Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Съб 15 окт 2011 19:13


Някой знае ли при смяна на Ангренажен ремък белезите като са на място кой цилиндър трябва да показва делкото ? Голф 2 1.8 карбуратор 1987година 90 коня




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19732
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот radotom » Съб 15 окт 2011 19:19


На I цилиндър ;)
Но това е прекалено грубо. После си иска центровка със стробоскоп :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7920
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот zfa159 » Съб 15 окт 2011 19:20


Да,точно така .При съвпадение на белезите на коляновия вал и на разпределителния вал,делкото е в положение на 1-ви цилиндър.За този мотор конкретно не знам,но повечето си имат белег и на делкото,който трябва да съвпада заедно с другите белези.Средата на палеца застава точно срещу цепнатината на делкото (белега),ето за какво става дума :
untitled.JPG
untitled.JPG (25.14 KиБ) Видяна 6257 пъти


Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Съб 15 окт 2011 19:22


Добре всичко така НО като запаля колата неможе да държи обороти ? (не е закачен алтернатора)


Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Съб 15 окт 2011 19:46


И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?


Потребителски аватар
toci_81
Мнения: 191
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
Автомобил: Golf 5 Plus TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Ботевград

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот toci_81 » Съб 15 окт 2011 22:19


Zyeka написа:И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?

здрасти колега.по принцип шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.правиш на белег коляновия и разпределителния вал и след това вадиш делкото правишго как е на картинката да савпада белега и след това за точна центровка сас стробоскопа.


Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Съб 15 окт 2011 22:34


toci_81 написа:
Zyeka написа:И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?

здрасти колега.по принцип шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.правиш на белег коляновия и разпределителния вал и след това вадиш делкото правишго как е на картинката да савпада белега и след това за точна центровка сас стробоскопа.

Така ще стане.То белезите на шайбата на коленовият вал не съвпадат с белезите на междинният вал ... :?


Потребителски аватар
toci_81
Мнения: 191
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
Автомобил: Golf 5 Plus TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Ботевград

Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот toci_81 » Съб 15 окт 2011 22:36


и пиши какво си направил


Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Нед 16 окт 2011 12:24


Направих точно това което пише в по горния пост : шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.направих на белег коляновия и разпределителния вал и след това извадих делкото направих го както е на картинката да савпада белега и стана .


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот genov1 » Вто 07 фев 2012 16:35


Zyeka написа:Направих точно това което пише в по горния пост : шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.направих на белег коляновия и разпределителния вал и след това извадих делкото направих го както е на картинката да савпада белега и стана .

Колега за какъв мотор става на въпрос че и аз го имам абсолютно същия проблем. Като наглася белезите на коляновия вал и на междинния да съвпадат, палеца на делкото сочи някъде на майната си. Като наглася пък палеца да сочи белега на първи цилиндър белезите на зъбното колело бягат :? Лесно ли се сваля това делко


Потребителски аватар
Zyeka
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
Двигател: 2 0 GTI
Местоположение: Streamwood IL, USA

Re: При смяна на ангренажен ремък

Мнениеот Zyeka » Сря 08 фев 2012 2:35


zfa159 написа:Да,точно така .При съвпадение на белезите на коляновия вал и на разпределителния вал,делкото е в положение на 1-ви цилиндър.За този мотор конкретно не знам,но повечето си имат белег и на делкото,който трябва да съвпада заедно с другите белези.Средата на палеца застава точно срещу цепнатината на делкото (белега),ето за какво става дума :
untitled.JPG



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта