Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Пет 22 юли 2011 19:35


Е те ако взимат по 150-200 лв. за монтаж-демонтаж на турбината... ебаси изедниците.Свали си турбината сам,занеси си я сам и си я монтирай сам.Трябва ти шестограм 5 номер и гедоре.Това е .




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот ventotdi » Пет 22 юли 2011 20:00


Аз не можах да стопля ... как сервизджията казал ,че турбината не пренадувала ,а колата влиза в авариен режим заради турбото и да се очаква скоро време турбо смъртник ???


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот BuRnInGSouL » Пет 22 юли 2011 20:19


feikot написа:Е те ако взимат по 150-200 лв. за монтаж-демонтаж на турбината... ебаси изедниците.Свали си турбината сам,занеси си я сам и си я монтирай сам.Трябва ти шестограм 5 номер и гедоре.Това е .


Колега точно 50 лв ми взеха за сваляне и качване и около 100-150 лв (не помня точно) за чистене диагностики преди и след и 1 година гарнация на турбината :) Аз съм доволен колата от тогава е отлична :)


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Пет 22 юли 2011 23:53


Ти ако си мислиш,че работата по чистенето е повече от 30 мин...


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Съб 23 юли 2011 14:38


feikot на 160 и дотам, повече не иска влиза в авариен режим и трябва да я изгася и запаля отново, за да почне да си върви нормално! А относно свалянето на турбото, какъвто съм несръчен ще взема да прецакам нещо, затова предпочитам да дам 50-100лв, освен ако някой колега не се навие и за по-малко да я свали де.

ventotdi - нямам идея как, но затова и пиша тук за съвети

BuRnInGSouL може ли да дадеш кординати за човека от Мало Конаре?

На останалите колеги благодаря за отговорите! Форумчето е страхотно, определено ще ми спестите доста пари :обичам ви :D


yankomav
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 15:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот yankomav » Пон 25 юли 2011 22:07


колега от какво излезе твоя проблем че и аз сам така?


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Вто 26 юли 2011 13:28


Още не съм проверил, колега, нямам време. Другата седмица ще я закарам да я проверят и ще споделя щом причината излезне на яве :)


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 16:19


Ебаси майстора. Или нещо не си разбрал, или тоя те е броил за дойна крава.

Ако пренадува (по описание на това прилича) си за чистене на турбото. Правилно са ти казали, че и сам можеш да го направиш, ама си е цапане и играчка. Читав майстор за час ще го свали и за още толкова ще го качи. Чистенето ти и то е там някъде (заедно с реглажа).

Няма кой да ти даде гаранция за чистене на турбото ти. Не ти го сменят, а ти го почистват и монтират същото. Гаранция може да ти даде ако го смени с друго. А ако се счупи винаги може да се оправдае със стружки по маслената магистрала...


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот yarek » Вто 26 юли 2011 20:53


Имам подобни симптоми, чакам на развитието.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 21:50


За всички с подобни симптоми - толкова ли е трудно да проверите дали ви задържа геометрията на турбото? Да го карате докато то пренадува хем ще ви завиши разхода, хем ще скъси значително живота на турбото.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Вто 26 юли 2011 22:07


Относно разхода, на компютъра показва 5,5, но като пресметнах на калкулатор ми излезна около 7, а за чистенето ми е ясно, че няма гаранция. Направи ми впечатление също така, отскоро почна да го прави, като превключвам на по-висока предавка турбото някакси подхваща колата изведнъж, не е плавно, симптом ли е това за :bishop или?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 23:36


Ако имаш чип е съвсем нормално да са толкова големи разликите. В България се оказа, че никой не можел да направи софтуер за този мотор и да показва вярно разхода.

Вече е почти никой ;) . Щото май аз бях първият дето го направи.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот feikot » Вто 26 юли 2011 23:43


Ехееее,ми айде сложи ми един чип на мен,а ?

Брезел не се ли справя ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 23:54


Брезел не ги прави да показват верният разход. Иначе се справя :) .

Има един лимитър в ЕКУ-то за 51мг. Докато той не се отключи няма как да вкарваш реални милиграми. Покажи ми чип на някой български тунер дето да показва стойности над 51мг за мотор с роторна помпа :) . Да не споменавам, че и на PD моторите където за разхода нещата са лесно постижими повечето не го правят правилно.

Чипове не слагам. Има няколко изключения, но не ми е това целта. Софтуер пиша основно за приятели и го правя без пари. А и всичко интересно което съм открил по моето ЕКУ го има пуснато в нета свободно. Та ако си зарибен за няколко месеца ще можеш сам да си направиш софтуера.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к.с. на 160 губи мощност

Мнениеот Mitara6ki » Сря 27 юли 2011 15:50


Доколкото съм запознат с историята на колата чип не е слаган. Понеделник ще я карам на диагностика и ще пиша като разбера какво е станало :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта