днес свърших много работа. Смених въздушен филтър и свещи. Сложих 3-електродни NGK BUR6ET, двигателя дърпазе паразитен въздух от един спукан маркуч и леко притрисаше на принудителен празен ход с съвсем леко подадена газ около 2000об/мин проблема изчезна. Тампона на двигателя , който е отпред му подложих още един тампон че се е посплескал и притрисаше леко двигателя, сега всичко е като ново. Обърнахме вътрешните ръбове на 4-те вежди и сега вече няма да закача, никъде, направихме доста снимков материал за да видите машинката Hand Made която свърши чудесна работа
п.с. относно питането Ви за ет45 на 16" 7,5 J, няма да опират, има точно 51мм до амортисьора със монтиран фланец с дебелина 25мм. Без него ще имаме напълно достатъчните 26мм до амортисьора. Направихме и снимки да се види, но всичките снимки по-късно защото ги чакам от колегата Valo , към който имам специални благодарности за оказаното съдействие за осъществяване на всички тези неща
