Шумни ли са VW-тата!?!?!?
Музика - дръжки. И ква ти файдата от качествена музика при тоя шум? А главата да ми стане мека от баса, поради причината че трябва да усиля музиката за да подтсна шума - не мерси.
Мойта си бучи над 130 - кат всяко нормално ФВ. На 5-та съм, а в колата се чува така, като че карам на 3-та предавка.
А пък най-дразнешия шум е от въздушната струя ( не от винтилатора ) на парното ако си го пуснал на 4-та скорост.
Абе с две думи - конфорта е под всякаква критика.
А някой по-нагоре наплю Опел. Това за ръждта при тях вече е легнда. По-новите модели нямат проблем с това вече.
Мойта си бучи над 130 - кат всяко нормално ФВ. На 5-та съм, а в колата се чува така, като че карам на 3-та предавка.
А пък най-дразнешия шум е от въздушната струя ( не от винтилатора ) на парното ако си го пуснал на 4-та скорост.
Абе с две думи - конфорта е под всякаква критика.
А някой по-нагоре наплю Опел. Това за ръждта при тях вече е легнда. По-новите модели нямат проблем с това вече.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
~None~ написа:Музика - дръжки. И ква ти файдата от качествена музика при тоя шум? А главата да ми стане мека от баса, поради причината че трябва да усиля музиката за да подтсна шума - не мерси.
Мойта си бучи над 130 - кат всяко нормално ФВ. На 5-та съм, а в колата се чува така, като че карам на 3-та предавка.
А пък най-дразнешия шум е от въздушната струя ( не от винтилатора ) на парното ако си го пуснал на 4-та скорост.
Абе с две думи - конфорта е под всякаква критика.
А някой по-нагоре наплю Опел. Това за ръждта при тях вече е легнда. По-новите модели нямат проблем с това вече.
Ти карал ли си с над 130 с качествена музика в шумна кола ?
При мен ситуацията е такава: като си пусна музиката, като се разпея в колата
.
И баса не ти прави главата мека щото точно този шум го подтиска. А и аз нямам кой знае какъв бас де.
Papa_Dock написа:Голф 3 1.6 моно спринцовка абсолютно никакъв шум смисъл чак да ме дразни или да се усеща много не съм имал![]()
Просто си погълнат от пътя и не му обръщаш внимание...
Голф 3 1.8 моно. При мен над 3000 - 3500 е много дразнещо. Особено ако става въпрос за дълъг път. Едно такова монотонно...
Ама нали аз съм си избирал колата... Така, че пени се, не пени се, че си я карам - пари съм давал за нея!!!
Аз карах така една година - яко шум и вибрации от 110-120 нагоре. След това на един профилактичен преглед в сервиза ми казаха, че единият ми тампон на двигателя е за смяна / бях сменил само предния като я купих / . Смених го и огромна разлика - изчезнаха всякакви вибрации. След смяната на турбото и шумът намаля значително. Сега при 140 по магистралата си карам абсолютно спокойно, без напрягане и нерви. Проверете си всички тампони по мотора - не са вечни.
- Pichaga
- Антиспамър №1

- Мнения: 16350
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
голф2 1,3 карбуратор-нови гърнета от м. август 2004, всичко е ок по изпускателната система над 130-140 /то и повече не може/ яко си бучи, имам чувство, че не е добре с аеродинамиката, иначе мотора не се усеща много, много
опел корса 1,2, моно по-малка кола, като всеки опел леко траката пластмасаняци, но на 130-140, до 150 съм я карал е по добре с аеродинамиката
за ръждата-опела е 1995г. и е от германия /не е от италия където няма сняг, сол, луга/ ами ръжда няма, колкото и да я гледах няма /засега/
иначе старите корси и кадети и вектри са трагедия, почти като фиатите
опел корса 1,2, моно по-малка кола, като всеки опел леко траката пластмасаняци, но на 130-140, до 150 съм я карал е по добре с аеродинамиката
за ръждата-опела е 1995г. и е от германия /не е от италия където няма сняг, сол, луга/ ами ръжда няма, колкото и да я гледах няма /засега/
иначе старите корси и кадети и вектри са трагедия, почти като фиатите
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вай Вай , изглежда бая са си шумни VW-тата
И то не само при дизелите ама Vento веднага ги нападна
върл противник е той на дизелите
Ако и новите VW-ta са така ще се сменя май марката.
А относно силната музика заглушаваща шума - тц не става - времнно решение половин час да ре4ем, после намаляш и главата почва да ти се надува
Нека дадем на Ваското проект - Шумофони - след 120км/ч да се спускат чифт шумофони - настаняваш се удобно и .....караш.....

Ако и новите VW-ta са така ще се сменя май марката.
А относно силната музика заглушаваща шума - тц не става - времнно решение половин час да ре4ем, после намаляш и главата почва да ти се надува
Нека дадем на Ваското проект - Шумофони - след 120км/ч да се спускат чифт шумофони - настаняваш се удобно и .....караш.....
Последна промяна от WasteLand_TD на Пон 17 яну 2005 17:38, променено общо 1 път.
Passat '95, 1.6/101к.с. Като го купих преди година беше много тих, направо се кефех. После смених катализатора (сега мисля, че беше грешка). С резонаторното гърне беше малко по-шумна, но все пак беше близо до оригинала. Тъй-като гърнето беше от бай араб след 6 се скапа и този път отидох на наш майстор. Уж хубаво гърне ми сложи (на вид яко) обаче от тогава колата ми работи много шумно и твърдо. Направо ме вбесява, но не знам какво да правя. Да слагам ново гърне? Остави 50 кинта настрана, но и каква ти е гаранцията че с новото няма да изпада пак в резонанс? Но пак казвам, преди да го побългарявам в оригинална конфигурация на ауспуха Пасата мъркаше като коте.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
B4/101 написа:Passat '95, 1.6/101к.с. Като го купих преди година беше много тих, направо се кефех. После смених катализатора (сега мисля, че беше грешка). С резонаторното гърне беше малко по-шумна, но все пак беше близо до оригинала. Тъй-като гърнето беше от бай араб след 6 се скапа и този път отидох на наш майстор. Уж хубаво гърне ми сложи (на вид яко) обаче от тогава колата ми работи много шумно и твърдо. Направо ме вбесява, но не знам какво да правя. Да слагам ново гърне? Остави 50 кинта настрана, но и каква ти е гаранцията че с новото няма да изпада пак в резонанс? Но пак казвам, преди да го побългарявам в оригинална конфигурация на ауспуха Пасата мъркаше като коте.
трябвало е да бутнеш само вътре филтъра или както там се казва на катализатора,аз на Пасата съм го бутнал и на негово място ми сложиха една тръба
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:04, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта

