stefan4o написа:Най-добрият вариант, както някой спомена по-горе - топъл въздух. Тествано но моите брони, които бяха посивели. Стаха чисто черни и ефектът е много по-траен, от всеки един препарат
Пробвано и от мен. Ефекта е като нови. 
stefan4o написа:Най-добрият вариант, както някой спомена по-горе - топъл въздух. Тествано но моите брони, които бяха посивели. Стаха чисто черни и ефектът е много по-траен, от всеки един препарат
Пробвано и от мен. Ефекта е като нови. 
, стигнахме без проблеми, но имаше впоследствие такива, но после ще кажа и за това. Като цяло отпуската ни я прекарахме в почивка и пътуване в България, около 2500 километра за две седмици. Ето няколко снимки от там:

Няма да Ви казвам как се чувствах, все пак друг град, трябваше да тръгваме след няколко дена абе ужас. Първо махнахме останалата вода посредством няколко метода - кърпа и купичка
и не я палих 2 дена, оставих я да изсъхне малко.
, можеше да се проследи откъде съм минал 




И както той ми каза - който има брада, ще си купи гребенче




:







) 
. Наистина би било хубаво малко да се промени гледката отзад, ще разгледам и ще видя какви алтернативи има. Сегашното си е оригинално като модел и е на 2 или 3 години мисля, няма една точица или ръжда и вади сравнително плътен звук, на моменти включвам аларми на други коли
.
.Ивчо е прав трябва след филтъра да има троник и слагай Гирлинг-а и отзад не се стискай
!Стоповете са станали уникални
Продължавай така и за напред.Следя темата с голям интерес 
nokiangage написа:
И живот и здраве тази седмица в края с други джанти, странични мигачи и подобни глупости...



, но учудващо свети кърваво червено и то с обикновените бели крушки. Вчера с колегата iliankocov ги тръкнахме с малко паста, така и така бяхме само двамата на среща на форума и сега лъщят на дъжда. Цена на фолиото - 5 лева



didko_91 написа:Значи Илянчо ще го чакам да помогне малко да направя мойте стоковите така


Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта