


Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Е те ако взимат по 150-200 лв. за монтаж-демонтаж на турбината... ебаси изедниците.Свали си турбината сам,занеси си я сам и си я монтирай сам.Трябва ти шестограм 5 номер и гедоре.Това е .
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Аз не можах да стопля ... как сервизджията казал ,че турбината не пренадувала ,а колата влиза в авариен режим заради турбото и да се очаква скоро време турбо смъртник ???
- BuRnInGSouL
- Мнения: 273
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Belovo
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
feikot написа:Е те ако взимат по 150-200 лв. за монтаж-демонтаж на турбината... ебаси изедниците.Свали си турбината сам,занеси си я сам и си я монтирай сам.Трябва ти шестограм 5 номер и гедоре.Това е .
Колега точно 50 лв ми взеха за сваляне и качване и около 100-150 лв (не помня точно) за чистене диагностики преди и след и 1 година гарнация на турбината


- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Ти ако си мислиш,че работата по чистенето е повече от 30 мин...
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
feikot на 160 и дотам, повече не иска влиза в авариен режим и трябва да я изгася и запаля отново, за да почне да си върви нормално! А относно свалянето на турбото, какъвто съм несръчен ще взема да прецакам нещо, затова предпочитам да дам 50-100лв, освен ако някой колега не се навие и за по-малко да я свали де.
ventotdi - нямам идея как, но затова и пиша тук за съвети
BuRnInGSouL може ли да дадеш кординати за човека от Мало Конаре?
На останалите колеги благодаря за отговорите! Форумчето е страхотно, определено ще ми спестите доста пари

ventotdi - нямам идея как, но затова и пиша тук за съвети
BuRnInGSouL може ли да дадеш кординати за човека от Мало Конаре?
На останалите колеги благодаря за отговорите! Форумчето е страхотно, определено ще ми спестите доста пари


Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
колега от какво излезе твоя проблем че и аз сам така?
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Още не съм проверил, колега, нямам време. Другата седмица ще я закарам да я проверят и ще споделя щом причината излезне на яве 

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Ебаси майстора. Или нещо не си разбрал, или тоя те е броил за дойна крава.
Ако пренадува (по описание на това прилича) си за чистене на турбото. Правилно са ти казали, че и сам можеш да го направиш, ама си е цапане и играчка. Читав майстор за час ще го свали и за още толкова ще го качи. Чистенето ти и то е там някъде (заедно с реглажа).
Няма кой да ти даде гаранция за чистене на турбото ти. Не ти го сменят, а ти го почистват и монтират същото. Гаранция може да ти даде ако го смени с друго. А ако се счупи винаги може да се оправдае със стружки по маслената магистрала...
Ако пренадува (по описание на това прилича) си за чистене на турбото. Правилно са ти казали, че и сам можеш да го направиш, ама си е цапане и играчка. Читав майстор за час ще го свали и за още толкова ще го качи. Чистенето ти и то е там някъде (заедно с реглажа).
Няма кой да ти даде гаранция за чистене на турбото ти. Не ти го сменят, а ти го почистват и монтират същото. Гаранция може да ти даде ако го смени с друго. А ако се счупи винаги може да се оправдае със стружки по маслената магистрала...
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Имам подобни симптоми, чакам на развитието.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
За всички с подобни симптоми - толкова ли е трудно да проверите дали ви задържа геометрията на турбото? Да го карате докато то пренадува хем ще ви завиши разхода, хем ще скъси значително живота на турбото.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Относно разхода, на компютъра показва 5,5, но като пресметнах на калкулатор ми излезна около 7, а за чистенето ми е ясно, че няма гаранция. Направи ми впечатление също така, отскоро почна да го прави, като превключвам на по-висока предавка турбото някакси подхваща колата изведнъж, не е плавно, симптом ли е това за
или?

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Ако имаш чип е съвсем нормално да са толкова големи разликите. В България се оказа, че никой не можел да направи софтуер за този мотор и да показва вярно разхода.
Вече е почти никой
. Щото май аз бях първият дето го направи.
Вече е почти никой

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Ехееее,ми айде сложи ми един чип на мен,а ?
Брезел не се ли справя ?
Брезел не се ли справя ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Брезел не ги прави да показват верният разход. Иначе се справя
.
Има един лимитър в ЕКУ-то за 51мг. Докато той не се отключи няма как да вкарваш реални милиграми. Покажи ми чип на някой български тунер дето да показва стойности над 51мг за мотор с роторна помпа
. Да не споменавам, че и на PD моторите където за разхода нещата са лесно постижими повечето не го правят правилно.
Чипове не слагам. Има няколко изключения, но не ми е това целта. Софтуер пиша основно за приятели и го правя без пари. А и всичко интересно което съм открил по моето ЕКУ го има пуснато в нета свободно. Та ако си зарибен за няколко месеца ще можеш сам да си направиш софтуера.

Има един лимитър в ЕКУ-то за 51мг. Докато той не се отключи няма как да вкарваш реални милиграми. Покажи ми чип на някой български тунер дето да показва стойности над 51мг за мотор с роторна помпа

Чипове не слагам. Има няколко изключения, но не ми е това целта. Софтуер пиша основно за приятели и го правя без пари. А и всичко интересно което съм открил по моето ЕКУ го има пуснато в нета свободно. Та ако си зарибен за няколко месеца ще можеш сам да си направиш софтуера.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност
Доколкото съм запознат с историята на колата чип не е слаган. Понеделник ще я карам на диагностика и ще пиша като разбера какво е станало 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта