Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот Danko87 » Пет 19 авг 2011 17:38


Колата е Поло 1991г. 1,4 дизел. Проблема се появи вчера. Преди това си палеше от раз. Вчера на обяд се качих в колата и завъртях обаче не пали и с малко газ почти да запали и придърпа и угасна и след още малко въртене и с повечко газ запали и отазди си поизпуши доста и след това се успокои и всичко нормално във вървенето . Вечерта след 5-6 часа престои запали без проблем , но днес на обяд отново с много мъка . Общо взето това , дано не съм изпуснал нещо . Чакам мнения и съвети :)




Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Трудно пали.

Мнениеот BuRnInGSouL » Пет 19 авг 2011 17:39


може би дюза


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Трудно пали.

Мнениеот Danko87 » Пет 19 авг 2011 18:56


BuRnInGSouL написа:може би дюза

какви са симптомите при дюза ? :)


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Трудно пали.

Мнениеот Danko87 » Сря 31 авг 2011 15:40


моля ако може някой да обясни какви са симптомите при запушена дюза , къде се намират тези дюзи , ако са запушени какво следва , колко ще струва ??? До тук съм проверил реле , свещи , и съм сменил горивен филтър но не се оправя , и затова моля да обясните за дюзите :) :beer


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Трудно пали.

Мнениеот Zinoto » Сря 31 авг 2011 17:39


Danko87 написа:
BuRnInGSouL написа:може би дюза

какви са симптомите при дюза ? :)

Каква запушена дюза бе това де не е бензинова кола? Центровката виж!


Потребителски аватар
vladobo
Мнения: 474
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Трудно пали.

Мнениеот vladobo » Сря 31 авг 2011 17:45


Или пък подгревателните свещи!


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Трудно пали.

Мнениеот Ludiq » Сря 31 авг 2011 20:58


vladobo написа:Или пък подгревателните свещи!

При такива температури не играят роля.


Потребителски аватар
batsasho1
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Трудно пали.

Мнениеот batsasho1 » Сря 31 авг 2011 22:13


Напротив, играят роля на предкамерния мотор. Да се огледат маркучетата за излишно гориво дали са напукани и помпата дали е омазнена.


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 01 сеп 2011 0:52


На голфът ми преди ААЗ. Имах пикаеща/и дюзи и паленето сутрин беше голяма мъка с четири изрядни свещи. Дори и след като колата почине няколко часа 2-3 не можеше да запали без авансьор ,ако го върна първите секунди колата прекъсва и тресе... След стенд на дюзите се оправиха нещата палеше като часовник !


Потребителски аватар
vladobo
Мнения: 474
Регистриран на: Съб 20 ное 2010 21:16
Автомобил: мерцедес
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Трудно пали.

Мнениеот vladobo » Чет 01 сеп 2011 6:54


Ludiq написа:
vladobo написа:Или пък подгревателните свещи!

При такива температури не играят роля.

Ела след седмица да ти го покажа нагледно. Сега пали трудно а след седмица сменям свещи (за пореден път ,пак с родилни мъки) , и 100 процента пали от раз. И в наи голямата жега моето голфче има ли скапана свещ и пали трудно а при 2 скапани почти няма шанс от първия път (добре че е як акумулатора)


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот vladko1001 » Чет 01 сеп 2011 9:18


ако изпушва "бяла мъгла" воняща на нафта 99% има повече от една жертва сред свещите май :beer


intruder82
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот intruder82 » Чет 01 сеп 2011 10:34


Провери за въздух в системата. Аз имах такъв проблем. :beer


Danko87
Мнения: 125
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 14:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот Danko87 » Чет 01 сеп 2011 11:08


BuRnInGSouL написа:На голфът ми преди ААЗ. Имах пикаеща/и дюзи и паленето сутрин беше голяма мъка с четири изрядни свещи. Дори и след като колата почине няколко часа 2-3 не можеше да запали без авансьор ,ако го върна първите секунди колата прекъсва и тресе... След стенд на дюзите се оправиха нещата палеше като часовник !

КОЛко горе-долу струва да се направи стенд на дюзите ?


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот BuRnInGSouL » Чет 01 сеп 2011 11:50


Аз съм от Пазарджик и тогава беше по 10лв/бр. сега нямам информация не мога да ти кажа точно :)


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Поло 1991г. 1,4 дизел трудно пали.

Мнениеот vladko1001 » Чет 01 сеп 2011 18:43


ей пич,ако е изгорял предпазителя на подгряването на свещите,те глобявам 2 X ПИРИНСКО :beer

бушона на свещите е дебел като 50 ст. :Mr Green Fun

лятото един/два пъти трябваше да се видим на паркинга на BILLA в ескизаара но не стана?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anger и 13 госта