... Счупих мотора

..... и 4те бутала са спукани между 1 и 2 сегмент , иначе са в цветущо здраве,бяха на хлабина 11-12 стотни , смеси , аванс , егт -всичко на 6.След мерене на компресия и показание от 6.5 на 1ви и 11.5 на останалите 3 цилиндъра отворихме мотора. на 1ви цилиндър се бяха отчупили две парчета от буталото между 1 и втори сегмент и си хлипуцкаха на място. IASA pistones forgados явно не са издържали на сериозно натоварване (1.6 холд ) и са се спукали в даден момент а последващото отчупване на парчета от буталото на 1ви цилиндър са довели до появата на картерна. държа да отбележа че няма никакви други видими белези и причини за проблем . буталата са спукани отпред , откъм всумакателните клапани . Мотора го събрахме с бутала от ауди С2 и след кратка разработка ще го видим как е.мотора не пропуши през ауспуха в нито един момент ама грам и никога не е пушил . нито харчеше масло. има няколко сериозни тегела до 7000 об на 6та ( около 270 км/ч ) 20-30 старта и 30 ръна на диното на 1.6 ..... може и някъде да съм го претоварил ама нямам спомен

огромно мерси на Пацо за буталата , сегменти, и болтовете за глава.
Очаквам мнения за причината ... тези бутала ги карах 15тина хиляди с Т3 турбината и на предно и около 5 хил сега с 2871. втория път ги поставих след хонинг с чисто нови сегменти и разработка около 1 000 км.