава ако някой се сети друга евентуална причина нека сподели и дали е вредно за турбината да се кара така, защото не ми се дават пари за нова![]()
1) зацапана геометрия на турбото - почиства се?
2) спукан маркуч на турбото - сменя се?
3) управляващия клапан н75 е за смяна?
4) мап сензор?
Вземи я закачи и тръгни по метода на изключване. Огледай си и маркучите и актуатора

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Благодаря ви много за отговорите, ще я галя малко повече докато я оправя и ще пиша после каква е развръзката 
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Класическия симптом на дебитомер.Това е.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Пълни глупости са ти наговорили!
П.С. Тая кола масло гори ли?
П.С. Тая кола масло гори ли?
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Не знам дали гори масло, колега, защото колата я купих преди две седмици и миналата го смених и довечера ще проверя пръчката, че сега е топла още.
@santana1 - благодаря за помощта! При първа възможност я карам там
@santana1 - благодаря за помощта! При първа възможност я карам там
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!
Спорад мен са ти говорили пълни глупости. Не сабирай пари за никаква турбина, а отиди при няной кадърен майстор да я види по подробно. Няма как от износена турбина да влиза в авариен режим. Най-вероятно пренадува и трябва да се търси пречината за това. Те много хитри тея, деректно 500лв.
. Ако беше от Варна знам кум кой да те насоча, ама за София колегите да помагат.- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Ама не разбрах,вдига ли над 160 км/ч или спира на тях и повече не може ?
- Svetlioman
- Мнения: 308
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
по темата моя пасат е афн,миналата година реших да видя колко ще дигне и опа 170 и до там ,неиска и неиска повече, ами палеше и малко трудно,отидох на проверка на центровката и се оказа мраднала помпа (гнп) нагласия пича на ваг ком, а не на око ,качихмесе с момчето , закачи и лаптопа и пеи сарце 190 и малко и колата заспа.
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Mitara6ki написа:Колеги, днес я закарах при едни майстори, които я вързаха с ваг-кома и показа fault number 01282 N239, провериха вакумите по турбо системата и всичко там е ок, провериха и маслените маркучи и не бяха омаслени, геометрията не е зацапана и ми казаха, че са правили още няколко такива тди-ки, които минавали на авариен режим първо около 200км/ч после на 160, като мен, накрая на 120 и турбото заминавало. Казаха ми направо да събирам пари за ремонт на турбина, което ще излезне около 500лв със сваляне и монтиране пък колкото по-скоро толкова по-добре, за да не прецакам перките и оста на турбото. Също така малко изкарва синкав пушък през генерацията, което може да е симптом, че турбината заминава. Посъветваха ме да махна катализатора и да видя дали е омаслен, което и направих веднага след това, но катализатора беше издухан и не бяха омаслени тръбите отвътре. Мисля да я закарам и на друго място за диагностика, за да съм на 100% сигурен, че е от турбото,защого това не са малко пари, а като знам, че трябва и климатроника да правя...Препоръчайте ми майстор от София, който да види колата. Благодаря предварително!
Колега моето ауди като го купих пак 1.9ТДИ забиваше на 120, по късни започна и към 100 да забива, закарах я при такъв измислин майстор, каза 600 лв сваляне носене в София правене качване. Обаче аз отидох при Тошко в Мало Конаре за 200 лв(не си спомням) свали турбото изчисти го качи го настрой ми я, и ми даде 1 година гаранция на турбото !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: D1D00 и 75 госта

