Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък
Някой знае ли при смяна на Ангренажен ремък белезите като са на място кой цилиндър трябва да показва делкото ? Голф 2 1.8 карбуратор 1987година 90 коня
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19732
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: При смяна на ангренажен ремък
На I цилиндър 
Но това е прекалено грубо. После си иска центровка със стробоскоп
Но това е прекалено грубо. После си иска центровка със стробоскоп
- zfa159
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: При смяна на ангренажен ремък
Да,точно така .При съвпадение на белезите на коляновия вал и на разпределителния вал,делкото е в положение на 1-ви цилиндър.За този мотор конкретно не знам,но повечето си имат белег и на делкото,който трябва да съвпада заедно с другите белези.Средата на палеца застава точно срещу цепнатината на делкото (белега),ето за какво става дума :
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Re: При смяна на ангренажен ремък
Добре всичко така НО като запаля колата неможе да държи обороти ? (не е закачен алтернатора)
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Re: При смяна на ангренажен ремък
И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: При смяна на ангренажен ремък
Zyeka написа:И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?
здрасти колега.по принцип шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.правиш на белег коляновия и разпределителния вал и след това вадиш делкото правишго как е на картинката да савпада белега и след това за точна центровка сас стробоскопа.
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Re: При смяна на ангренажен ремък
toci_81 написа:Zyeka написа:И белезите на шаибата на коленовия вал как трябва да съвпадата с средното назъбено колело ?
здрасти колега.по принцип шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.правиш на белег коляновия и разпределителния вал и след това вадиш делкото правишго как е на картинката да савпада белега и след това за точна центровка сас стробоскопа.
Така ще стане.То белезите на шайбата на коленовият вал не съвпадат с белезите на междинният вал ...
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък
и пиши какво си направил
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък
Направих точно това което пише в по горния пост : шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.направих на белег коляновия и разпределителния вал и след това извадих делкото направих го както е на картинката да савпада белега и стана .
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 2 1.8 - При смяна на ангренажен ремък
Zyeka написа:Направих точно това което пише в по горния пост : шаибата на коляновия вал има резка и трябва да савпадне с резката на междиния вал.но ако не савпада има друг вариянт.направих на белег коляновия и разпределителния вал и след това извадих делкото направих го както е на картинката да савпада белега и стана .
Колега за какъв мотор става на въпрос че и аз го имам абсолютно същия проблем. Като наглася белезите на коляновия вал и на междинния да съвпадат, палеца на делкото сочи някъде на майната си. Като наглася пък палеца да сочи белега на първи цилиндър белезите на зъбното колело бягат
- Zyeka
- Мнения: 93
- Регистриран на: Съб 22 яну 2011 14:15
- Автомобил: Vw Golf Mk7 GTI
- Двигател: 2 0 GTI
- Местоположение: Streamwood IL, USA
Re: При смяна на ангренажен ремък
zfa159 написа:Да,точно така .При съвпадение на белезите на коляновия вал и на разпределителния вал,делкото е в положение на 1-ви цилиндър.За този мотор конкретно не знам,но повечето си имат белег и на делкото,който трябва да съвпада заедно с другите белези.Средата на палеца застава точно срещу цепнатината на делкото (белега),ето за какво става дума :
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта